eli et usko raamattuun? jos uskoisit raamattuun niin uskoisit myös noihin jumalisiin määräyksiin..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Raamattu on ihmisen kirjoittamaa. Mä kuuntelen enemmänkin sitä mitä Jumala puhuu mulle.Alkuperäinen kirjoittaja trolli:muista, että grace ja muut uskikset sanovat ne hyvät raamatunkohdat mitä lukea. oikeasti et voi olla uskovainen jos et lue koko raamattua, muutakin kun lemppari-ihkukohdat. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä mä sen meinaan hankkia
etenkin vt on täynnä herkullisia jumalan päähänpistoja ja määräyksiä. ja kuten raamatussa sanotaan, jumala ei muutu.
ps. kai muistat olla saastainen 60 päivää tytön synnyttämisen jälkeen, 30 päivää pojan synnyttämisen jälkeen ja 7 päivää kuukautisten aikaan? jumalasi käskee niin. :saint:
jumala ei muutu. pitäishän sun tietää.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:trolli, vanha liitto vanha liitto,muista nyt.
Pitäshän sun tietää.
Niin sen täytyy olla, kuuma linja taivaaseen.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Sen nimen liittyä puhelimiin.. Niillähän täytyy olla jotku antennit päässä kun ne vastaanottaa niitä "jumalallisia" viestejä jostain avaruudesta
eli jumala siis muuttui sillä, että poikansa kitui ristillä?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Jeesuksen kuolema ristillä, trolliseni.Pitäshän sun nyt se tietää. :heart:
Ai se olet sinäAlkuperäinen kirjoittaja ap:Voin mä sen kertoo, olin rokkivosu ennenAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Arvaa vaan ap, kuinka paljon nyt mietin kuka olet :xmas:
sponsored by Nokia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niin sen täytyy olla, kuuma linja taivaaseen.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Sen nimen liittyä puhelimiin.. Niillähän täytyy olla jotku antennit päässä kun ne vastaanottaa niitä "jumalallisia" viestejä jostain avaruudesta
Viimeisimpien tietojen mukaan ei kuollut ristillä.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Jeesuksen kuolema ristillä, trolliseni.Pitäshän sun nyt se tietää. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:sponsored by Nokia :saint:
Eikö olekin ihmeellistä B)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä nyt oikeesti ihmetteln, että MIKÄ siinä uskoontulossa on niin kauheaa niitten mielestä jotka ei usko?
Mä en yritä käännyttää, mä en pakota lukemaan jne, mut silti tietyt tyypit jaksaa tulla tähän ketjuun laukomaan omia totuuksiaan... Teidän totuutenne on teidän totuutenne ja sen saatte pitää. En mäkään tuu teidän ketjuihin ivaamaan tai käännyttämään niin en jaksa ymmärtää miksi te tuutte mun ketjuun.
Ei se tee sinusta yhtään huonompaa, mutta kantsii hankkia se. Siellä neuvotaan kuinka pysyä tiellä ja sieltä saa myös paljon lohdutusta ja voimaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla ei oo ees Raamattua :/ Hävitin se joskus.Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:Kyllä Jumala kuulee sinuakin. Vastaus tulee ajallaan. Pyydä syntejäsi anteeksi ja Jeesusta tulemaan sydämeesi asumaan, niin olet uskoon siitä se lähtee.Alkuperäinen kirjoittaja aino:Kuinka se tapahtui se uskoon tulo? Kun vaikka kuinka rukoilen että minäkin saisin Jumalan ohjaamaan elämääni mutta ei se vaan minusta välitä..Voisitko rukoilla joku päivä minun puolestani että jumala huomaissi minutkin?
Tahtoisin elää niinkuin Jumala haluaa...
Aloita lukemaan raamattua Johanneksen evankeliumista ja etsi sopiva kristillinen seurakunta. Siunausta sinulle. :hug:
Ehkä hankin uuden tilalle, ehkä en. Tekeekö se musta huonomman?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:sponsored by Nokia :saint:
040-JUMALA, hot line... 8,50/min +ppm
Joo no en mä jaksais roikkua ketjuissa, joitten asia ei mua kosketaAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Eikö olekin ihmeellistä B)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä nyt oikeesti ihmetteln, että MIKÄ siinä uskoontulossa on niin kauheaa niitten mielestä jotka ei usko?
Mä en yritä käännyttää, mä en pakota lukemaan jne, mut silti tietyt tyypit jaksaa tulla tähän ketjuun laukomaan omia totuuksiaan... Teidän totuutenne on teidän totuutenne ja sen saatte pitää. En mäkään tuu teidän ketjuihin ivaamaan tai käännyttämään niin en jaksa ymmärtää miksi te tuutte mun ketjuun.
Ja aina on Lunis ja trolli housun puntissa roikkumassa
Mitä pädet, kun et kerran tiedä mistä puhut!Alkuperäinen kirjoittaja trolli:eli et usko raamattuun? jos uskoisit raamattuun niin uskoisit myös noihin jumalisiin määräyksiin..
Kyllä tämän jaksaa, jos ottaa hyvän asennon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo no en mä jaksais roikkua ketjuissa, joitten asia ei mua kosketa
Että kummasti riittää joillain mielenkiintoa tähän uskomiseen, vaikka niin ollaan sitä vastaan
Mutta onhan se vähän säälittävää vaahdota tällaisessa ketjussa. Taitaa kuitenkin uskonasiat vähän kiinnostaa kun jaksaa näistä aina olla kirjoittelemassa...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kyllä tämän jaksaa, jos ottaa hyvän asennon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo no en mä jaksais roikkua ketjuissa, joitten asia ei mua kosketa
Että kummasti riittää joillain mielenkiintoa tähän uskomiseen, vaikka niin ollaan sitä vastaan
Ne löytävät kyllä rienauksensa seuraamukset edestään, tuomiolta ei säästy vaikka ei uskoisikaan =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo no en mä jaksais roikkua ketjuissa, joitten asia ei mua kosketaAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Eikö olekin ihmeellistä B)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä nyt oikeesti ihmetteln, että MIKÄ siinä uskoontulossa on niin kauheaa niitten mielestä jotka ei usko?
Ja aina on Lunis ja trolli housun puntissa roikkumassa
Enhän mä ivaakaan. Kysyin vaan, miksi kristinuskon Jumala pitää aina "löytää". Ja miksi se olisi sen erityisempi, kuin mun Jumalani ja Jumalattareni, joihin olen uskonut koko ikäni. Etkä vastannut tähänkään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä nyt oikeesti ihmetteln, että MIKÄ siinä uskoontulossa on niin kauheaa niitten mielestä jotka ei usko?
Siltä vähän vaikuttaa kun teksti on vähän kuin mun näppikseltä joku aika sittenAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Lunaticilla on etsikkoaika.
Anteeksi, en oo nähny tota kysymystäAlkuperäinen kirjoittaja Pakana:Enhän mä ivaakaan. Kysyin vaan, miksi kristinuskon Jumala pitää aina "löytää". Ja miksi se olisi sen erityisempi, kuin mun Jumalani ja Jumalattareni, joihin olen uskonut koko ikäni. Etkä vastannut tähänkään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä nyt oikeesti ihmetteln, että MIKÄ siinä uskoontulossa on niin kauheaa niitten mielestä jotka ei usko?
Kiinnostaa ne siinä mielessä, että ne ärsyttää sopivasti. Kuka nyt laimeessa ja pumpulisessa ketjussa jaksaa roikkua ja peesailla, uskonnoista saa sopivasti kiksejä. "Teidän" kanssa saa vääntää ja kääntää vaikka maailman tappiin.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta onhan se vähän säälittävää vaahdota tällaisessa ketjussa. Taitaa kuitenkin uskonasiat vähän kiinnostaa kun jaksaa näistä aina olla kirjoittelemassa...