Likka täyttää joulukuussa 5v. ja nukkuu mun kanssa samassa makkarissa, itse asiassa mun vieressä. Mun mielestä ei ole vielä mitään kiirettä likan saada omaa huonetta. Mutta tuleehan se jossakin vaiheessa eteen, että pitäisi olla jo erilliset makuuhuoneet.