Minkälaiset oireet on poskiontelotulehduksessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti82

Vieras
Eli mulla on ollut jo 1,5viikkoa hirveää nuhaa,pari päivää oli viime viikolla kuumetta ja jonkun verran yskä.Niin ja päähän on koskenut.Ajattelin käydä huomenna lääkärissä jos saan ajan kun tuo nuha on iin älytön vieläkin,ihan tukossa oon ja kun pään laittaa alas päin niin sellainen paineen tunne tuntuu otsassa/nenän vierellä.Minkähänlaiset mahtaa olla oireet poskiontelotulehduksessa?

Olisit vaan menny lääkäriin aikasemmin. Joissakin paikoissa on sellanen poskiontelo"skanneri", jolla näkee muutamassa minuutissa onko poskionteloissa märkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Olisit vaan menny lääkäriin aikasemmin. Joissakin paikoissa on sellanen poskiontelo"skanneri", jolla näkee muutamassa minuutissa onko poskionteloissa märkää.

Eikös noita ole kaikissa terveyskeskuksissa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Tarkoitat sellaista pientä ultraäänilaitetta.:D Joo löytyy varmasti sellainen.Päänsärky ja sellainen kuiva yskä ovat myös oireita.

Minulta on joskus vuuosia sitten katsottu ultraäänellä poskionteloita,vieläkö ne katsoo tuolleen?PItää soitella huomenna terveyskeskuskeen jos nyt antavat aikaa.Kun tuntuu että jos ei ole monta päivää kuumeessa ollut niin ei kovin helposti aikaa saa..

Osta apteekista sarvikuono, nenäkannu, jolla huuhdotaan nenä suolavedellä. Juuri luin jostain, että turhaan annetaan poskiontelontulehdukseen antibioottia, et suurin osa menisi ilmankin ohi. Mulla ainakin tuo nenäkannu on auttanut ja pitänyt poskiontelontulehdukset loitolla.

Luin juuri tuosta nenäkannusta.Anteeksi typeryyteni mutta tehdäänkö se suolavesi itse vai ostetaanko apteekista?Ja mahtaakohan se poskiontelontulehdus(jos nyt sitä on)lähteä pois pelkällä kannulla huuhtelulla?

Vain harva poskiontelontulehdus paranee antibiooteilla... Sarvikuono auttaa tehokkaasti. Ja yleensä suolavesi tehdään itse, mukana tulee mittalusikka. Voi toki ostaa valmista keittistä apteekistakin...

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti82:
Luin juuri tuosta nenäkannusta.Anteeksi typeryyteni mutta tehdäänkö se suolavesi itse vai ostetaanko apteekista?Ja mahtaakohan se poskiontelontulehdus(jos nyt sitä on)lähteä pois pelkällä kannulla huuhtelulla?

Mulla ainakin lähti. Raskaana ollessa lääkäri ei antanut antibioottia, kokeilin nenäkannulla ja ohi meni. Aamuin illoin huuhtoo nenän. Ja tekee hyvää muutenkin, vaikka ei olisi poskiontelontulehdusta, kun huuhtoo muutaman päivän välein.

Yhteistyössä