Minkänäköiseksi olet kuvitellut jonkun palstalaisen?! Ao. voisi tulla kommentoimaan osuuko yhtään oikeaan!

  • Viestiketjun aloittaja jane
  • Ensimmäinen viesti
Muistaako kukaan saavansa minkäänlaista mielikuvaa musta? :wave:

Ihan aluksi luulin, että Jonsered on mies. En päässyt mielikuvasta eroon, ja vieläkin se kummittelee. Ehkä vaan toivon kovasti niin :D

Älyväläys: tummatukkainen, kauniit kehykselliset kasvot ja silmälasit. Pituus n.168,5cm :D

Henrietta: Jostain syystä yhdistän sun nikin mun kaukaiseen tuttuun ja kuvittelen sut vaaleeks, tosi laihaks ja n.25v.

Enkä tosiaan oo kuvia kestään nähnyt joten ihan puihin varmaan menivät... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä aloin miettiä...mutta tajusin että olen nähnyt joko jokaisesta "tutusta" nikistä kuvan tai kyseisen ihmisen.
Eikä vieraammista nikeistä mulle tule mitään mielikuvia.....
Miten olet voinut jokaisesta nähdä, kun ei kaikki vakkareimmatkaan ole kuviaan laittaneet? Esim. bad virgin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä aloin miettiä...mutta tajusin että olen nähnyt joko jokaisesta "tutusta" nikistä kuvan tai kyseisen ihmisen.
Eikä vieraammista nikeistä mulle tule mitään mielikuvia.....
Miten olet voinut jokaisesta nähdä, kun ei kaikki vakkareimmatkaan ole kuviaan laittaneet? Esim. bad virgin.
Tarkotin niillä tutuilla nikeillä niitä joiden juttuja olen seurannut sen verran että heistä olisi voinut muodostua jokinlainen mielikuva. Mutta heidän kuvansa olen nähnyt.
Bad virginistä mulla ei ole mitään mielikuvaa. En ole hänen juttujaan niin laajasti seurannut. Olen lähinnä lukenut vain avauksia mitkä keskittyvät nimiin.
Kaikista ihmisitä ei vaan muodostu mitään mielikuvaa. Toisista taas tulee erittäin voimakas mielikuva, joka sitten katoaa kun näkee sen kuvan :D
 
IhanaValo
Miulle tulee Jonseredista mieleen vaan se piirustustensa hoikka nainen,en osaa oikeen aatella muuta:)

LiliiLisänimettömästä tulee mieleen kiharat, tummat hiukset,melko lyhyt.

Päättömästä kummittelee se Jussi69-mielikuva,kun eilen(köhän) jossain ketjussa oli mainintaa..Tummahiuksiseks olin kyl aatellut aiemminkin.:)

Mut entäs mie?Tuleeko kellekään mitään mieleen? :wave:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Ihan aluksi luulin, että Jonsered on mies. En päässyt mielikuvasta eroon, ja vieläkin se kummittelee. Ehkä vaan toivon kovasti niin :D
Samaa itsekin. Sekoittuu jotenkin Jondalariin Maan tyttäret sarjasta.
Aika äijä olenkin. Puoliksi putkiaivo. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Ihan aluksi luulin, että Jonsered on mies. En päässyt mielikuvasta eroon, ja vieläkin se kummittelee. Ehkä vaan toivon kovasti niin :D
Samaa itsekin. Sekoittuu jotenkin Jondalariin Maan tyttäret sarjasta.
Aika äijä olenkin. Puoliksi putkiaivo. :kieh:
Puoliksi putkiaivo vois olla itseasiassa melko toimiva ratkaisu... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miulle tulee Jonseredista mieleen vaan se piirustustensa hoikka nainen,en osaa oikeen aatella muuta:)

LiliiLisänimettömästä tulee mieleen kiharat, tummat hiukset,melko lyhyt.

Päättömästä kummittelee se Jussi69-mielikuva,kun eilen(köhän) jossain ketjussa oli mainintaa..Tummahiuksiseks olin kyl aatellut aiemminkin.:)

Mut entäs mie?Tuleeko kellekään mitään mieleen? :wave:
Heh, olen pitkä - mutta tumma meni kohdilleen ;)

Susta ei oikein muodostunut kuvaa, koska olet vaihtanut nikkiä, eikös? Tavallaan tiedän että olet paljon kirjoitellut - mutta sitten menee sekaisin. Tulee jostakin syystä mrsmurmeli mieleen, ja joku muukin nikki. Kuka kukin on o

Päättömän olen aina ajatellut kaljuksi - tai jopa päättömäksi :snotty:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miulle tulee Jonseredista mieleen vaan se piirustustensa hoikka nainen,en osaa oikeen aatella muuta:)

LiliiLisänimettömästä tulee mieleen kiharat, tummat hiukset,melko lyhyt.

Päättömästä kummittelee se Jussi69-mielikuva,kun eilen(köhän) jossain ketjussa oli mainintaa..Tummahiuksiseks olin kyl aatellut aiemminkin.:)

Mut entäs mie?Tuleeko kellekään mitään mieleen? :wave:
Heh, olen pitkä - mutta tumma meni kohdilleen ;)

Susta ei oikein muodostunut kuvaa, koska olet vaihtanut nikkiä, eikös? Tavallaan tiedän että olet paljon kirjoitellut - mutta sitten menee sekaisin. Tulee jostakin syystä mrsmurmeli mieleen, ja joku muukin nikki. Kuka kukin on o

Päättömän olen aina ajatellut kaljuksi - tai jopa päättömäksi :snotty:
On miun ent.nikki..Vaihtelin joku aika sitten kun ei oikeen mikään tuntunut "omalta" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
heh heh, Dudesta tulee mieleen 130kg 67 vuotias yksinäinen papparainen, pappakaljulla ja sellasilla saksalaisilla himonussijaviiksillä :D

Mitääs määä :wave:


=) Tulla nähdyksi on suuri elämys!

Joku joskus aiemminkin tullu musta tohon tulokseen. JOten täytyyhän sen pitää paikkansa. ;)
 

Yhteistyössä