Minimi tuntipalkka, jonka alle et suostuisi työhön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hankala sanoa, riippuu niin työstä ja missä sitä pitäisi tehdä... Saan tämän hetkisestä oman alan työstäni palkkaa 22 ?/h netto ja tässä kaupungissa (keski-Eurooppalainen pääkaupunki ) en paljon tuon alle suostuisi tekemään, mutta toisaalta jos Suomesta kotikaupungistani tarjottaisiin vastaavaa työtä, niin voisin tuosta palkasta vähän tinkiä...

Oman alani töitä en tekisi alle 12e tuntipalkalla, kun olen siihen kouluttautunut. Mutta jos menisin sellaseen työhön mihin mulla ei ole kokemusta niin voisin harkita pikkasen alemmalla.

Juu, se viihtyvyys tekee paljon työmaalla. Itse olen fyysisessä työssä ja pidän siitä, kun kroppa on kuin salilla käyneellä. Kaupan alan palkka 9,9e tunti + hyvät lisät. Keskituntipalkka viimevuonna noin 12,5e lisineen. Sillä tulee ihan hyvin toimeen.

Riippuu todella paljon työstä! Ehkä 7 euron tuntipalkka on minimi duunarityöstä, sitten valmistuneena paljon enemmän vaadin todellakin oman alan työstäni. Vaikuttaa myös, onko kuukausipalkka, vai tuntityö, ja se teenkö viikossa 4 vai 40 tuntia.

Yhteistyössä