näin just
Lisäksi HYVÄ äiti harrastaa itse jotakin, mieluummin vähän enemmänkin. Hän tapaa ystäviään ilman lapsia. Sen lisäksi hän harrastaa lasten kanssa jotain äiti-lapsi-juttua, ja vie lapsia omiin harrastuksiinsa. Hän laittaa itse luomuruokaa ja sosetta, pöytään katetaan kauniisti yhdessä lasten auttaessa kaikki suositusten mukaiset ateriat: aamupala, lounas, päiväunien jälkeen välipala, päivällinen miehelle asti katettuna, iltapala, ja kaiken tämä superäiti tekee itse, joka päivä on eri pöperöt joka aterialla, monipuolisesti, vaihtelevasti.Äitiydelle oon täältä (palstalta) saanut lukea jos jonkunlaisia kriteereitä. Tässäkö nyt on sitten naiseuden/naisellisuuden kriteeri? Hyvän naisen mitta... Että meikkaa ja laittaa itseään?
Lisäksi hyvä äiti leipoo, siivoaa, koti on puhdas, äiti meikattu, laitettu, kaunis, lapset myös kauniisti puettuja ja hyville tavoille opetettuja. Lapsille on rajat ja rakkautta, syliä, halia, iltasatua, loruttelua, leikkituokioita.
Jumppaa ei saa unohtaa. Lantionpohjan lihasten jumppa aloitetaan säännöllisesti jo laitoksella ja jatkuu kotona. vauva ja sisarukset saa jakamattoman huomion, vauva rintaruokinnan ja kenguruhoidon ja niin edelleen.
Ja kun lantionpohjat on kunnossa, alkaa äiti muun liikunnan ja urheilun, onhan kropasta huolta pidettävä ja kaunis ja kunnossa kaiken ikää oltava.
Seksiä miehen kanssa.. tottakai! Aikaa parisuhteelle, yhdessäoloa, jos mies on vähän onneton tässä asiassa,nainen hoitaa homman kotiin, ja niin on perhe onnellinen ja hyvinvoiva.
Jos erehdutään olemaan uusperheellisiä, tämä äiti tietenkin rakastaa pyytettä myös miehen lapsia, avaa ovensa, sylinsä ja sydämensä heillekin, tottakai hänellä on aikaa tuon kaiken muunkin lisäksi myös näille lapsille, joita hän aivan omanaan pitää ja joihin hän aikuiisena luo hyvä suhteen, ja jos miehen lapset ja miehen exä syytää paskaa silmille ja ovat ilkeitä tai mitä tahansa, äiti ottaa ne vastaan tyynesti, kertoo lapsille yhtäkaikki heitä rakastavana ja ymmärtää tilanteen.
Jos miehen lapset asuvat kokoaikaisesti saman katon alla, tämä superäiti on se, jonka kuuluu luoda ja ylläpitää se perheyhteys: hän on perheen keskiö, voima, joka luo perhetunnelman. Se ei kuulu miehelle, ei edes silloin, kun huushollissa asuu ne yhteiset ja miehen lapset. Se kuuluu naiselle.
No niin naiset ja äidit. Tämä ei ole olle´nkaan mahdoton tehtävä. Kautta aikojen naiset ovat tähän pystyneet. Jos joku masentuu tai uupuu tai väsyy, on hän heikko. jos joku lyö hanskat tiskiin, onhän luovuttaja. Jos joku valittaa ja vaatii miestäkin, on hän nalkuttava ämmä. Jos joku ei jaksa miehen lapsia, on hän ilkeä äitipuoli ja ne omatkin joutaisi viedä häneltä pois.
ETTÄ TÄLLEEN.