Minkänäköiseksi olet kuvitellut jonkun palstalaisen?! Ao. voisi tulla kommentoimaan osuuko yhtään oikeaan!

• Viestiketjun aloittaja jane
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Timpasta ulee mieleen sellanen metsämölli, kun niitä hirviä kaataa. Sellanen vihreissä maastohousuissa ja anorakissa jänistä nylkevä karvalakkipää, jonka seinällä on hirvensarvia ja joka juo nuotiokahvia ja syö makkaraa sinapilla.
Juu ja kasvot sellaiset luppakorvasilmät ja kirveellä veistetty ja iho hiukka ahavoitunut ulkoilusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
kuvailkaa mut :wave: katotaan meneekö oikein :D
Nikistä johtuen tulee latinonainen mieleen :D
Jos heittää mielleyhtymän menemään, tulee mieleen vaalea söpöliini joka näyttää huikean hyvältä bikineissä :p
:LOL: :LOL: melko vaalea,loppu toiveajattelua :snotty:
Hiton hyvältä sä ainakin niissä viimeisimmissä FB-kuvissa näytit =)

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä olen blondi ja 164cm pitkä,mutta en ole enää hoikka :/
Mutta ehkä sitten ensi syksynä,i hope so :wave:
mä oon kuvitellut sut tummahiuksiseks, lyhyeks rokkimimmiks :) B)
No on mulla ollut joskus tummatkin hiukset,mutta näytän niin hemmetin kalpeelta :/
Sun kuvan oon nähnytkin ja oot nätti,sulla on kauniit kasvot =)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
kuvailkaa mut :wave: katotaan meneekö oikein :D
Nikistä johtuen tulee latinonainen mieleen :D
Jos heittää mielleyhtymän menemään, tulee mieleen vaalea söpöliini joka näyttää huikean hyvältä bikineissä :p
:LOL: :LOL: melko vaalea,loppu toiveajattelua :snotty:
Hiton hyvältä sä ainakin niissä viimeisimmissä FB-kuvissa näytit =)
:eek: no kiitos :ashamed:

Mut kans! :wave:

Timpasta tulee mieleen yli 90kg, pitkä ja erämies-tyyppi. Hiukset on sekaväriset ja sekaisin.

Borkusta tulee mieleen pitkä, normaalipainoinen ja tempperamenttinen nainen, jolla on asenne kohdallaan. Nii ja sit mä kuvittelen että borkulla olisi punertavat hiukset. :D

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Jonseretistä erehtynyt varmaan eniten. Luulin että sellainen iso ja rempsee. - ja normaalinäköinen.
Mutta olikin ( oonhan mä nähnyt kuvan ???? ) hoikka ja nätti. Vai olenkohan vain kuvitellut koko jutun.
:LOL: :LOL: :kieh:

Ihana mielikuva.

Mutta en siis olekaan normaalin näköinen? :saint: :kieh:

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
No kerrohan miutkin kun tiiät kuitenkin. Vaikka en ookkaan mikään vakipalstalainen.
Taipuisa tukka, soikeahkot kasvot, poskipäät liki slaavilaisen veistokselliset. Kullansävyiset hiukset, ei blondi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Saicusta tulee mieleen pieni todella laiha nainen jolla on jus ponnarille yltävät tummat hiukset ja marimekkopaita päällä :p
:LOL: Ihana! *Reps* :D

Mä olen kaukana kuvailemastasi naisesta. Olen melkoisen voimakas, roteva, 170cm ja hiukseni on mustat ja melko pitkät. Marimekkoa ei ole päällä (enkä omista), nyt on t-paita joka sponsoroi erästä koiranruokamerkkiä. :D

Yhteistyössä