Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tjaah..
Miksi ihmiset menevät naimisiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tjaah..
Miksi ihmiset menevät naimisiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:ihmiset menevät nykyään kihloihin vaikka ei ole aikomustakaan mennä naimisiin?Me mentiin naimisiin ilman mitään kihloja!
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mulle kihlautuminen ei ole mikään lupautumisen avioliittoon. Se on kyllä sitoutuminen kumppaniin eikä sitä saa mitenkään väheksyä eikä halveksua, se pelkkä kihloissa olo on toisille erittäin tärkeä!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mulle kihlautuminen ei ole mikään lupautumisen avioliittoon. Se on kyllä sitoutuminen kumppaniin eikä sitä saa mitenkään väheksyä eikä halveksua, se pelkkä kihloissa olo on toisille erittäin tärkeä!
Eikös sitä voi muuten sitoutua?Pitääkö sitä jollekin esittää että "ollaan kihloissa"?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mulle kihlautuminen ei ole mikään lupautumisen avioliittoon. Se on kyllä sitoutuminen kumppaniin eikä sitä saa mitenkään väheksyä eikä halveksua, se pelkkä kihloissa olo on toisille erittäin tärkeä!
Eikös sitä voi muuten sitoutua?Pitääkö sitä jollekin esittää että "ollaan kihloissa"?