Minkänäköiseksi olet kuvitellut jonkun palstalaisen?! Ao. voisi tulla kommentoimaan osuuko yhtään oikeaan!

  • Viestiketjun aloittaja jane
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Hyacinth vois olla semmonen ihan pikkasen pyöreähkö, paljon hymyilevä lämminkasvoinen naisihminen :D

Onko musta muuta mielikuvaa kuin se iänikunen kusenkeltanen tukka? :xmas:
Minä en sinusta mitään kusenkeltaista tukkaa saa mieleeni vaikka kuinka ajattelisin... aina vaan tulee se keltanen pullo ja valkonen ankka ekana :ashamed: Mutta oon kuullut, että oot nuori nätti nainen, niin uskon siihen. :D
Joo, jep. Meikä on pieni ja pyöree ja nauraa paljon :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Heh, olen pitkä - mutta tumma meni kohdilleen ;)
Eli sulla on tumma, suora tukka, pitkäkin vielä. Silmätkin ruskeat? :kieh:
Mitäs siellä auotaan hampaita? :kieh: Vihreet ne silmät on. Aiotko selvittää kuka olen? :snotty: Melkein naapureitahan tässä ollaan :whistle:
Ajattelin vaan, että jos toi mun tuntomerkkien luettelu muka omina ei lopu, niin se jatkuu. Mutta onneksi sentään silmien väristä erottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Heh, olen pitkä - mutta tumma meni kohdilleen ;)
Eli sulla on tumma, suora tukka, pitkäkin vielä. Silmätkin ruskeat? :kieh:
Mitäs siellä auotaan hampaita? :kieh: Vihreet ne silmät on. Aiotko selvittää kuka olen? :snotty: Melkein naapureitahan tässä ollaan :whistle:
Ajattelin vaan, että jos toi mun tuntomerkkien luettelu muka omina ei lopu, niin se jatkuu. Mutta onneksi sentään silmien väristä erottaa.
Ahh, ai niin, mehän ollaan saman pituisiakin :D No, nyt mä voin sitten selvittää sun henkilöyden :snotty: Kunhan tulen itseäni vastaan ruskeasilmäisenä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Älyväläys: tummatukkainen, kauniit kehykselliset kasvot ja silmälasit. Pituus n.168,5cm :D
:LOL: :LOL: :LOL:
Hiukset on ruskeat (nyt), mutta muuten menikin sitten niin mettään ku vaan voi :D
Hitsit mä repesin!
Pituutta pois tosta sellaset 8cm ja kauniit kehykselliset kasvot ( :LOL: ) ei oo näkyny sellasii :whistle:
Eikä oo silmälaseja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tää alkaa pelottamaan.... :eek:
No hätä. Ei me tunneta, kunhan muuten vain virnuilen. Mielessä vaan kävi, että tuskin sulla hirveää hevilettiä on. Se voi olla vähän ikävä metsällä, mikäli sotkeentuu metsästysaseeseen :whistle: :LOL: Sitten ynnäsin miesten keskipituuden suomessa ja totesin, että luultavasti näytät siltä sukupuolelta, jonka edustaja olet :LOL:



 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tää alkaa pelottamaan.... :eek:
No hätä. Ei me tunneta, kunhan muuten vain virnuilen. Mielessä vaan kävi, että tuskin sulla hirveää hevilettiä on. Se voi olla vähän ikävä metsällä, mikäli sotkeentuu metsästysaseeseen :whistle: :LOL: Sitten ynnäsin miesten keskipituuden suomessa ja totesin, että luultavasti näytät siltä sukupuolelta, jonka edustaja olet :LOL:
Vissiin ihan hyvin päätelty..? :D
 

Yhteistyössä