Minkä vakavan sairauden ottaisit jos olisi pakko valita yksi?

"vieras"
Pidän mielelläni tämän reumani, jos minun ei tarvitsisi ottaa mitään noista muista koskaan. Hyvä lääkitys ja tämä tauti on pysynyt siedettävänä. Onneksi minua on siunattu rautaisella vatsalla, joka ei ole ottanut nokkiinsa kahdenmymmenen vuoden tulehduskipulääkkeitten popsimisesta ja maksakin on ainakin toistaiseksi kestänyt sytostaatit.

MS-taudin ottaisin aivan viimeisenä. Ystäväni kamppailua etenevää sairautta vastaan on kauheata katsoa, juuri tällä hetkellä hänellä ovat hermoperäiset kivut valtavan kovat.
 
diabeetikon äiti
Sitä paitsi diabeteksen hoito kehittyy aikamoista vauhtia. Niillä nykyhetken neuropaatikoilla on ollut ihan toisenlainen alku sairauden kanssa kuin tänä päivänä sairastuvilla. Täten ne komplikaatiotkin voivat olla myös hankalampia ja nykyään hyvin ehkäistävissä.
 
"vieras"
[QUOTE="jep";25235201]Kakkostyypin diabetes ei rajoitakaan elämää.
Siitä voi itse hallita.[/QUOTE]

Haloo, ei diabeteksen karmeuden pointtina olekaan se miten se rajoittaa elämää vaan se mitä aiheutuu /voi aiheutua. Ja sitä te ette näytä tajuavan millään mitä kaikkea se voi tuoda ja millaiset mahdollisuudet sairastua vaikka ja mihin verrattuna terveeseen.
 

Yhteistyössä