Minkätakia jotkut äidit tai kauan parisuhteessa olleet ei enää meikkaa?

mellan
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
Miksi nämä ihmiset ovat sitten meikanneet ennen lapsia? Tehty ilmeisesti meikki ja muut muita varten..

Mä teen ainakin ihan itteäni varten pukeutumiset ja meikit.. naimisissa ollaan ja lapsia on monta, mutta verkkareissa tai meikittömänä mua ei näy missään. Mun meikkaus kestää saman verran kuin hampaiden harjaus. Ajalla en kyllä voi mitenkään selittää ettei ole aikaa meikata.. kuka nyt yleensäkään ennen lapsiakaan työaamuna meikannut tuntikausia.. Ja hyvät vaatteet pukee samassa ajassa kun sen tuulipuvun :D

Itteäni varte siis laittelen pikasen meikin ja pukeudun.. mua yököttää kauppakeskuksissakin ja hienoimmissa paikoissa jos äidit on siellä haisevissa yöpaidoissaan suunnilleen tukka räjähtäneenä! Oli äiti tai ei niin panostaa voisi edes hieman ihmisten ilmoilla minusta :) Samoin kun en siedä noita vanhoja ukkoja jotka haisee kaupassa niin pahalle että menee ruokahalut ja raapii persettä.
me käydään yleensä kävellen kaupassa ( 3km suuntaansa) niin ei oikein huvita lähee tiukoissa farkuissa ja 10 cm koroissa ja ne meikitkin ehtii levitä tuolla matkalla. Pukeudun sellasiin vaatteisiin missä viihdyn
 
ihme tyyppejä
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
en kerkee meikata kun pieni lapsi,mutta en mä nyt ihan minkä näkösenä tahansa silti ihmisten ilmoille lähde.............
tätä mä en ymmärrä ettei muka ehdi meikata kun on pieni lapsi?? mullakin on kolme alle kouluikäistä ja aina on ollut aikaa aamulla meikata ja laittaa tukka nätisti. katson myös mitä päälleni puen, ihmisten ilmoille en missään tuulipukuhirvityksissä lähde mutta hiekkalaatikolle kyllä voin sen tuulipuvun pukea.
 
repeilee
Mun mies rakastaa mua ja pitää mua haluttavampana ilman meikkiäkin. Itseasiassa hän vihaa pakkelinaamoja. Aika huono itsetunto taitaa olla jos meikkiä täytyy ihan kotioloissa lärviinsä sotkea, taitaa tulla ero aika pikaseen noin pinnallisella maailmankuvalla, onnee vaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja repeilee:
Mun mies rakastaa mua ja pitää mua haluttavampana ilman meikkiäkin. Itseasiassa hän vihaa pakkelinaamoja. Aika huono itsetunto taitaa olla jos meikkiä täytyy ihan kotioloissa lärviinsä sotkea, taitaa tulla ero aika pikaseen noin pinnallisella maailmankuvalla, onnee vaan.
jokainen tekee niinkuin tykkää. toiset tykkäävät laittaa itselleen sitä ripsaria ja heille suotakoon se. sitten on niitä jotka eivät meikkaa ja ihan ookoo sekin on. Tuskinpa siinä meikkaamisessa mistään itsetunnosta on kysymys tai siitä että suhde olisi muka pinnallinen.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja repeilee:
Mun mies rakastaa mua ja pitää mua haluttavampana ilman meikkiäkin. Itseasiassa hän vihaa pakkelinaamoja. Aika huono itsetunto taitaa olla jos meikkiä täytyy ihan kotioloissa lärviinsä sotkea, taitaa tulla ero aika pikaseen noin pinnallisella maailmankuvalla, onnee vaan.
Mun mielestä tämä on todella lapsellisesti sanottu.

 
Turkilmas
Mä en vaan jaksa. Lauantaina olin työporukan kanssa teatterissa ja ravintolassa ja tälläsin itseni perusteellisesti. Sanoin miehellekin että tekis mieli pestä naama kun tuntuu niin oudolta.

Toisaalta fakta juttu on että sitä näyttää HUOMATTAVASTI paremmalta kun on edes vähän pakkelia naamassa (siis minä), että ihan omaksi ilokseen vois jaksaa välillä meikata.
 
No
ymmärrän, jos ei aiemminkaan ole meikannut. Mutta eräs tuttuni LOPETTI meikkaamisen pian mentyään naimisiin, koska "eihän mun enää tarvi, kun oon tuon miehen jo napannut."
Siis mitä?!
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ei huvita. En maalannut naamaani silloinkaan, kun äijän kohtasin. Miksi aloittaisin nyt? =)
Mulla sentäs oli silloinkin ripsiväriä.

Miksei toi muuten siitä silloin valittanut. :|

(huijattu olo)
No höh. Kummallisia ovat...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Miehen mielestä olen kaunis ilman meikkiä ja mieheni ei tykkää että meikkaan. Aina joskus meikkaan mutten näe sille tarvetta tällä hetkellä koska olen päivät kotona ja jos jossain liikun ihmiset tuskin kiinnittävät huomiota siihen olenko meikannut vai en.
aika tyypillinen selitys..kukahan ton uskoo?
 
En mäkään puistoon tai aina edes kauppaan meikkaa ja arkimeikkinä mulla on useimmiten ihan perussetti,meikkipuuteri,kulmat,ripset ja huulet.Baariin tai muuten vaan juhlimaan mentäessä laitan sitten tekoripsiä myöten kaikki vimpan päälle ja se on ihanaa,ku tarpeeks harvoin viettää peilin edessä 2 tuntia :whistle:
 
Jos meikkaaminen on itsestään huolta pitämistä, molen lopettanut "itsestäni huolehtimisen" jo ennen äljäkkeen tuloa kuvioihin. Meikki rumentaa mun naamaa ja olo on aika.. idioottimainen jotenkin. En tiedä. Molen liian poikamainen kaikenlaiseen hienosteluun B)
 
En meikkaa koskaan jos olen kotona, lapset ei niin ole tarkkoja miltä näytän ;)
Sitten jos lähden oikeen ihmisten ilmoille niin pistän jotain väria naamaani, ukko on tosin aina sanonu ettei se huomaa millon olen meikannu ja millon en.
 
mä en oo koskaa pahemmin meikkaillu,ripsarii silloin tällöin laittanut.
ainoastaan jos baariin meen ni saatan laittaa pakkelit naamaan.
mä koen ilman meikkii kulkemisen olevan itsestäni ja ihostani huolehtimista.
ku ei noi kaikki meikkivoiteet ja puuterit tee mitenkään hyvää mun iholle..
ja omasta ja monen muunkin mielestä oon ihan nätti ilman pakkelia:)
joskus on kiva ihan omaksi ilokseen laittautuu,mut silloinkin keskityn hiuksiin ja vaatetukseen:)
ja itsestäni pidän kovasti huolta..
jos mä oon tyytyväinen ni jaksan lapsenkin kanssa paremmin:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
Miksi nämä ihmiset ovat sitten meikanneet ennen lapsia? Tehty ilmeisesti meikki ja muut muita varten..

Mä teen ainakin ihan itteäni varten pukeutumiset ja meikit.. naimisissa ollaan ja lapsia on monta, mutta verkkareissa tai meikittömänä mua ei näy missään. Mun meikkaus kestää saman verran kuin hampaiden harjaus. Ajalla en kyllä voi mitenkään selittää ettei ole aikaa meikata.. kuka nyt yleensäkään ennen lapsiakaan työaamuna meikannut tuntikausia.. Ja hyvät vaatteet pukee samassa ajassa kun sen tuulipuvun :D

Itteäni varte siis laittelen pikasen meikin ja pukeudun.. mua yököttää kauppakeskuksissakin ja hienoimmissa paikoissa jos äidit on siellä haisevissa yöpaidoissaan suunnilleen tukka räjähtäneenä! Oli äiti tai ei niin panostaa voisi edes hieman ihmisten ilmoilla minusta :) Samoin kun en siedä noita vanhoja ukkoja jotka haisee kaupassa niin pahalle että menee ruokahalut ja raapii persettä.
Peesit tälle! Ei ennen lasta mennyt meikkaamiseen varttia pitempään, eikä myöskään nyt mene. vähemmän vaan täällä palstoilla ym. niin kerkii sit meikata, jos niin tiukkaa tekee. Ja yhtä kauan puen lököhousuja jalkaan kun farkkujakin...mieluummin kuljen kyllä farkuissa ja kotioloissakin mieluummin olen niissä...paitis jos sisällä on kylmää joskus, niin sitten jotkut lököt kelvatkoon
 
Vepasto
Ensinnäkin, mä meikkaan vain jos olen lähdössä johonkin, enkä aina silloinkaan tai jos meille tulee vieraita. Kotona ollessa en meikkaa, mä kelpaan lapsille ja miehelle tällaisena. Niin ja meillä ei ole edes peiliä, josta näkisin itseni, onneksi. (tai on meikkipeili, mutta se on kaapissa )
 
hempee ja jenninen, ootte oikeassa! Meikki ei sinänsä koskaan ole kuulunut arkeeni, mutta hiukset kampaan ja hampaat harjaan joka aamu... Ja hiukan katson samalla mitä naamalle kuuluu. Mutta toi vaatetus... Mä en ole ikinä ymmärtänyt "lökävaatteita", että mikä niissä on helppoa. Saman 3 sekuntia kestää pukea "oikeat housut" tai hame
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
hempee ja jenninen, ootte oikeassa! Meikki ei sinänsä koskaan ole kuulunut arkeeni, mutta hiukset kampaan ja hampaat harjaan joka aamu... Ja hiukan katson samalla mitä naamalle kuuluu. Mutta toi vaatetus... Mä en ole ikinä ymmärtänyt "lökävaatteita", että mikä niissä on helppoa. Saman 3 sekuntia kestää pukea "oikeat housut" tai hame
mut ne lökövaatteet on mukavampia kuin ahdistavat farkut....

 
Ihan täytyy vastata, että en tiedä.

En todellakaan tiedä, miksi ennen meikkasin ja enää vain harvakseltaan :ashamed: Laiskuutta taitaa olla suurimmaksi osaksi miun kohallani. Ja kyllähän naama tuntuu aika hölömöltä, jos on pakkeliloissa koko päivän.

Mut voisin mie silti edes vähän yrittää :ashamed:
 

Yhteistyössä