Minkä kokoisia farkkuja käytät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gjallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gjallu

Vieras
Minkä kokoisia HALUAISIT käyttää? ;)

Itsellä nyt 26 tuumaiset tai sitten 34 tai 36, riippuu vähän mallista. Ainakin muutaman kilon haluaisin pudottaa, en sitten tiiä et putoisko farkkujenkin koko samalla...

27 tuumaa tai 34 tai xs

Enkä ainakaan pienempiä haluis käyttää, muutenki jo tarpeeks hankala löytää housuja. Nykyään farkuissaki on tautisen matala vyötärö ja ku mä tykkään istuvista housuista ni monesti vyötärönauhan saumat painaa kipeesti lantioluihin.. :snotty:

25/32 tai 25/34, riippuen housujen mallista (pillit tietty lyhyemmät jne )

Ja niin, ihan tyytyväinen olen. Tosin välillä ärysttää jo nyt kun noi kaksfemman pillit ei oo tarpeeks pillit koskaan kuitenkaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
ap vaan haluaa että kehutaan kuinka laiha on. "ei tarvii painoa pudottaa, plaaplaaplAAA!"

ja ihan on 36 itelläki, tuumista en tiedä.

Höpöhöpöhöpsistähöö ;) En halua. Sitä paitsi teidän, tai koko palstan sanomiset ei siihen vaikuta millään tavalla.

mä ostin 25 ja 26 kokoiset töistä tänään, ja en tunne olevani hoikka, pituus 165 ja paino 60, salilla käyn viisi kertaa viikossa jumppien ja pumpin innoittamana! joten ei se koko mitään merkkaa, kaikki valmistajat ovat erilaisia ...mutta onnea silti jos pääset omaan tavoitteeseen <3

käytän mussa vaatteissakin s tai xs kokoja...

Yhteistyössä