V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Me saatiin käteen n. 2200? yhteensä. Siis silloin, kun laina otettiin. Lyhennys 30?, korot 500?. Eli kuukausierä 530?. Ollaan maksettu joka kuukausi ylimääräistä lyhennystä aina kun on voitu. Minä haluan pitää tuon kiinteän kuukausierän niin pienenä, että sen pystyy jokatapauksessa maksamaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Me saatiin käteen n. 2200? yhteensä. Siis silloin, kun laina otettiin. Lyhennys 30?, korot 500?. Eli kuukausierä 530?. Ollaan maksettu joka kuukausi ylimääräistä lyhennystä aina kun on voitu. Minä haluan pitää tuon kiinteän kuukausierän niin pienenä, että sen pystyy jokatapauksessa maksamaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Me saatiin käteen n. 2200? yhteensä. Siis silloin, kun laina otettiin. Lyhennys 30?, korot 500?. Eli kuukausierä 530?. Ollaan maksettu joka kuukausi ylimääräistä lyhennystä aina kun on voitu. Minä haluan pitää tuon kiinteän kuukausierän niin pienenä, että sen pystyy jokatapauksessa maksamaan..
Siis aivan oikeasti lyhennys noin pieni?Täytyy kyllä olla todella pitkä laina-aika. Itte lyhennän alunperin reilun 5000? lainaa kuukaudessa jonkun 22? ja risat, korkojen kanssa 50?.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Me saatiin käteen n. 2200? yhteensä. Siis silloin, kun laina otettiin. Lyhennys 30?, korot 500?. Eli kuukausierä 530?. Ollaan maksettu joka kuukausi ylimääräistä lyhennystä aina kun on voitu. Minä haluan pitää tuon kiinteän kuukausierän niin pienenä, että sen pystyy jokatapauksessa maksamaan..
Siis aivan oikeasti lyhennys noin pieni?Täytyy kyllä olla todella pitkä laina-aika. Itte lyhennän alunperin reilun 5000? lainaa kuukaudessa jonkun 22? ja risat, korkojen kanssa 50?.
Kyllä. Laina-aika oli 25 vuotta silloin kun laina otettiin. Ja kiinteällä tasaerällä. Pituutta en tällä hetkellä tiedä. (tiedetään, kalleinhan se on..) Mutta tällähetkellä tuo kuukausierä sopii meille, kun on myös auto-, opinto-, ja remonttilaina maksettavana. Olen juuri valmistunut ja vasta siirtymässä "oikeaan" työelämään, niin sitten vaihdamme lainan tasalyhenteiseksi, paljon edullisemmaksi lainaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja elli:Olen yh-äiti, nettotulot 2400, lainaa tuo määrä ja 700e lyhennys kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja elli:Olen yh-äiti, nettotulot 2400, lainaa tuo määrä ja 700e lyhennys kk.
Ihan tosissaan LYHENNYS 700??? Ja siihen korot vielä päälle vai?
Kuukausierä = lyhennys + korot
Alkuperäinen kirjoittaja huldat:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Me saatiin käteen n. 2200? yhteensä. Siis silloin, kun laina otettiin. Lyhennys 30?, korot 500?. Eli kuukausierä 530?. Ollaan maksettu joka kuukausi ylimääräistä lyhennystä aina kun on voitu. Minä haluan pitää tuon kiinteän kuukausierän niin pienenä, että sen pystyy jokatapauksessa maksamaan..
Kyllä. Laina-aika oli 25 vuotta silloin kun laina otettiin. Ja kiinteällä tasaerällä. Pituutta en tällä hetkellä tiedä. (tiedetään, kalleinhan se on..) Mutta tällähetkellä tuo kuukausierä sopii meille, kun on myös auto-, opinto-, ja remonttilaina maksettavana. Olen juuri valmistunut ja vasta siirtymässä "oikeaan" työelämään, niin sitten vaihdamme lainan tasalyhenteiseksi, paljon edullisemmaksi lainaksi.
Oletteko laskeneet paljonko toi laina tulee teille maksamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja huoleton h:mitä väliä sillä on kuinka paljon laina tulee makssamaan? tätä en ymmärrä?!
Alkuperäinen kirjoittaja Daa:Alkuperäinen kirjoittaja huoleton h:mitä väliä sillä on kuinka paljon laina tulee makssamaan? tätä en ymmärrä?!
No totta kai sillä on väliä, jos sama laina olisi mahdollista saada paljon halvemmallakin. Minusta on lähinnä järjen köyhyyttä olla laskematta paljonko laina tulee maksamaan, ja sitten vertailematta eri vaihtoehtojen kuluja. Daa.
Kun me kilpailutettiin lainoja, pankkien tarjousten välillä ei niin kamalan isoja eroja ollut, mutta erilaisten takaisinmaksusuunnitelmien kokonaishintojen välillä huikeat erot. Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:jos asuu vuokralla, ei oma lyhena ainakaan pätkän vertaa, ja tuolla minnan suunnitelmalla varaam asuvat isommassa torpassa, mitä tuolla lyhennyksellä asuisi vuokralla..
Minkäslainen se oikein on se elämäntilanne, jossa kannattaa valita kallein vaihtoehto saatavilla olevista eikä edes kysyä hintaa? Se, jossa on ihan perkuleesti ylimääräistä rahaa, eikä oikein tiedä mihin rahansa tunkisi?Alkuperäinen kirjoittaja vv:muuhun kommentoimatta, kun sä et taidaaaa ymmärtää et eri ihmisillä on eri elämäntilanteet jotka voivat muuttua..
Alkuperäinen kirjoittaja Mikäs:Minkäslainen se oikein on se elämäntilanne, jossa kannattaa valita kallein vaihtoehto saatavilla olevista eikä edes kysyä hintaa? Se, jossa on ihan perkuleesti ylimääräistä rahaa, eikä oikein tiedä mihin rahansa tunkisi?Alkuperäinen kirjoittaja vv:muuhun kommentoimatta, kun sä et taidaaaa ymmärtää et eri ihmisillä on eri elämäntilanteet jotka voivat muuttua..
No silloinhan se valitaan. Mutta vasta sen jälkeen kun on laskettu ne muut vaihtoehdot, ja todettu että ne eivät sovi tässä tilanteessa.Alkuperäinen kirjoittaja pankkiiri:** Jokus on pakko valita se kallein vaihtoehto, tasaerälaina. Silloin kun on kiinteä summa, mitä maksetaan, VAIKKA onkin TODELLA kallis lainavaihtoehto..
Joo eipä 30 euron lyhennyksellä kovin kummoista kämppää saa vuokrattuaAlkuperäinen kirjoittaja huoleton h:mitä väliä sillä on kuinka paljon laina tulee makssamaan? tätä en ymmärrä?!Alkuperäinen kirjoittaja huldat:Oletteko laskeneet paljonko toi laina tulee teille maksamaan?Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Me saatiin käteen n. 2200? yhteensä. Siis silloin, kun laina otettiin. Lyhennys 30?, korot 500?. Eli kuukausierä 530?. Ollaan maksettu joka kuukausi ylimääräistä lyhennystä aina kun on voitu. Minä haluan pitää tuon kiinteän kuukausierän niin pienenä, että sen pystyy jokatapauksessa maksamaan..
jos asuu vuokralla, ei oma lyhena ainakaan pätkän vertaa, ja tuolla minnan suunnitelmalla varaam asuvat isommassa torpassa, mitä tuolla lyhennyksellä asuisi vuokralla..