Siltä vaikuttaaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Huono mielikuvitus? :saint:
Siltä vaikuttaaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Huono mielikuvitus? :saint:
Joo ja luut ei todellakaan törrötä läskin seasta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ja pehmeä selkä... Siis iho. Luut eivät törötä, vaikka nikamat tuntuvatkin.
Kutakuinkin noin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:Efria magiasta minulla tulee mieleen eksoottinen nainen. Sellainen tumma salaperäinen nainen, joka on viettelevän kaunis.
:snotty:
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mutta jos sä oletkin mun sisko |OAlkuperäinen kirjoittaja siperia:Ei pysty, susta tulee mieleen mun veli, häiritsee mielleyhtymä. Ei voi millään |O
Aika hyvin...hiuksia yritän kähertää joka aamu,mutta menettänyt jo mallinsa,eli tikkusuorat tai muuten epäsiistit(sais aialliseksi mennä parturii).Enkä todellakaa normaalipainonen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Tummanvaaleat, suorat ja pitkät hiukset.Normaali painoinen ja olet kotiäiti.Asut omakotitalossa.Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Mulle kans :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:jonsered jne.: tulee mieleen hevityttö . Jostain syystä sellainen rankka nainen, joka ei kahda mitään/ketään.
Mä oon vaalea.. Enkä oikeastaan enää edes pyöree. Ja juu, enpä mä osaa itseäni kovin kauniina pitää..Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:Pikkasen pyöree: Kaunis, vaikka ei sitä itse tiedostakaan. Tumma.
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Aika hyvin...hiuksia yritän kähertää joka aamu,mutta menettänyt jo mallinsa,eli tikkusuorat tai muuten epäsiistit(sais aialliseksi mennä parturii).Enkä todellakaa normaalipainonen :ashamed:
Vai Eloveena tyttö. =)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Eloveena tyttö :saint:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen::wave: Entäs musta?
Pienehkö ja kova liikkumaan.Tumma ja lyhyt tukka. =)Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:liitynpä joukkoon B)
Lyhyet vaaleat hiukset, pitkä, urheilullinen..Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:liitynpä joukkoon B)
Sä tiedät musta jotain pajo enemmän??Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Aika hyvin...hiuksia yritän kähertää joka aamu,mutta menettänyt jo mallinsa,eli tikkusuorat tai muuten epäsiistit(sais aialliseksi mennä parturii).Enkä todellakaa normaalipainonen :ashamed:
En tiedä. =)Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Sä tiedät musta jotain pajo enemmän??
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja mistähän me tunnetaan....Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Timppa on 170 paremmalla puolella, sillä on lyhyet hiukset (ellei jopa melkein siilit) ja se näyttää mieheltä Mulla on ihan mieletön mielikuvitus... :snotty:
Vaaleat, paksut hiukset, pitkät, otsatukka.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mites mä sitten
Venäläinen näin ekana mielleyhtymänäAlkuperäinen kirjoittaja Dada:Minä, minä minäkin :wave: