V
vieraileva tähti
Vieras
Missä menee mielestäsi raja, että on jo outoa että nuori asuu vakituisesti vanhempiensa kanssa? Onko 20-vuotias liian vanha? 25? 30?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pikkasen riippuu olosuhteista. Juu, laitetaan taas tähän joku yleispätevä raja...
Voi kiesus!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä saa asua niin pitkään kuin haluaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä saa asua niin pitkään kuin haluaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Oli tänään juttua paikallislehdessä. Kreikassa 38-vuotiaista miehistä asuu 80% lapsuudenkodissaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä ei voi ihan tarkkaa rajaa vetää, mutta jos 20 v pesettää pyykit , syö , asuu ja kulkee omia teitään , tekemättä yhteisen kodin hyväksi mitään , ollaan metsässä.
Alkuperäinen kirjoittaja tytöntyllerö:Ennemminkin kyse on mielestäni siitä, kuinka kauan lapsi voi elää täysin vanhempiensa kustannuksella opiskelematta tiiviisti kohti ammattia/ käymättä töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä ei voi ihan tarkkaa rajaa vetää, mutta jos 20 v pesettää pyykit , syö , asuu ja kulkee omia teitään , tekemättä yhteisen kodin hyväksi mitään , ollaan metsässä.
Alkuperäinen kirjoittaja tytöntyllerö:Asukoon niin kauan kuin haluaa. Ei tarvitse mennä kuin 50-100 vuotta taaksepäin, ja on eletty aikaa jolloin saman katon alla on elänyt monta sukupolvea sulassa sovussa rinta rinnan.
Ennemminkin kyse on mielestäni siitä, kuinka kauan lapsi voi elää täysin vanhempiensa kustannuksella opiskelematta tiiviisti kohti ammattia/ käymättä töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pikkasen riippuu olosuhteista. Juu, laitetaan taas tähän joku yleispätevä raja...
Voi kiesus!
Millaisista olosuhteista se riippuu?
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja tytöntyllerö:Ennemminkin kyse on mielestäni siitä, kuinka kauan lapsi voi elää täysin vanhempiensa kustannuksella opiskelematta tiiviisti kohti ammattia/ käymättä töissä.
Eli jos opiskelee täysipäiväisesti yliopistossa niin saa elää hyvällä omatunnolla vanhempien paasattavana?
Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva tähti:Missä menee mielestäsi raja, että on jo outoa että nuori asuu vakituisesti vanhempiensa kanssa? Onko 20-vuotias liian vanha? 25? 30?
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pikkasen riippuu olosuhteista. Juu, laitetaan taas tähän joku yleispätevä raja...
Voi kiesus!
Millaisista olosuhteista se riippuu?