Minkänäköiseksi olet kuvitellut jonkun palstalaisen?! Ao. voisi tulla kommentoimaan osuuko yhtään oikeaan!

  • Viestiketjun aloittaja jane
  • Ensimmäinen viesti
Ei mulla ole hirveesti mitään mielikuvia, paitsi hellanlettaksesta. Mulla on jotenkin semmonen olo, että se on pieni ja laiha ja kuiva, ja sillä on vähän harventunut tukka :xmas:

Ja itsestäni on jostain syystä nyt sellainen hyvinkin muodokas mielikuva... :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
:saint: sä et oo vissii koskaa kattonu mun profiilia. Siellä on erityismaininta että penikseni on huomattavan pieni.
:'(

Kyllä te naiset ite ootte niitä jotka niitä adonismielikuvia yritätte levittää musta. Kyllähän sen ymmärtää. Jollain on korvattava se huutava aukko. :D
Juu, en. Enkä kyl tarkottanu mitään adonis mielikuvia vaan mielikuvaa itäsaksalaisen pårnåfilmin näyttelijästä :x
Ei kyllä toi on puhtaasti IhanaNannan fetissi musta.

:D

Mulla mitää fetissejä SUHUN ole :snotty: :ashamed: :kieh: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
:saint: sä et oo vissii koskaa kattonu mun profiilia. Siellä on erityismaininta että penikseni on huomattavan pieni.
:'(

Kyllä te naiset ite ootte niitä jotka niitä adonismielikuvia yritätte levittää musta. Kyllähän sen ymmärtää. Jollain on korvattava se huutava aukko. :D
Juu, en. Enkä kyl tarkottanu mitään adonis mielikuvia vaan mielikuvaa itäsaksalaisen pårnåfilmin näyttelijästä :x
Ei kyllä toi on puhtaasti IhanaNannan fetissi musta.

:D

Mulla mitää fetissejä SUHUN ole :snotty: :ashamed: :kieh: :saint:
:D:D:D kukas se siellä litisee....

:whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Kuka HellanTuuteli?? :D

NannaIhanalla ei ainakaa oo varaa siihen nyt..
:D :whistle:
HellanTuuteli! Siinähän sinä :xmas:
Ai mä en tajunnu että olin vetäny herneitä nenuuni. Se ei kuulu mun tyyliin.

:D

Ei pidä ottaa liian raskaasti mun head wallia. :D Hauskaahan täällä ollaan pitämässä. Eiku siis puhumassa kakkavaipoista ja ...ja...kodinhoitotukiasioista ja.. :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä