Mistä niitä miehiä löytää!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blääääh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blääääh!

Vieras
Erosta on nyt yli vuosi, eikä kertaakaan ole pyydetty treffeille tai mitään! Olen alle 30, ihan fiksu, kivan näköinen, timmissä kunnossa, olen avoin ja kyllä mun jutuillekin nauretaan (siis olettaisin että mulla on myös huumorintajua). En keksi mitään muuta "vikaa" tälle hiljaiselolle, kuin se, että mulla on lapsi. Tosi turhauttavaa. En ole edes kovin vakavin mielin liikenteessä, olisi kiva vaan saada vähän piristävää säpinää ja olis sitä seksiäkin kiva vielä joskus harrastaa. Pää sekoaa kohta tähän puutteeseen.

Nih! Eli kertokaa nyt mistä niitä miehiä löytyy. Treffi-ilmotus on yhdellä sivustolla, muttei sieltä mitään ole löytynyt. Blääh, kukaan ei ole must kiinnostunut :(

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Baarista? harvoin ne miehet kotisohvalta sua tulee hakemaan :whistle:

No eipä sieltäkään! Olen käynyt turhankin tiheään, kun tyttö on isällään lähes joka viikonloppu yhden yön. Kohta en kyllä jaksa baareissakaan enää roikkua. Kohta musta tulee just sellanen stereotyyppinen munahaukka-yh: kaikki käy, kunhan joku lähtee mukaan. No ei, mutta olisi se kiva käydä edes leffassa tai kahvilla jonkun kanssa. Ääh, kai sitten pitää vaan odottaa, että joku osuu kohdalle.

Tämän palstan justiinat eivät löydä niitä kyllä mistään. Ihme rääväsuista mullehaneimuutenkukaanala -porukkaa, jonka BMI ja kengännumero korreloivat keskenään. Älykkyysosamäärästä en viitsi edes mainita mitään...

Aika outoa jos et tuon kuvauksen omaavana löydä panoa mistään ?

Katsoisin varmasti peiliin, että minkälaiset standardit ja tavat on :D
Ehkä et kerro meille ihan kaikkia asioita mitkä tuohon sinun saamattomuuteesi vaikuttavat?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

Ehkä et kerro meille ihan kaikkia asioita mitkä tuohon sinun saamattomuuteesi vaikuttavat?

Ei mun ymmärtääkseen ap pelkkää panoa havitellutkaan?
Ja ap,ihan samat ongelmat täällä,1,5v ollut yksinäni lasten kans.. noh,ihan lähiaikoina jopa muutaman kerran treffeillä käynyt. Toisen treffikumppanin löysin netistä ja toisen baarista. Mutta totta että baarista TOSI harvoin löytää ketään. Ainakin täälläpäin tuntuu olevan liikkeellä pelkkiä sen perässä epätoivoisesti juoksijoita. Ja itseäni kun ei enää mitkään yhden yön-jutut kiinnosta..

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:

Ja ap,ihan samat ongelmat täällä,1,5v ollut yksinäni lasten kans.. noh,ihan lähiaikoina jopa muutaman kerran treffeillä käynyt. Toisen treffikumppanin löysin netistä ja toisen baarista. Mutta totta että baarista TOSI harvoin löytää ketään. Ainakin täälläpäin tuntuu olevan liikkeellä pelkkiä sen perässä epätoivoisesti juoksijoita. Ja itseäni kun ei enää mitkään yhden yön-jutut kiinnosta..

Kyllä havitteli panoa.
Hän sanoi selvästi ettei halua välttämättä mitään vakavaa.

Vai onko tämä taas niitä sairaita naisten juttuja tyyliin : Romanttinen lomamatka (miesten vastine: seksiturismi) ?

Kyllä havitteli panoa.
Hän sanoi selvästi ettei halua välttämättä mitään vakavaa.

Vai onko tämä taas niitä sairaita naisten juttuja tyyliin : Romanttinen lomamatka (miesten vastine: seksiturismi) ?

Mäkään en halua välttämättä mitään vakavaa just nyt,mutta en silti tahdo mitään yhdenyön-panoja. Vaan jotain kevyttä mukavaa yhdessäoloa,leffassa ja syömässä käymistä,ehkäpä myös sitä seksiä. Mutta siis en tosiaan pelkkää panoa.

Mäkään en halua välttämättä mitään vakavaa just nyt,mutta en silti tahdo mitään yhdenyön-panoja. Vaan jotain kevyttä mukavaa yhdessäoloa,leffassa ja syömässä käymistä,ehkäpä myös sitä seksiä. Mutta siis en tosiaan pelkkää panoa.

Eli deittailua. Suomi on paska maa deittailuun. Heti ollaan niin vakavissaan ja päämääränä vakaa suhde.

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:

Eli deittailua. Suomi on paska maa deittailuun. Heti ollaan niin vakavissaan ja päämääränä vakaa suhde.

Niinpä!
Tuntuu että vaihtoehdot on juurikin yhden yön-panot tai heti vakavaan suhteeseen. Mikähän siinä onkin..

neuvoja. sillähän on vientiä vaikka muille jakaa. se varmaan osaa sanoa mikä mättää. mä en osaa sanoa, koska oon niin ulkona noista jutuista kun mulla on tää sama miekkonen kesät talvet vuodesta toiseen. ollut jo 12 vuotta. onnea miesjahtiin!

Alkuperäinen kirjoittaja blääääh!:
Erosta on nyt yli vuosi (

VUOSI??? Mua ei oo pyydetty 6 vuoteen treffeille, vaikkei oo lastakaan. Ja todella, en ole mikään siiderivalas, vaan pikemminkin urheilijakroppainen. Eli pyydä itse, jos olet kiinnostunut.

minä en ole 3v käynyt treffeillä saati seksiä saanut :(
baareissa on vaan känniääliöitä eikä netissäkään ketään. mä olen ihan saakutin nirso! ja kun ei omassa lookissa ole kehumista,niin eiköhän tässä viel seuraavat 3v odotella :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
baareissa on vaan känniääliöitä eikä netissäkään ketään. mä olen ihan saakutin nirso! ja kun ei omassa lookissa ole kehumista,niin eiköhän tässä viel seuraavat 3v odotella :/

Apua? Kolme vuotta selibaatissa? Siinähän menee jo paikat umpeen?

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Apua? Kolme vuotta selibaatissa? Siinähän menee jo paikat umpeen?

sitä mä kaverille just purnasin et seuraavan kerran saa pistää soimaan madonnan like a virgin kun hommiin pääsee..

Alkuperäinen kirjoittaja hyvännäköinen:
Alkuperäinen kirjoittaja blääääh!:
Erosta on nyt yli vuosi (

VUOSI??? Mua ei oo pyydetty 6 vuoteen treffeille, vaikkei oo lastakaan. Ja todella, en ole mikään siiderivalas, vaan pikemminkin urheilijakroppainen. Eli pyydä itse, jos olet kiinnostunut.

hyvin sanottu, vaikka ei se minua auta yhtään :D

Yhteistyössä