Minkälaiset vaatteet siellä päiväkodissa sitten pitää olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G-techiä, mieluiten esim. ticketiä.
Sisävaatteina merkkivaatteita, kuten pumaa, gantia, popia, meandia, burberryä yms.
Sävysävyyn ja mielellään joka päivä eri vaatteet.
Paljon valinnanvaraa. Niin että päiväkodin tädit tietävät lapsella olevan suuri vaatevarasto.
Vaatteista voisi mielellään paistaa kilsan päähän vanhempien sosioekonominen asema.

• Tykkää
Reactions: Juukelis
kerron aina vanhemmille..(olen alle 3 v ryhmässä),että kuvitelkaa itse olevanne joogatunnilla..ja laittakaa sellaiset vaatteet lapsellenne..Helpot ,pehmeät ja kivat päällä,,,lapset touhuavat lattialla ja mökivät ties missä ;) Ei siis farkkuja tai tiukkoja piukkoja vaatteita

ei kai vaatteilla muuten niin väliä..merkeillä meinaan-

G-techiä, mieluiten esim. ticketiä.
Sisävaatteina merkkivaatteita, kuten pumaa, gantia, popia, meandia, burberryä yms.
Sävysävyyn ja mielellään joka päivä eri vaatteet.
Paljon valinnanvaraa. Niin että päiväkodin tädit tietävät lapsella olevan suuri vaatevarasto.
Vaatteista voisi mielellään paistaa kilsan päähän vanhempien sosioekonominen asema.

Juupa juu. Samat kuteet voi myös hankkia kirpparilta. Ai, niin kirpparilta ei saa ostaa vaatteita sävy sävyyn. Muutenkin se on paheksuttavaa kaksplussalla. Lasten pitää kärsiä märistä ulkovaatteista samalla tavalla kuin 70-80-luvun vanhempiensa.

Sellaiset, että lapsi osaa niitä itse pukea ja riisua jos on jo sen ikäinen. Tosi ikävä käydä vessassa, jos ei saa jotain farkunnappia auki. Samoin on tosi tylsää tuoda aamulla farkuissa hoitoon ja sitten pitää ulkoiluun vaihtaa collarit haalareiden alle...

T-paita tms. alle, jolla voi nukkua päiväunet. Tai voihan pitkähihasellakin nukkua, mutta jos on hikoavaa sorttia niin sitten valmiiksi sopiva päiväunipaita alle.

TICKET TO HEAVENIA! Mielellään ostaa jotakin huomiota herättävän väristä ohutta nauhtaakin (heijastinnauhtat ois hyviä) ja ympyröidä sillä se ticketin merkki vielä.

Uusimmat

Yhteistyössä