Minkänäköiseksi olet kuvitellut jonkun palstalaisen?! Ao. voisi tulla kommentoimaan osuuko yhtään oikeaan!

  • Viestiketjun aloittaja jane
  • Ensimmäinen viesti
jonsered jne.: tulee mieleen hevityttö :). Jostain syystä sellainen rankka nainen, joka ei kahda mitään/ketään.

Efria magiasta minulla tulee mieleen eksoottinen nainen. Sellainen tumma salaperäinen nainen, joka on viettelevän kaunis.

Pikkasen pyöree: Kaunis, vaikka ei sitä itse tiedostakaan. Tumma.

Ja minua kuvailleet: minulla ei ole varmaan normia enempää sukkia. Tosin en koskaan löydä niiden oikeita pareja, eli pidän eri paria olevia sukkia useimmiten. Eli se siitä huolitellusta. No, joo olen huoliteltu,kun lähden jonnekin. En ole vaalea :). Jämpti...hmmm...joku voisi olla eri mieltä...

:snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Mulle kans :wave:
Tummanvaaleat, suorat ja pitkät hiukset.Normaali painoinen ja olet kotiäiti.Asut omakotitalossa. :whistle:
Aika hyvin...hiuksia yritän kähertää joka aamu,mutta menettänyt jo mallinsa,eli tikkusuorat tai muuten epäsiistit(sais aialliseksi mennä parturii).Enkä todellakaa normaalipainonen :ashamed:
 
Eihän näitä kukaan jaksa lukea kun on niin paljon.
Mä tiesin et sörhipöykerö (mikä nyt sitten nykyään onkin) on nätti, hoikka, nuori jolla on sellanen pyöreesti leikattu vallaton kihara ruskee tukka, vähän Bretty Woman tyyliin. Tukka tais mennä aikalailla pieleen, paits väri :D .
Mut kukas mä sit oon?
 
Klonkku on sellainen iso kokoinen, emäntä tyyppinen, jolla suunnilleen olkapäille ulottuvat ei kovin paksut hiukset. Pukeutuu niihin vaatteisiin jotka käteen sattuu kunhan on mukavat päällä. Onkohan profiilissa kuva? Menee kattomaan.
HÖH! Mua on huijattu, odotin sen toisen Klonkun kuvaa.
 

Yhteistyössä