Minäkö seko? ainakin sekoamassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
mies on suhteen alusta asti avannut minulle kuuluvat postit, tiliotteet puhelinlaskut yms siis kaikki.. kaikki täytyy olla hänen tarkan vartioinnin alla. Kerran tein selväksi et nyt muuten riittää, joka ainoaa tiliotetta en Sinule rupea rivi riviltä selittämään. Itse olen aina rahani tienannut kovalla työllä. Siitä seurasi älytön raivo ja nyrkkiä kaapin oveen.. YLipäätään raha tuntuu olevan sille Jumala!
Siskosten eikä työkavereiden kesken VOI olla sellasia asioita mitä ah, ihana mieheni ei saisi tietää. Ylipäätään hyvä olisi jos minulla ei olis muuta elämää kuin vain työ ja KOTI! Kuten arvaatte, alkaa ahdistaan aika rajusti. Sosiaalisten tilanteiden pelkoon syön lääkitystkin.

Nyt parin yötuurin jälkeen olen herännyt karmeaan mölöön, milloin on puhelin ratsattu ja löydetty "outoja viestejä" Milloin taas joku posti aukaistu ja sieltä löytynyt jotain "kamalaa".
Siis nykyisin äijä säännöllisesti ratsaa käsilaukun, puhelimen tietokoneen, vaatekaapit ja kaikki. Pistää merkille et nyt on uudet farkut, mistä kotoisin?? Vaateita kai saan itselleni ostaa.
käsilaukussa outo kuitti, missä RAVINTOLASSA on käyty?
No juna-asemalta ostettu kessuaski ja iltasanomat
FAcebook on saatana hänen mielestään ja minusta ei saisi edes omalta koneelta löytyä kuvia. Kun ne on kuitenkin sinne faceboookiin menossa.
Onpa tuo kerran kuulemma löytänyt jotain seuranhaku ilmoituksia minusta netistäkin, vaikka 100% en seuraa ole IKINÄ hakenut netistä, enkä hae!!!

Siis olen NIIN AHDISTUNUT KUTEN TEKSTISTÄ VARSIN SAA SELVÄNKIN!!

Mies on kotona ahkera ja kiva kun sille päälle sattuu, mutta nämä syö kokoajan enempi ja enempi jalkoja alta!!

KOKEmuksia? mielipiteitä? jäänkö odotteleen taas uutta ratsiaa?

siis, ala lähteä jo, kukaan ei voi omistaa toista ja jos oikeeta syytä tälläiselle ei oo, elikkä et oo pettänyt luottamusta jne, niin sairaalloinen omistushaluinen äijä..tuollaset heittäytyy joskus väkivaltaisiksikin. lähde ku voit vielä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen ruvennut oikeasti kelaan kaikkia asioita ja tullut siihen tulokseen et ei tää voi olla normaalia!! :(

Hyvä, tuo EI ole NORMAALIA. Joten nyt rupeat toimimaan ja urakalla, turhaan sä elämääsi pilaat tollasen jurpån kanssa.

enkä minä. Vuosien mittaanhan minusta on tehty horo ja vaikka mik esim. sen takia et ostan nättejä kenkiä, farkkuja yms MIEHEN KANSSA KESKUSTELEMATTA!! Mutta omilla rahoilla. ja saan hnen mielestä liian korkeita puhelin laskuja ja kaikkia paskaa!!

Aina näihin ketjuihin missä valitetaan jotain puolta miehessä tulee ehdottomia vastauksia, ota heti ero! Onhan noita muitakin vaihtoehtoja ja helppoahan se on toisia neuvoa eroamaan. Ja tämä, varmasti saat joskus turpaasi, vaikka vielä ei miehesi väkivaltainen olekkaan se tulee aivan varmasti joskus olemaan. Että, hoh hoh, nyt ap kannattaisiko harrastaa vaikka keskustelua sen miehen kanssa, ehkäpä jotain terapiaa tai muuta enne kun niitä laukkuja pakkailet.

Herää nainen, on aika siirtyä eteenpäin.
Miehesi käytös on henkistä väkivaltaa ja alistamista. Hän tuhoaa sinua, hyväksikäyttää sinua omiin sairaisiin tarpeisiinsa.
Tiedän että lähteminen ei ole helppoa, mutta sinun on tehtävä se, jos meinaat pysyä hengissä ja edes jonkin verran terveenä. Herran tähden nainen, sinulla on jo lääkitys psyyken ongelmiin (sosiaalisten tilanteiden pelkoon). Haluatko lisää sen puolen ongelmia?

Mieti ketkä ystävistäsi tai sukulaisistasi ovat tarpeeksi vahvoja ja ennen kaikkea luotettavia kantaakseen sinua vaikeiden aikojen yli. Pyydä heitä tukemaan sinua erossasi ja tekemään sen täydellä luottamuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Aina näihin ketjuihin missä valitetaan jotain puolta miehessä tulee ehdottomia vastauksia, ota heti ero! Onhan noita muitakin vaihtoehtoja ja helppoahan se on toisia neuvoa eroamaan. Ja tämä, varmasti saat joskus turpaasi, vaikka vielä ei miehesi väkivaltainen olekkaan se tulee aivan varmasti joskus olemaan. Että, hoh hoh, nyt ap kannattaisiko harrastaa vaikka keskustelua sen miehen kanssa, ehkäpä jotain terapiaa tai muuta enne kun niitä laukkuja pakkailet.

Miksiköhän ap:n viestistä oikein paistaa, että ko miehen kanssa ei tuo keskustelu oikein suju?

Niin luonnhäiriöiseltä se kyllä vaikuttaa, mutta kyllähän ap parhaiten tietää ja tuntee.

TUNTEET on näiden vuosien jälkeen täysin, TÄYSIN nollilla!! SIis miten tollaseen voi olla mitään muita tunteita, kuin RAIVO JA ÄLLÖTYS. Terapiaa tarvii nyt molemmat, mut ei parisuhdetta varten!!

niin sovinto tehdään, kun herra haluaa! Ja anteeksi ei pyydellä , Pillulla kuitataan kaikki! Ja heti oot persläpi jos et persettä ole valmis antamaan!! Enkä ole Vaasasta

TUNTEET on näiden vuosien jälkeen täysin, TÄYSIN nollilla!! SIis miten tollaseen voi olla mitään muita tunteita, kuin RAIVO JA ÄLLÖTYS. Terapiaa tarvii nyt molemmat, mut ei parisuhdetta varten!!

Uskon, ja ymmärrän, tuossa kohtaa päällimmäisenä tunteena mulla olis raivo ja viha.

Ja vaikka ero ei kuulosta ekalta hyvältä vaihtoehdolta, se on se, mikä toimii tuossa tapauksessa. Se mies on sairas, ja usko pois, se ei tule muuttumaan, ei koskaan.

Voi hetken kyllä osata näytellä...

anteeksi nyt vaan, mutta minusta mies kuulostaa epävarmalta itsestään eikä halua menettää sinua! varmasti kyse on siis ikeesti välittävästä miehestä joka jostain syystä pelkää menettävänsä sut. oletko sinä yrittänyt näyttää hänelle ikinä että hän on sinulle tärkeä? terapiaa taidatte kummatkin tarvita.

niin sovinto tehdään, kun herra haluaa! Ja anteeksi ei pyydellä , Pillulla kuitataan kaikki! Ja heti oot persläpi jos et persettä ole valmis antamaan!! Enkä ole Vaasasta

anteeksi nyt mutta tajuatko että olet itsekkin ehkä ruokkinut miehesi käytöstä? eli siis miehesi tuntee itsensä sun kanssa ällöttäväksi ei halutuksi

Yhteistyössä