Kertokaas joitain mukavia nettikauppoja, joista tilailette, ja mistä saisi lapsillle vaatteita ym. joululahjoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjat helpommin tänä vuonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjat helpommin tänä vuonna

Vieras
Eli otsikossa tulikin kysymys:
Kertokaas joitain mukavia nettikauppoja, joista tilailette, ja mistä saisi lapsillle vaatteita ym. joululahjoja. Ei jaksais lähteä kiertämään kauppoja, varsinkaan, kun niitä ei paljoa täällä päin ole. Jos keilis tilata tänä jouluna lahjat netistä suoraan kotiin..

http://www.hoplaa.fi

Tuolta oon tilannu paljon, kun sieltä saa vaatteita 50-164 cm, eli koko meidän katraalle. Lisäksi on leluja, ja äiskälle myös sisustustavaraa! :)
Kanta-asiakkaana saa myös hyviä alennuksia, ja jotain on aina muutenkin alennuksessa.

Vaatteita keltainenkettu.fi ja leluja lelutalo.fi. Mä myös suunnittelin, etten lähtisi kauppaan ostoksille ollenkaan. En jaksa ruuhkaa ja vihaisia ihmisiä. Osa onneksi on jo ostettu ja osa on tilauksessa. Ehkä ei tule ostettua heräteostoksia kuten mulle yleensä käy :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Vaatteita keltainenkettu.fi ja leluja lelutalo.fi. Mä myös suunnittelin, etten lähtisi kauppaan ostoksille ollenkaan. En jaksa ruuhkaa ja vihaisia ihmisiä. Osa onneksi on jo ostettu ja osa on tilauksessa. Ehkä ei tule ostettua heräteostoksia kuten mulle yleensä käy :D

mulle käy kans herkästi niin, että ostelee sitten kaikkea vähän mutakin kuin vain sitä, mitä listassa lukee. Vaikka käy niin usein netissäkin, jos alkaa availemaan sivuja enemmänkin.. :)

Yhteistyössä