H
Heini
Vieras
Suurin piirtein minkä ikäisenä lapsi alkaa leikkimään yksin tai sisaruksen kanssa omassa huoneessa yläkerrassa, jos äiti puuhailee alakerrassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heini:Juu meidänkin 1 v. leikkii kyllä yksin alakerran olohuoneessa. Pojan omaa huonetta pitäisi kuitenkin pikku hiljaa alkaa sisusteleen (ainakin siis nukkumista varten) yläkertaan. Ajattelin vaan, että pitäiskö lisäksi tehdä vielä alakerran vierashuoneeseen joku leikkitila...tai ehkä noi lelut lojuu tuossa olkkarissa vielä pari vuotta.