Minkä ikäistä kumppania etsisit, jos olisit nyt sinkku?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko totta, että miehet etsivät suhteellisesti nuorempaa puolisoa kuin naiset? Otetaan siitä selvää tässä keskustelussa.
On se täysin totta totta jos mies on rehellinen

Itse 66 v, olin liki kymmenellä treffeillä Suominaisten kanssa, yhden ikä alkoi nelosella, pääosa 5 -alkavia, yksi todella freessi 70 v lipsahti nuorekkaan (tuoreen siis) kuvan perusteella mukaan. Kahden kanssa yön yli, muttei vanha nainen vaan sytyttänyt minua

Nyt en etsi aktiivisesti seuraa kun on tuo 33 v salarakas ja nähdään usein, ei aina sängyssä vaan ollaan kävelylläkin ym

Vastaan 30-35 v jos etsisin jotain uutta, ja silloinkin aasialaisnaista. Heille ikä on vain numeroita joita he nimenomaan arvostavat ja haluavat reilusti vanhempaa

Salarakkaani on muuten ihan oikeasti usuttanut minua etsimään vapaata naista, hän ei ole mustasukkainen ja ymmärtää miesten terveet ja normaalit tarpeet naisista (kunhan hän säilyy minulle ykkösenä)

Ilmeisesti tapaan 4kymppisen aasialaisnaisen uudestaan lähiaikoina kanoottiretken merkeissä, hän oli yökylässä mökilläni vuosi sitte. Olen nähnyt häntä jokusen kerran ravintolassa jossa hän on töissä

summa summarum, kyllä se on nimenomaan hedelmällisessä iässä oleva hehkeä nainen (lihavat = turn off) joka kääntää miesten päät ja saa pupillit laajenemaan
Ja sellaisen mies haluaa (jos vehje siis toimii vielä) ja siitä on naisten turha nillittää kun se on nyt vaan koodattu terveisiin miehiin
on se rakastelu vaan niin mahtavaa, oma hormonituotanto on noussut tappiin asti, kiitos upean neitokaseni, että varttuneet miehet, oikea virike kyllä palauttaa seisiön jos on hiljaiseloa vaihdevuotisen mammanne kanssa, tsemiä teille

setis
 
vierailija
Miehet kehittyvät pitkään ja naisten kehitys jää vähä niinku lähtöviivalle.
Loppupäässäkin se näkyy, naisen kehitys ottaa pahasti miinusmerkkiä, monet naiset rupsahtaa pahanlaiseti jopa 4kymppisinä kun taas miehet alkavat siinä ja myöhemminkin jalostua charmanteiksi hopeaketuiksi ja me saadaan reippaasti nuorempia (halukkaita ja kuumia) naisia
setis
 
vierailija
Loppupäässäkin se näkyy, naisen kehitys ottaa pahasti miinusmerkkiä, monet naiset rupsahtaa pahanlaiseti jopa 4kymppisinä kun taas miehet alkavat siinä ja myöhemminkin jalostua charmanteiksi hopeaketuiksi ja me saadaan reippaasti nuorempia (halukkaita ja kuumia) naisia
setis
Miten se asia nyt noin kolahti. Lue psykologiaa niin sieltä selviää faktaa ettei tarvitse turhia selitellä.
 
vierailija
Miten se asia nyt noin kolahti. Lue psykologiaa niin sieltä selviää faktaa ettei tarvitse turhia selitellä.
Fakta on faktaa, ei tässä mikään itsestäänselvyys aiheuta kolahduksia minulle
Psykologia ei liity mitenkään ihmisen ulkoiseen muutokseen naamassa ja kropassa

Psykologisesti ajatellen sinä älähdit sinuun kolahti tuo (kalikka) fakta naisten nopeammasta ikääntymisestä varsinkin kasvoissa

setis
 
vierailija
Partnerin valinnassa tärkeämpää on se mitä on korvien välissä kuin se mitä jalkojen välissä ja ulkonäkö tulee viimeisenä kriteerinä mutta on tietysti bonusta.
 
vierailija
Ei osu minuun. By the way ihmisen ulkonäköön vaikuttavat mm geenit, kasvuympäristö (mm liikalihavuus), ravinto ja terveelliset elämäntavat.
Järjestelin kaappia ja löysin kaksi pääsiäisnamupussia. Niitä olen tässä mutustellut ja selannut nettiä.
Taikkutyttöjen hyväksikäyttäjien jutut ohitan. Joku naisfilosofi on julkaissut kirjan seksuaalisuudesta. Nykyään seksistä vouhotetaan liikaa. Tutkija katsoo kirjassaan asiaa pitkällä aikaperspektiivillä.
En lähtenyt opiskelemaan filosofiaa, kun sisareni mies sanoi, että älä opiskele paskaa. Ehkä kadun asiaa myöhemmin etten suorittanut tutkintoa. Asialla ei tosin enää ole mitään merkitystä.
 
vierailija
En todellakaan etsi kumppania. Enkä varsinkaan deittisovelluksista. Ihan parasta olla ihan vaan sinkku, päättää itse omista asioista ja pitää vain hauskaa silloin tällöin vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman mitään sitoumuksia. En edes kaipaa kumppania enää, kuin ehkä silloin sen ohikiitävän hetken, kun sitä lunta on satanut sen puoli metriä ja pitäs kolata piha...

Terveisin; nainen 48v ja jo 13v sinkkuna
 
Ensin täytyy ulkonön miellyttää.. Kuka nyt haluaa jotain vihaisennäköistä hapannaamaa lähestyä? Koskee molempia sukupuolia!

Riippuu, miten tutustuu.

Mä en ollut nähnyt miehestäni kuvaa kun lähdin treffeille tositarkoituksella. Mies taas oli nähnyt musta vain peräpuolta.

Nii ja setikselle sen verran, että mä olen miestäni vanhempi ja kyllä se sen tiesi treffit sopiessaan. Sain myös useammankymmentä vastausta itseäni reilustikin nuoremmilta miehiltä ja vain kymmenisen enemmän vanhemmilta.
 
vierailija
Olen nähnyt nykyisen mieheni ensi kerran kun hain poikaani leikkimästä ystävättäreni luota. Se oli siinä ja tiesin, että tuossa se mies nyt on. Tein kaikkeni, että en joutuisi enää tekemisiin kyseisen miehen ja perheen kanssa. Pyysin puolisoani että muuttaisimme toiselle paikkakunnalle jne. Muutin lopulta itse paikkakunnalta pois mutta kun joku on se juttu, niin mies jätti vaimonsa ja tuli perässäni. Tinderistä en tiedä mitään eikä kiinnosta.
 
vierailija
Riippuu, miten tutustuu.

Mä en ollut nähnyt miehestäni kuvaa kun lähdin treffeille tositarkoituksella. Mies taas oli nähnyt musta vain peräpuolta.

Nii ja setikselle sen verran, että mä olen miestäni vanhempi ja kyllä se sen tiesi treffit sopiessaan. Sain myös useammankymmentä vastausta itseäni reilustikin nuoremmilta miehiltä ja vain kymmenisen enemmän vanhemmilta.
Ai sulla on tinderissä ryppyreiän kuva?
 
vierailija
Se ulkonäkökeskeisyys. Moni kakku päältä kaunis vaan....
Ei tarvitse olla missi, kunhan nyt on muuta kuin susiuma. Onneksi heillekin löytyy ottajia

Mielluummin valitsen ns naapurintyttöversion, silmät sanoo paljon Yhteensopivat luonteet on tärkeitä ja samanlainen huumorintaju. Aina ei voi selittää kohdatessa, joku harva kolahtaa kybällä, 99% ei

setis
 
vierailija
En todellakaan etsi kumppania. Enkä varsinkaan deittisovelluksista. Ihan parasta olla ihan vaan sinkku, päättää itse omista asioista ja pitää vain hauskaa silloin tällöin vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman mitään sitoumuksia. En edes kaipaa kumppania enää, kuin ehkä silloin sen ohikiitävän hetken, kun sitä lunta on satanut sen puoli metriä ja pitäs kolata piha...

Terveisin; nainen 48v ja jo 13v sinkkuna
Surullista, muttei yllättävää luettavaa noinkin nuorehkolta. Fakta on se että naisten seksuaalisuus häviää turhankin nuorena ja parisuhde kärsii kun mies kärsii kylmenneestä kumppanistaan, kun meillä se viriiliys vaan jatkuu ja jatkuu (ellei tuhoa sitä tupakilla ja alkkomahoolilla)

Tuosta syystä pistin emännän kiertoon pari v sitten ja nyt olen tyytyväinen kun löysin itseäni puolta nuoremman salarakkaan. Siitä on hyväjatkaa suhdettamme
 
vierailija
Surullista, muttei yllättävää luettavaa noinkin nuorehkolta. Fakta on se että naisten seksuaalisuus häviää turhankin nuorena ja parisuhde kärsii kun mies kärsii kylmenneestä kumppanistaan, kun meillä se viriiliys vaan jatkuu ja jatkuu (ellei tuhoa sitä tupakilla ja alkkomahoolilla)

Tuosta syystä pistin emännän kiertoon pari v sitten ja nyt olen tyytyväinen kun löysin itseäni puolta nuoremman salarakkaan. Siitä on hyväjatkaa suhdettamme
Palstamammat eivät tykkää tuosta vastauksesta koska heitä voi kohdata sama kohtalo kas kun ovat suuri osa .pihtailijoita
 
vierailija
En todellakaan etsi kumppania. Enkä varsinkaan deittisovelluksista. Ihan parasta olla ihan vaan sinkku, päättää itse omista asioista ja pitää vain hauskaa silloin tällöin vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman mitään sitoumuksia. En edes kaipaa kumppania enää, kuin ehkä silloin sen ohikiitävän hetken, kun sitä lunta on satanut sen puoli metriä ja pitäs kolata piha...

Terveisin; nainen 48v ja jo 13v sinkkuna
Tervettä puhetta. Noin minäkin aikoinani ajattelin ja olen pitänyt päätökseni.
Myimme yhteisen kodin eron jälkeen ja sen jälkeen lumen kolaaminen jäi.
 
En todellakaan etsi kumppania. Enkä varsinkaan deittisovelluksista. Ihan parasta olla ihan vaan sinkku, päättää itse omista asioista ja pitää vain hauskaa silloin tällöin vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman mitään sitoumuksia. En edes kaipaa kumppania enää, kuin ehkä silloin sen ohikiitävän hetken, kun sitä lunta on satanut sen puoli metriä ja pitäs kolata piha...

Terveisin; nainen 48v ja jo 13v sinkkuna
Saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo sinulle tullessaan....
 

Yhteistyössä