?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys liittyen:missä se raja muuten menee, että onko keskonen vai ei? joutuuko esim. rv 36 syntynyt enää keskoskaappiin..?
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Siskon tyttö oli rv36+ 42cm ja 2260g.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Siskon tyttö oli rv36+ 42cm ja 2260g.
Oho, aika pieni...
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Siskon tyttö oli rv36+ 42cm ja 2260g.
Oho, aika pieni...
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:muakin kiinnostais, itellä menossa 37+2 ja päivittäin suppareita