JONSERED Karhunkantaja
Ei huvita. En maalannut naamaani silloinkaan, kun äijän kohtasin. Miksi aloittaisin nyt? =)
me käydään yleensä kävellen kaupassa ( 3km suuntaansa) niin ei oikein huvita lähee tiukoissa farkuissa ja 10 cm koroissa ja ne meikitkin ehtii levitä tuolla matkalla. Pukeudun sellasiin vaatteisiin missä viihdynAlkuperäinen kirjoittaja hempee:Miksi nämä ihmiset ovat sitten meikanneet ennen lapsia? Tehty ilmeisesti meikki ja muut muita varten..
Mä teen ainakin ihan itteäni varten pukeutumiset ja meikit.. naimisissa ollaan ja lapsia on monta, mutta verkkareissa tai meikittömänä mua ei näy missään. Mun meikkaus kestää saman verran kuin hampaiden harjaus. Ajalla en kyllä voi mitenkään selittää ettei ole aikaa meikata.. kuka nyt yleensäkään ennen lapsiakaan työaamuna meikannut tuntikausia.. Ja hyvät vaatteet pukee samassa ajassa kun sen tuulipuvun
Itteäni varte siis laittelen pikasen meikin ja pukeudun.. mua yököttää kauppakeskuksissakin ja hienoimmissa paikoissa jos äidit on siellä haisevissa yöpaidoissaan suunnilleen tukka räjähtäneenä! Oli äiti tai ei niin panostaa voisi edes hieman ihmisten ilmoilla minusta Samoin kun en siedä noita vanhoja ukkoja jotka haisee kaupassa niin pahalle että menee ruokahalut ja raapii persettä.
tätä mä en ymmärrä ettei muka ehdi meikata kun on pieni lapsi?? mullakin on kolme alle kouluikäistä ja aina on ollut aikaa aamulla meikata ja laittaa tukka nätisti. katson myös mitä päälleni puen, ihmisten ilmoille en missään tuulipukuhirvityksissä lähde mutta hiekkalaatikolle kyllä voin sen tuulipuvun pukea.Alkuperäinen kirjoittaja sanna:en kerkee meikata kun pieni lapsi,mutta en mä nyt ihan minkä näkösenä tahansa silti ihmisten ilmoille lähde.............
Mulla sentäs oli silloinkin ripsiväriä.Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Ei huvita. En maalannut naamaani silloinkaan, kun äijän kohtasin. Miksi aloittaisin nyt? =)
jokainen tekee niinkuin tykkää. toiset tykkäävät laittaa itselleen sitä ripsaria ja heille suotakoon se. sitten on niitä jotka eivät meikkaa ja ihan ookoo sekin on. Tuskinpa siinä meikkaamisessa mistään itsetunnosta on kysymys tai siitä että suhde olisi muka pinnallinen.Alkuperäinen kirjoittaja repeilee:Mun mies rakastaa mua ja pitää mua haluttavampana ilman meikkiäkin. Itseasiassa hän vihaa pakkelinaamoja. Aika huono itsetunto taitaa olla jos meikkiä täytyy ihan kotioloissa lärviinsä sotkea, taitaa tulla ero aika pikaseen noin pinnallisella maailmankuvalla, onnee vaan.
Mun mielestä tämä on todella lapsellisesti sanottu.Alkuperäinen kirjoittaja repeilee:Mun mies rakastaa mua ja pitää mua haluttavampana ilman meikkiäkin. Itseasiassa hän vihaa pakkelinaamoja. Aika huono itsetunto taitaa olla jos meikkiä täytyy ihan kotioloissa lärviinsä sotkea, taitaa tulla ero aika pikaseen noin pinnallisella maailmankuvalla, onnee vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mulla sentäs oli silloinkin ripsiväriä.Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Ei huvita. En maalannut naamaani silloinkaan, kun äijän kohtasin. Miksi aloittaisin nyt? =)
Miksei toi muuten siitä silloin valittanut. :|
(huijattu olo)
No höh. Kummallisia ovat...Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mulla sentäs oli silloinkin ripsiväriä.Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Ei huvita. En maalannut naamaani silloinkaan, kun äijän kohtasin. Miksi aloittaisin nyt? =)
Miksei toi muuten siitä silloin valittanut. :|
(huijattu olo)
aika tyypillinen selitys..kukahan ton uskoo?Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Miehen mielestä olen kaunis ilman meikkiä ja mieheni ei tykkää että meikkaan. Aina joskus meikkaan mutten näe sille tarvetta tällä hetkellä koska olen päivät kotona ja jos jossain liikun ihmiset tuskin kiinnittävät huomiota siihen olenko meikannut vai en.
Peesit tälle! Ei ennen lasta mennyt meikkaamiseen varttia pitempään, eikä myöskään nyt mene. vähemmän vaan täällä palstoilla ym. niin kerkii sit meikata, jos niin tiukkaa tekee. Ja yhtä kauan puen lököhousuja jalkaan kun farkkujakin...mieluummin kuljen kyllä farkuissa ja kotioloissakin mieluummin olen niissä...paitis jos sisällä on kylmää joskus, niin sitten jotkut lököt kelvatkoonAlkuperäinen kirjoittaja hempee:Miksi nämä ihmiset ovat sitten meikanneet ennen lapsia? Tehty ilmeisesti meikki ja muut muita varten..
Mä teen ainakin ihan itteäni varten pukeutumiset ja meikit.. naimisissa ollaan ja lapsia on monta, mutta verkkareissa tai meikittömänä mua ei näy missään. Mun meikkaus kestää saman verran kuin hampaiden harjaus. Ajalla en kyllä voi mitenkään selittää ettei ole aikaa meikata.. kuka nyt yleensäkään ennen lapsiakaan työaamuna meikannut tuntikausia.. Ja hyvät vaatteet pukee samassa ajassa kun sen tuulipuvun
Itteäni varte siis laittelen pikasen meikin ja pukeudun.. mua yököttää kauppakeskuksissakin ja hienoimmissa paikoissa jos äidit on siellä haisevissa yöpaidoissaan suunnilleen tukka räjähtäneenä! Oli äiti tai ei niin panostaa voisi edes hieman ihmisten ilmoilla minusta Samoin kun en siedä noita vanhoja ukkoja jotka haisee kaupassa niin pahalle että menee ruokahalut ja raapii persettä.
mut ne lökövaatteet on mukavampia kuin ahdistavat farkut....Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:hempee ja jenninen, ootte oikeassa! Meikki ei sinänsä koskaan ole kuulunut arkeeni, mutta hiukset kampaan ja hampaat harjaan joka aamu... Ja hiukan katson samalla mitä naamalle kuuluu. Mutta toi vaatetus... Mä en ole ikinä ymmärtänyt "lökävaatteita", että mikä niissä on helppoa. Saman 3 sekuntia kestää pukea "oikeat housut" tai hame
Mulla on muuten toppi mis lukee RUMAT MEIKKAA! Tänäänkin ollu se päälläniAlkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva harmaana:Enpä oo ikinä ollu meikkaaja joten en aloita nytkään. Sitä paitsi, rumat meikkaa