Vaarallinen ja pisteliäsAlkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:Entä tästä nikistä? B)
Anteeks. Oon ujo.Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Ois Dude voinut antaa kuvan olla vähän pidempään
Hoikka, käy Helsingissä Lost&Foundissa. Bi-seksuaali. Raapii selkää nussiessa.Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:Entä tästä nikistä? B)
Ja minä oon hidas. En ehtinyt nähdä mitään kuvaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Anteeks. Oon ujo.Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Ois Dude voinut antaa kuvan olla vähän pidempään
=)
Heh, ensin vaarallinen ja pisteliäs, nyt tämä...Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Hoikka, käy Helsingissä Lost&Foundissa. Bi-seksuaali. Raapii selkää nussiessa.Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:Entä tästä nikistä? B)
Laita yv:tä rekatullas ni katotaan mitä vois keksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Ja minä oon hidas. En ehtinyt nähdä mitään kuvaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Anteeks. Oon ujo.Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Ois Dude voinut antaa kuvan olla vähän pidempään
=)
Toki jaat kanssamme mikä se oikea assosiaatio oli?Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:Heh, ensin vaarallinen ja pisteliäs, nyt tämä...Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Hoikka, käy Helsingissä Lost&Foundissa. Bi-seksuaali. Raapii selkää nussiessa.Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:Entä tästä nikistä? B)
Millainen paikka on Lost&Found, ei taida olla löytötavaratoimistosta kyse.
Nikki toimii hyvänä harhautuksena, sen perusteella näköjään ei synny kun yksi oikea assosiaatio!
Harmi että mä ehdin nähdä senAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Laita yv:tä rekatullas ni katotaan mitä vois keksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Ja minä oon hidas. En ehtinyt nähdä mitään kuvaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Anteeks. Oon ujo.Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Ois Dude voinut antaa kuvan olla vähän pidempään
=)
:saint:
Minä oon vaan tämönne harmaa hiiri, enkä nähnyt mitään. Oliko ees näkemisen arvosta?Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:Harmi että mä ehdin nähdä senAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Laita yv:tä rekatullas ni katotaan mitä vois keksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Ja minä oon hidas. En ehtinyt nähdä mitään kuvaa :'(Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Anteeks. Oon ujo.Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Ois Dude voinut antaa kuvan olla vähän pidempään
=)
:saint:
:ashamed: :xmas:
OliAlkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Minä oon vaan tämönne harmaa hiiri, enkä nähnyt mitään. Oliko ees näkemisen arvosta?
Nyt mie märäjän :'(Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:OliAlkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Minä oon vaan tämönne harmaa hiiri, enkä nähnyt mitään. Oliko ees näkemisen arvosta?
70-luvun diskotanssiin hurahtanut lanteenvatkaaja, joka tykkää säikytellä muita, kun he vähiten sitä odottavat :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:No entäs mä??
Joo siinä oli close uppi mun avanteesta.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:OliAlkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Minä oon vaan tämönne harmaa hiiri, enkä nähnyt mitään. Oliko ees näkemisen arvosta?
JepAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Joo siinä oli close uppi mun avanteesta.Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:OliAlkuperäinen kirjoittaja Utelias Urpo:Minä oon vaan tämönne harmaa hiiri, enkä nähnyt mitään. Oliko ees näkemisen arvosta?
=)
Osu aikas oikeaan...lanteenvatkaaja olen ja vannoutunut 70-luku faniAlkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:70-luvun diskotanssiin hurahtanut lanteenvatkaaja, joka tykkää säikytellä muita, kun he vähiten sitä odottavat :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:No entäs mä??
Oi niitä aikoja.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Löysin Dudesta nuoruudenkuvan
Voisi ehkä jatkaa vielä, että kaivelee nenäänsä pikkusormella katsellessaan Bogart-leffoja, niin saa jotenkin työstettyä kuvaukseen kaikki neljä b-sanan pika-assosiaatiota =)Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Osu aikas oikeaan...lanteenvatkaaja olen ja vannoutunut 70-luku faniAlkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:70-luvun diskotanssiin hurahtanut lanteenvatkaaja, joka tykkää säikytellä muita, kun he vähiten sitä odottavat :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:No entäs mä??
Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:Voisi ehkä jatkaa vielä, että kaivelee nenäänsä pikkusormella katsellessaan Bogart-leffoja, niin saa jotenkin työstettyä kuvaukseen kaikki neljä b-sanan pika-assosiaatiota =)Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Osu aikas oikeaan...lanteenvatkaaja olen ja vannoutunut 70-luku faniAlkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:70-luvun diskotanssiin hurahtanut lanteenvatkaaja, joka tykkää säikytellä muita, kun he vähiten sitä odottavat :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:No entäs mä??
Noh noh, mä oon kiistelty hahmo. Get used to it!Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jahas taas Dudetus ketju :snotty: Aika osuva tuo kuva mikä on viel näkyvissä