Meillä sama homma...poitsu täyttää lokakuussa kax ja karsee huuto jos ei tuttia saa, kirkuu kun päätä leikattas. Aattelin kyllä tan vuoden puolella tutin hävittää. Uusia en kaupasta kotiin kanna.Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2004 klo 00:31 Pingviini kirjoitti:Meillä on kolmella ekalla jätetty alle 2vuotiaana tutti pois, mutta neljäs täytti viikko sitte 2v ja söis tuttia 24h/vrk jos ei päivisin pistäis välillä piiloon!
Ite otin pojalta pois tutin kun oli 1v8kk koska hampaat jo vääntyny vinoon...siis kokonaan se ylempi kaari jossa hampit ovat!!! Siksi luultavasti rautahampaatkin tulevat sitten vinossa ulos. Ei ole kivaa jos pojuni kuulee olevansa orava tai mursu tai joutuu rautoihin ja tulee syrjityksi. SIKSI otin tutin pois!Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2004 klo 20:48 kahdeksan äiti kirjoitti:miksi pitäisi jättää tutti kovin pieneltä pois? Antaa lapsen nauttia imemisestä! Tuntuu joskus et on vanhemmille kunnia-asia, mitä aikaisemmin tutti riistetään lapselta.Omani ovat olleet 2-3 v. kun ovat itse heittäneet possulle,antaneet joulupukille yms... Ymmärtävät sitten jo enemmän eivätkä kaipaa sitä,kun ovat itse hävittäneet sen.Säälittää ne lapset, joilta tutti viedään väkisin.Olen sitä mieltä et imemiseen liittyy myös turvallisuuden tunne.
Voi kauheeta, onkohan minulla ollut lapsena turvaton olo, kun söin tuttia 4. vuotiaaksi!!!!!!!!!!!!Ja sen jälkeen, kun itse sen roskiin heitin, imin etusormeani kouluikään asti!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2004 klo 20:48 kahdeksan äiti kirjoitti:miksi pitäisi jättää tutti kovin pieneltä pois? Antaa lapsen nauttia imemisestä! Tuntuu joskus et on vanhemmille kunnia-asia, mitä aikaisemmin tutti riistetään lapselta.Omani ovat olleet 2-3 v. kun ovat itse heittäneet possulle,antaneet joulupukille yms... Ymmärtävät sitten jo enemmän eivätkä kaipaa sitä,kun ovat itse hävittäneet sen.Säälittää ne lapset, joilta tutti viedään väkisin.Olen sitä mieltä et imemiseen liittyy myös turvallisuuden tunne.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat