Olen matkustanut paljon ja Thaimaa on ehdoton suosikki edelleen - ei hävetä tykätä maasta enkä yhtään ihmettele, että on monien tykkäämä. Eihän siellä ole pakko maata vain rannalla ja shoppailla feikkilaukkuja - hyvänen aika! Vähän sama kuin Suomeen tulisi vain ostelemaan Lapin nukkeja.
Toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta, mutta tää rassaa kun aina pilkataan toisten valintoja (on täällä siis fiksujakin, mutta yleensä viestiketjut täynnä toisten halveeraamista ja sitä kautta omanarvontunnon nostoyrityksiä). Aruba on toiselle se ykköskohde, mutta senkin nähtyäni - halajan taas Thaimaahan. Upea luonto, ihana ruoka jne.
Thaimaahan en mene ostamaan feikkilaukkuja, mutta luontomatkojen yhteydessä sellaisiakin on tarttunut matkaan. Ovat miellyttäneet silmää, aina en ole tiennyt että on kopio jostain aidosta. Minusta esim. Louis Vuitton-kuvioidut laukut ovat kivan näköisiä, mutta tuntisin itseni typeräksi jos maksaisin aidon hinnan sellaisesta. En pyri esittämään, että mulla on aito Vuitton, mutta kun kuosi miellyttää sen verran, että mulla on matkakassi (feikki) tässä kuosissa. En ostanut katukauppiaalta vaan hienoksi laitetusta liikkeestä, jossa kauppias kyllä (Thaimaassa) kertoi, että ovat kopioita, mutta laadukkaampia sellaisia. Hintaluokka oli 70 e pienestä käsilaukusta ja menisi kyllä aidosta noin katukuvassa, mutta se ei ole mulle siinä se pointti ollenkaan, vaan ko. laukku sopii useimpiin vaatteisiini.