Minä löysin Jumalan!

  • Viestiketjun aloittaja pelastettu
  • Ensimmäinen viesti
pelastettu
Minä, vanha Jumalalle ja uskonnolle naureskelija, olen tullut uskoon.
Uskon Jumalaan ja ylösnousemukseen, siihen että katuvalle synnit armahdetaan. Jumala on rakkaus.
Ulospäin minusta ei muutosta nää. Edelleen on bändipaidat ja tatuoinnit, lävistykset ja tummat meikit, mutta sisällä paistaa nyt valo.
Kiitos Jumala, teit maailmastani paremman :) Seurakuntatoiminta on alkanut kiinnostaa ja oma rasistinen maailmankatsomukseni on alkanut muuttaa muotoaan. Olen ehkä muuttumassa paremmaksi ihmiseksi ja haluan nyt muille hyvää.
Minulla on nyt parempi olla kun voin luottaa siihen, että Herra arfmahtaa minua syntistä ja kuolemaa ei ole.
 
Ihqqqqqqq!! Onni onnettomuudessa on se että kajahdit vaan uskoon koska jos olisit kanavoinut tuon päänpimentymän johonkin muuhun niin valkotakkiset olisivat varmasti sut hakenu jo poies...

Mutta onneksi olkoon ja onnea valitsemallasi tiellä, on se hyvä että joku pitää sustakin huolen (vaikkakin tässä tapauksessa se onkin mielikuvitushahmo )...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Ihqqqqqqq!! Onni onnettomuudessa on se että kajahdit vaan uskoon koska jos olisit kanavoinut tuon päänpimentymän johonkin muuhun niin valkotakkiset olisivat varmasti sut hakenu jo poies...

Mutta onneksi olkoon ja onnea valitsemallasi tiellä, on se hyvä että joku pitää sustakin huolen (vaikkakin tässä tapauksessa se onkin mielikuvitushahmo )...
Se on sun mielipiteesi ja kunnioitan sitä. Ihmetteln vaan että miksi pitää tuolla tähän ketjuun tollasta sanomaan, mutta toisaalta tein sitä kai itsekin ennen kuin uskoon tulin.
Mä en muitten mielipiteistä välitä. Mulla kun on nyt viimein hyvä olla :)
 
Nähty on
Tunnen yhden miehen joka oli kadunkasvatti mutta sitten kolmekymppisenä tuli uskoon joten ap ei ole ainoa joka on löytänyt Tiensä.
Huono juttu miehessä uskoon tulemisessa on se, että kaveri turhaankin aktiivisesti yrittää kertoa uskostaan, vähän kuin ap...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nähty on:
Tunnen yhden miehen joka oli kadunkasvatti mutta sitten kolmekymppisenä tuli uskoon joten ap ei ole ainoa joka on löytänyt Tiensä.
Huono juttu miehessä uskoon tulemisessa on se, että kaveri turhaankin aktiivisesti yrittää kertoa uskostaan, vähän kuin ap...
Joo, mä ihan täällä oonkin nyt kertonut tästä ja ohimennen oon saattanut mainita lähimmille asiasta...
Että onhan tää hirveetä käännyttämistä ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:
Ihme kommentteja täällä ap:lle.
Niimpä :( Ihankuin olisi joltakin pois se, että joku on sanut itselleen uskon kautta rauhan.
Olin onnellinen ennenkin, mutta nyt tuntuu siltä et olen kotona.
Joistakin se on paha asia. Minusta se on ihanaa :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea. Usko on hyvästä silloin kun se tekee ihmisestä paremman ja onnellisemman.
Mulla on vaan joku identiteettikriisi kohta päällä. Ihmiset tuntee mut "koviksena", rasistisena ja aika itsekkäänä. Menetänköhän kaikki mun kaverit... Toisaalta ei ne mitään kavereita ollutkaan jos noi oli ainoot mitkä viehätti :)
Edelleen tykkään punkista ja metallista ja en vieläkään tykkää uskontyrkyttäjistä. Oon mä vielä mä, vaikka nyt mussa on jotain enemmän :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea. Usko on hyvästä silloin kun se tekee ihmisestä paremman ja onnellisemman.
Mulla on vaan joku identiteettikriisi kohta päällä. Ihmiset tuntee mut "koviksena", rasistisena ja aika itsekkäänä. Menetänköhän kaikki mun kaverit... Toisaalta ei ne mitään kavereita ollutkaan jos noi oli ainoot mitkä viehätti :)
Edelleen tykkään punkista ja metallista ja en vieläkään tykkää uskontyrkyttäjistä. Oon mä vielä mä, vaikka nyt mussa on jotain enemmän :)
Kumman näet parempana itsellesi, uskovaisena elon vai ilman uskoa? Siis ilman kuolemanjälkeistä elämää, vaan koskien tätä nykyistä elämää?
 
aino
Kuinka se tapahtui se uskoon tulo? Kun vaikka kuinka rukoilen että minäkin saisin Jumalan ohjaamaan elämääni mutta ei se vaan minusta välitä..Voisitko rukoilla joku päivä minun puolestani että jumala huomaissi minutkin?
Tahtoisin elää niinkuin Jumala haluaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Hmmm... Sinähän sen löysit, kiitä itseäsi. ;)
Kristityt ajattelee että usko on Jumalan lahja. Ja se lahja sisältää syntien sovituksen ja iankaikkisen elämän. Eli kyllä siitä sopii kiittää.... ;)
Mun mielestä "Yksin armosta, yksin uskosta, kristuksen sovitustyön kautta" ei kuulosta ees lahjalta. :/

 

Yhteistyössä