Minkä kokoisen haalarin ostatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aiankain tuolla 94cm kokoiselle 98cm haalari. Kasvaa vielä tuossa iässä sen verran nopeaa tahtia. Tuolle isommalle varmaan sovituttaisin molempia ja sitten mietittäis kumpi riittää.

Mun lapsi on noin 95cm ja hänelle on kaksi 92cm haalaria, joiden uskon mahtuvan koko talven.

Niin jä mä en tykkää pukea naftia pukua lapselle, silti nuo on mun mielestä hyvänkokoiset. :)

KappAhlissa katselin eilen haalareita, ja niissä olisi sopivin ollut varmaan 98cm, tosin se näytti todella kapealta...

Viimeksi muokattu:
Kokeilen päälle ja katson, mikä on tarpeeksi iso, mutta ei liian iso. Noihin kokonumeroihin on ihan turha liikaa tuijotella, ne vaihtelevat niin paljon ihan merkeittäin.

Aina isomman, koska nafti puku on hankala lapsen päällä, sinne ei mahdu alle mitään muita vaatekerrokjsia ja olisi pakko hankkia toinenkin puku lopputalveksi. Eli 118cm lapselle ainakin kokoa 122cm, ehkä jossain haalarissa jopa 128cm (vyötärönauhalla esim voi himpun liian isoa pukua saada istumaan hyvin)

Riippuu haalarin merkistä. Esim Lassiet on pienempää kokoa kuin Jonathanit. Lassiesta se isompi ja Jonathanista pienempi. Mutta tarvittaessa sovitetaan ja mietitään. Mulla on kyllä tapana ostaa keväällä alesta seuraavan talven haalari ja se on sit isompi mitä käytössä oleva ja toivoa että se sopii, kuten yleensä tekeekin.

Yhteistyössä