Minkänäköiseksi olet kuvitellut jonkun palstalaisen?! Ao. voisi tulla kommentoimaan osuuko yhtään oikeaan!

  • Viestiketjun aloittaja jane
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Nikist tulee mieleen pienikokoinen ärhäkkä nainen kaulin kädes ja vihainen ilme naamal, sit seuraavas hetkes tosi lempee tapaus. :D Tää siis vain nikin perusteel. :D
Muuten ihan hyvä, mutta olen aika iso :D Melkein pidempi, kuin oma ukko :ashamed:
Kyl tähän maailmaan mahtuu kaiken kokosii. :hug: Tiputhan on pienii, joten nikki on koon suhteen pikkasen hämäävä. :D
 
armaselain
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
No kerrohan miutkin kun tiiät kuitenkin. Vaikka en ookkaan mikään vakipalstalainen.
Taipuisa tukka, soikeahkot kasvot, poskipäät liki slaavilaisen veistokselliset. Kullansävyiset hiukset, ei blondi. :D
Kiitti kiitti, poskipäistä on joku muukin joskus maininnu.
Aika kohalleen osu kyl joo :)
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
:wave: Kuvittelisiko joku minut?
Sä oot oikeesti joku hyvännäköinen ja hoikka. Ja siistin näköinen ja tarkotan sillä ei-epäsiistiä, muttet kuitenkaan virallinen.
Osui ja upposi aika hyvin! =) En mä ulkonäköäni häpeä tai ylimääräistä painoa kanna.
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Nikist tulee mieleen pienikokoinen ärhäkkä nainen kaulin kädes ja vihainen ilme naamal, sit seuraavas hetkes tosi lempee tapaus. :D Tää siis vain nikin perusteel. :D
Muuten ihan hyvä, mutta olen aika iso :D Melkein pidempi, kuin oma ukko :ashamed:
Kyl tähän maailmaan mahtuu kaiken kokosii. :hug: Tiputhan on pienii, joten nikki on koon suhteen pikkasen hämäävä. :D
Nikki tuleekin lempikirjastani Richard Scarryn "Tipu Topakka" =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Nikist tulee mieleen pienikokoinen ärhäkkä nainen kaulin kädes ja vihainen ilme naamal, sit seuraavas hetkes tosi lempee tapaus. :D Tää siis vain nikin perusteel. :D
Muuten ihan hyvä, mutta olen aika iso :D Melkein pidempi, kuin oma ukko :ashamed:
Kyl tähän maailmaan mahtuu kaiken kokosii. :hug: Tiputhan on pienii, joten nikki on koon suhteen pikkasen hämäävä. :D
Nikki tuleekin lempikirjastani Richard Scarryn "Tipu Topakka" =)
Ok :) Mul tuli tipust mieleen vaan sellanen söpö pieni lintu. :heart:
 
Tipu Topakasta mulle ainakin tulee mieleen semmoinen pienikokoinen huushollaaja, päällänsä jotakin mikä toimii lasten kanssa leikitellessä eikä niinkään muodikasta, hiukset ehkä rusehtavat ja lyhyet. :D

Pepsukka81 taas soi minun korvaan nuorekkaana, jämptinä ja huoliteltuna.
Ehkä vaaleakutrinen.
 

Yhteistyössä