Noh noh, Tute on hyvä ja ottaa sen palkokasvin kappaleen pois nenukasta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:no hemmetti mä otin ne sieltä ja laitoin aijaallle!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Onks sulla avanne? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Mut ihan sama jos ei uskota! parempi ehkä niin. Ne jotka on nähny mut camista tietää totuuden.. *siirtää avannetta*
On.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Onks sulla avanne? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Mut ihan sama jos ei uskota! parempi ehkä niin. Ne jotka on nähny mut camista tietää totuuden.. *siirtää avannetta*
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Ei kyllä toi on puhtaasti IhanaNannan fetissi musta.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Juu, en. Enkä kyl tarkottanu mitään adonis mielikuvia vaan mielikuvaa itäsaksalaisen pårnåfilmin näyttelijästä :xAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76::saint: sä et oo vissii koskaa kattonu mun profiilia. Siellä on erityismaininta että penikseni on huomattavan pieni.
:'(
Kyllä te naiset ite ootte niitä jotka niitä adonismielikuvia yritätte levittää musta. Kyllähän sen ymmärtää. Jollain on korvattava se huutava aukko.
kukas se siellä litisee....Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Ei kyllä toi on puhtaasti IhanaNannan fetissi musta.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Juu, en. Enkä kyl tarkottanu mitään adonis mielikuvia vaan mielikuvaa itäsaksalaisen pårnåfilmin näyttelijästä :xAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76::saint: sä et oo vissii koskaa kattonu mun profiilia. Siellä on erityismaininta että penikseni on huomattavan pieni.
:'(
Kyllä te naiset ite ootte niitä jotka niitä adonismielikuvia yritätte levittää musta. Kyllähän sen ymmärtää. Jollain on korvattava se huutava aukko.
Mulla mitää fetissejä SUHUN ole :snotty: :ashamed: :kieh: :saint:
HMPH :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kukas se siellä litisee....
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:HMPH :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kukas se siellä litisee....
Varo varo, kohta HellanTuuteli vetää sunkin jutuista herneen nenuun :saint:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:HMPH :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kukas se siellä litisee....
Eiks ollakinAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ootte ihan mahottomia
Kuka HellanTuuteli??Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Varo varo, kohta HellanTuuteli vetää sunkin jutuista herneen nenuun :saint:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:HMPH :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kukas se siellä litisee....
Juu...kohta tarvitaan kouluttaja paikalleAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Eiks ollakinAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ootte ihan mahottomia
HellanTuuteli! Siinähän sinä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Kuka HellanTuuteli??
NannaIhanalla ei ainakaa oo varaa siihen nyt..
Kuka meitä pystys kouluttamaanAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Juu...kohta tarvitaan kouluttaja paikalleAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Eiks ollakinAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ootte ihan mahottomia
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kuka meitä pystys kouluttamaanAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Juu...kohta tarvitaan kouluttaja paikalleAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Eiks ollakinAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ootte ihan mahottomia
Ai mä en tajunnu että olin vetäny herneitä nenuuni. Se ei kuulu mun tyyliin.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:HellanTuuteli! Siinähän sinä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Kuka HellanTuuteli??
NannaIhanalla ei ainakaa oo varaa siihen nyt..
Koirankouluttaja?? B)Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kuka meitä pystys kouluttamaanAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Juu...kohta tarvitaan kouluttaja paikalleAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Eiks ollakinAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ootte ihan mahottomia
Nyt kiihotti.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Koirankouluttaja?? B)Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kuka meitä pystys kouluttamaanAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Juu...kohta tarvitaan kouluttaja paikalleAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Eiks ollakinAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:ootte ihan mahottomia
Pienistä pippeleistä? B)Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:puhumassa kakkavaipoista ja ...ja...kodinhoitotukiasioista ja.. :ashamed: :ashamed:
Jotenkin osasin odottaa....Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Nyt kiihotti.
:ashamed:
t.koira.
Mä mikään rakki oo |OAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Koirankouluttaja?? B)