Minkänäköiseksi olet kuvitellut jonkun palstalaisen?! Ao. voisi tulla kommentoimaan osuuko yhtään oikeaan!

• Viestiketjun aloittaja jane
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Saa arvata :D
:wave:
Sä olet ruman nikin taakse piiloutunut kaunotar, jolla on kuitenkin eriskummallinen nenä, joka itseäsi häiritsee. Pituutta 165 senttiä, tukan väri vaihtelee ja silmät sellaiset sini-harmaa-vihertävät kuten suomalaisilla on tapana. :whistle:
Hiusten väri meni oikein, silmät on vihreet. Pituudesta unohtui 11cm =) Nenä ei (toivottavasti) oo eriskummallinen.

UHU
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Entäs mä? :wave:
En muista sun kirjotuksia mutta nimimerkin pohjalta lähtee.
Olet pitkä, ainakin 175cm ja hoikka. Pitkät jalat. Sinertävät silmät ja aika lyhyt vaalee tukka ja jaksat laittaa hiukset kauniisti jokapäivä. Tykkäät käydä kävelyllä. :) Osukohan yhtään?

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä olen blondi ja 164cm pitkä,mutta en ole enää hoikka :/
Mutta ehkä sitten ensi syksynä,i hope so :wave:
mä oon kuvitellut sut tummahiuksiseks, lyhyeks rokkimimmiks :) B)
Miullakin oli mielikuva,että Bad Virgin on brunette..

Eemin äidistä tulee mieleen melko lyhyt ja hoikka,vaaleehiuksinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Sinusta tulee mieleen pienikokoinen ja laiha, vaalea neito. Ulkonäöstäsi pidät tarkasti huolta ja annat huollitellun vaikutelman. Sekä sulla on siniset silmät. :D
Oon hoikka ja suunnilleen keskimittanen. En oo vaalee enkä sinisilmäinen. Ulkonäöstäni kyl huolehdin hyvin, mutten juokse muodin peräs, enkä kulje meikit naamas. Siis oon sellainen luonnollinen ja siisti, vai mites ton ymmärrettäväst ilmasis. :D

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
En muista sun kirjotuksia mutta nimimerkin pohjalta lähtee.
Olet pitkä, ainakin 175cm ja hoikka. Pitkät jalat. Sinertävät silmät ja aika lyhyt vaalee tukka ja jaksat laittaa hiukset kauniisti jokapäivä. Tykkäät käydä kävelyllä. :) Osukohan yhtään?
En ihan noin pitkä, enkä myöskään vaalee, lyhyt hiuksinen ja sinisilmäinen. Tykkään tosi paljon reippaast kävelyst! :D

Yhteistyössä