Minkä ikäistä kumppania etsisit, jos olisit nyt sinkku?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Annazeco

kaikki huomaavat että vastaat itse itsellesi jatkuvasti, paitsi sinua peukuttava M1esytäväsi
Olet väärässä. Minä olen monesti hänelle peukuttanut. Meillä on ehkä paljon yhteistä. Mm. rakkaus Ranskaan ja palstalaisista ehkä hieman keskimääräistä korkeampi ikä. Hän myös muistuttaa erästä rakasta ystävääni, joka on tosi hauska, meillä on ollut niin paljon pähkähulluja juttuja ja nauruja vuosien varrella. Pian ehkä nähdään. Korona sun muut ovat rajoittaneet plus välimatka. Ennen asuimme samassa kaupungissa.
 
vierailija
Kovin on vaikeaa joillakin, kun yhtä peukutusta kadehditaan.
Todellakin. Olen yrittänyt kyseistä henkilöä kannustaa osallistumaan keskusteluihin edes joskus rakentavasti, mutta ainoa, mihin näyttää kykenevän, on sellaisen hiekkalaatikolla kiukuttelevan lapsen jutut. Kaikella rakkaudella kasvavia lapsia kohtaan, mutta aikuisena luulisi jo olevan jonkin verran kehittynyt, jos siihen on valmiuidet.

Mutta yritetty on auttaa ja kannustaa
 
vierailija
Kyllä te kiusaajat vielä saatte mitä olette itsellenne tilanneet. Entisten koulukiusaajien kokoontumisajot eivät loputtomiin jatku.
Tämä viesti tuli viiveellä ylläpidon kautta.
ADHD on fiksujen ja luovien ihmisten ominaisuus, josta saa ja pitää olla ylpeä.
Ehkä tämän palstan kirjoittajien kannattaa hieman ottaa asioista selvää.
En halua kirjautua tälle palstalle. Sohikaa vain ilmaa ja syyttäkää ketä tahansa mistä tahansa. Ei fiksu ihminen sellaiseen alennu. Osaan hyvin väistellä viritetyt ansat.
Nettimaailma on kuin miinakenttä. Viisainta tietenkin olisi kokonaan pysyä poissa palstoilta. Ylen Digiviisaissa puhuttiin samoista aiheista.
Huiskutan tässä samalla ilmaa japanilaisella viuhkalla, jonka exäni aikoinaan toi lahjaksi
Japanista liikematkaltaan. Hoopoa luulla, että olisin millekään naisryhmälle kateellinen. Olen aikoinaan jopa puolustanut nettikeskustelussa Suomessa itseään myyviä naisia, koska lamavuosina ulkomaiset naiset liikkuivat ”työasioilla” pk:n katukuvassa.
IRL on parasta kuten palstalta poistunut Lissu usein kirjoitti. Olimme monista asioista eri mieltä, mutta hän ei koskaan loukannut ketään kirjoituksillaan.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Olet väärässä. Minä olen monesti hänelle peukuttanut. Meillä on ehkä paljon yhteistä. Mm. rakkaus Ranskaan ja palstalaisista ehkä hieman keskimääräistä korkeampi ikä. Hän myös muistuttaa erästä rakasta ystävääni, joka on tosi hauska, meillä on ollut niin paljon pähkähulluja juttuja ja nauruja vuosien varrella. Pian ehkä nähdään. Korona sun muut ovat rajoittaneet plus välimatka. Ennen asuimme samassa kaupungissa.
Annazeco, jäit kiinni! Puhut TAAS itsestäsi toisessa persoonassa! 🙄
 
vierailija
vierailija
”Annazeco, jäit kiinni! Puhut TAAS itsestäsi toisessa persoonassa! 🙄

Miksi et ala maalittaa muitakin tällä palstalla kirjoittavia henkilöitä?
Mikä jutuissani sinua eniten ärsyttää?
Onko kiusaaminen ja toisen loukkaaminen ainut tapasi kommunikoida muiden ihmisten kanssa? Voiko yli kuusikymppinen mies olla vielä noin henkisesti kehittymätön kuin sinä tai joku toinen juttujani lyttäävä tyyppi on?
Anna-lehti siirsi keskustelupalstansa tälle palstalle syksyllä 2020.
Lehdellä on iso levikki Suomessa. Kyllä tänne muitakin lukijoita osuu, kun saat minut täältä häädettyä. Sinulla taatusti riittää maalittamista.
 
vierailija
Minkä ikänen mahtaa seuraavaksi olla Päivi Lipposen (55) tähtäimessä, Paavolta (81) on ilmeisesti puhti molemmista päistä vähissä....
Miespuoliset ystävät pitää varmaan huolta Päikän hyvinvoinnista 😏
 
vierailija
- - -Ainut ovikellon rimpauttaja on kiireinen kodinhoitaja.
Anna the Ilkimys!

Tuo kommenttisi sai minut perustamaan ao ketjun. Olen tod hyvässä kunnossa, vaikka mittarissa on 66 v. Seksisessioihini 33 v salarakkaani, siis naisen kanssa ei tunti koskaan riitä 😎

Gallup: Pystytkö konkkaamaan yhdellä jalalla edes 5 rappua tai ehkä enemmänkin ylöspäin? Tai pystyitkö joskus nuoruudessasi?

setis, the Stud
 

Yhteistyössä