Minä löysin Jumalan!

  • Viestiketjun aloittaja pelastettu
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Kuinka se tapahtui se uskoon tulo? Kun vaikka kuinka rukoilen että minäkin saisin Jumalan ohjaamaan elämääni mutta ei se vaan minusta välitä..Voisitko rukoilla joku päivä minun puolestani että jumala huomaissi minutkin?
Tahtoisin elää niinkuin Jumala haluaa...
Kyllä Jumala kuulee sinuakin. Vastaus tulee ajallaan. Pyydä syntejäsi anteeksi ja Jeesusta tulemaan sydämeesi asumaan, niin olet uskoon siitä se lähtee.
Aloita lukemaan raamattua Johanneksen evankeliumista ja etsi sopiva kristillinen seurakunta. Siunausta sinulle. :hug:
Mulla ei oo ees Raamattua :/ Hävitin se joskus.
Ehkä hankin uuden tilalle, ehkä en. Tekeekö se musta huonomman?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulee ääniä:
Ap:n kaltaiset hihhulit ovat enemmänkin avohoito potilaita jotka ovat todellakin arvaamattomia.
Mä en oo hihhuli, enkä arvaamatonkaan :)
Niinhän ne kaikki kellokosken sairaalan "asiakkaat" väittävät
Heh, sä et kuule erottaisi mua väkijoukosta :) Mutta se on tietty sun maailmankatsomuksesi jos et Jumalaan usko. Sille mä en mitään voi, kun jokaisen on omat päätöksensä tehtävä.
Valoisaa tulevaisuutta sinulle :)
 
seurakunta
Alkuperäinen kirjoittaja pelastettu:
Minä, vanha Jumalalle ja uskonnolle naureskelija, olen tullut uskoon.
Uskon Jumalaan ja ylösnousemukseen, siihen että katuvalle synnit armahdetaan. Jumala on rakkaus.
Sanot samassa lauseessa, että Jumala on rakkaus joka pitää paikkansa, ja että Jumala armahtaa katuvan. Eli jos et kadu, niin Jumala ei enää olekaan rakkaus vaan viha tai kosto?
Eikö toi ole ristiriitaista?
Jumala on rakkaus, eikä siihen liity katuminen, vaan Jumala rakastaa jokaista teosta riippumatta ilman, että erikseen tarvii asiaa Hänelle hyvitellä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Kuinka se tapahtui se uskoon tulo? Kun vaikka kuinka rukoilen että minäkin saisin Jumalan ohjaamaan elämääni mutta ei se vaan minusta välitä..Voisitko rukoilla joku päivä minun puolestani että jumala huomaissi minutkin?
Tahtoisin elää niinkuin Jumala haluaa...
Kyllä Jumala kuulee sinuakin. Vastaus tulee ajallaan. Pyydä syntejäsi anteeksi ja Jeesusta tulemaan sydämeesi asumaan, niin olet uskoon siitä se lähtee.
Aloita lukemaan raamattua Johanneksen evankeliumista ja etsi sopiva kristillinen seurakunta. Siunausta sinulle. :hug:
Mulla ei oo ees Raamattua :/ Hävitin se joskus.
Ehkä hankin uuden tilalle, ehkä en. Tekeekö se musta huonomman?
suosittelen aloittamaan lukemista ihan alusta. sieltä se mielenkiintoisin jumaluus löytyy.. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Kuinka se tapahtui se uskoon tulo? Kun vaikka kuinka rukoilen että minäkin saisin Jumalan ohjaamaan elämääni mutta ei se vaan minusta välitä..Voisitko rukoilla joku päivä minun puolestani että jumala huomaissi minutkin?
Tahtoisin elää niinkuin Jumala haluaa...
Kyllä Jumala kuulee sinuakin. Vastaus tulee ajallaan. Pyydä syntejäsi anteeksi ja Jeesusta tulemaan sydämeesi asumaan, niin olet uskoon siitä se lähtee.
Aloita lukemaan raamattua Johanneksen evankeliumista ja etsi sopiva kristillinen seurakunta. Siunausta sinulle. :hug:
Mulla ei oo ees Raamattua :/ Hävitin se joskus.
Ehkä hankin uuden tilalle, ehkä en. Tekeekö se musta huonomman?
Ei tietenkään tee. Se on vaan tärkeä koska se on tavallaan sama kuin ruoka meille. Hengelliselle kasvulle tärkeää.
Ja nyt kun olet uskossa niin tulet ymmärtämään Raamattua paremmin. Se aukeaa sulle aivan uudella tavalla.
 
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja seurakunta:
Alkuperäinen kirjoittaja pelastettu:
Minä, vanha Jumalalle ja uskonnolle naureskelija, olen tullut uskoon.
Uskon Jumalaan ja ylösnousemukseen, siihen että katuvalle synnit armahdetaan. Jumala on rakkaus.
Sanot samassa lauseessa, että Jumala on rakkaus joka pitää paikkansa, ja että Jumala armahtaa katuvan. Eli jos et kadu, niin Jumala ei enää olekaan rakkaus vaan viha tai kosto?
Eikö toi ole ristiriitaista?
Jumala on rakkaus, eikä siihen liity katuminen, vaan Jumala rakastaa jokaista teosta riippumatta ilman, että erikseen tarvii asiaa Hänelle hyvitellä
No eivät kyllä miltään puolelta katsottuna ole nuo sinun mainitsemasi asiat samassa virkkeessä, saati sitten lauseessa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja seurakunta:
Alkuperäinen kirjoittaja pelastettu:
Minä, vanha Jumalalle ja uskonnolle naureskelija, olen tullut uskoon.
Uskon Jumalaan ja ylösnousemukseen, siihen että katuvalle synnit armahdetaan. Jumala on rakkaus.
Sanot samassa lauseessa, että Jumala on rakkaus joka pitää paikkansa, ja että Jumala armahtaa katuvan. Eli jos et kadu, niin Jumala ei enää olekaan rakkaus vaan viha tai kosto?
Eikö toi ole ristiriitaista?
Jumala on rakkaus, eikä siihen liity katuminen, vaan Jumala rakastaa jokaista teosta riippumatta ilman, että erikseen tarvii asiaa Hänelle hyvitellä
Mä uskon niin, että jos syntejään katuu niin Jumala armahtaa.
Jumala ei oo koskaan viha tai kosto, mutta taivaaseen pääsevät vaan ne jotka aidosti katuvat syntejään. Tää on siis se mihin mä uskon.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Kuinka se tapahtui se uskoon tulo? Kun vaikka kuinka rukoilen että minäkin saisin Jumalan ohjaamaan elämääni mutta ei se vaan minusta välitä..Voisitko rukoilla joku päivä minun puolestani että jumala huomaissi minutkin?
Tahtoisin elää niinkuin Jumala haluaa...
Kyllä Jumala kuulee sinuakin. Vastaus tulee ajallaan. Pyydä syntejäsi anteeksi ja Jeesusta tulemaan sydämeesi asumaan, niin olet uskoon siitä se lähtee.
Aloita lukemaan raamattua Johanneksen evankeliumista ja etsi sopiva kristillinen seurakunta. Siunausta sinulle. :hug:
Mulla ei oo ees Raamattua :/ Hävitin se joskus.
Ehkä hankin uuden tilalle, ehkä en. Tekeekö se musta huonomman?
Ei tietenkään tee. Se on vaan tärkeä koska se on tavallaan sama kuin ruoka meille. Hengelliselle kasvulle tärkeää.
Ja nyt kun olet uskossa niin tulet ymmärtämään Raamattua paremmin. Se aukeaa sulle aivan uudella tavalla.
Kyllä mä sen meinaan hankkia :)
 
seurakunta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä uskon niin, että jos syntejään katuu niin Jumala armahtaa.
Jumala ei oo koskaan viha tai kosto, mutta taivaaseen pääsevät vaan ne jotka aidosti katuvat syntejään. Tää on siis se mihin mä uskon.
Mistä uskosi tuohon tulee?
Miksi siis vain katuva saisi ylösnousemuksen, mutta muut eivät?
Onko kenties kirkon opetuksilla ollut asian kanssa jotain tekemistä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja seurakunta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä uskon niin, että jos syntejään katuu niin Jumala armahtaa.
Jumala ei oo koskaan viha tai kosto, mutta taivaaseen pääsevät vaan ne jotka aidosti katuvat syntejään. Tää on siis se mihin mä uskon.
Mistä uskosi tuohon tulee?
Miksi siis vain katuva saisi ylösnousemuksen, mutta muut eivät?
Onko kenties kirkon opetuksilla ollut asian kanssa jotain tekemistä?
Näin mä itse ajattelen, että jos aidosti katuu niin synnit anteeksi annetaan. Siis tää on mun ihan omaa ajattelua, en ole koskaan perehtynyt mihinkään uskontokuntaan.
Lähinnä mietin että miksi sellainen, joka ei usko, saisi ylösnousemuksen?
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Ihanaa ap olet löytänyt parhaan maailmassa. Onnea ja siunausta elämääsi. :hug:
Kiitos :) Kyllä mä aikoinani mietin et miksi ne uskovaiset on aina melkein niin onnellisia ja jopa ärsyttävän onnellisia. No, nyt tiedän :)
Siunausta myös sinulle!
Hieno homma ap :) Ei kannata välittää haukkujista, ne eivät vaan ymmärrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä mä sen meinaan hankkia :)
muista, että grace ja muut uskikset sanovat ne hyvät raamatunkohdat mitä lukea. oikeasti et voi olla uskovainen jos et lue koko raamattua, muutakin kun lemppari-ihkukohdat. :xmas:
etenkin vt on täynnä herkullisia jumalan päähänpistoja ja määräyksiä. ja kuten raamatussa sanotaan, jumala ei muutu.

ps. kai muistat olla saastainen 60 päivää tytön synnyttämisen jälkeen, 30 päivää pojan synnyttämisen jälkeen ja 7 päivää kuukautisten aikaan? jumalasi käskee niin. :saint:
 
seurakunta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näin mä itse ajattelen, että jos aidosti katuu niin synnit anteeksi annetaan. Siis tää on mun ihan omaa ajattelua, en ole koskaan perehtynyt mihinkään uskontokuntaan.
Lähinnä mietin että miksi sellainen, joka ei usko, saisi ylösnousemuksen?
Koska Jumala on rakkaus?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä mä sen meinaan hankkia :)
muista, että grace ja muut uskikset sanovat ne hyvät raamatunkohdat mitä lukea. oikeasti et voi olla uskovainen jos et lue koko raamattua, muutakin kun lemppari-ihkukohdat. :xmas:
etenkin vt on täynnä herkullisia jumalan päähänpistoja ja määräyksiä. ja kuten raamatussa sanotaan, jumala ei muutu.

ps. kai muistat olla saastainen 60 päivää tytön synnyttämisen jälkeen, 30 päivää pojan synnyttämisen jälkeen ja 7 päivää kuukautisten aikaan? jumalasi käskee niin. :saint:
Raamattu on ihmisen kirjoittamaa. Mä kuuntelen enemmänkin sitä mitä Jumala puhuu mulle.
 
-
Mä en tajua, että se Jumala pitää aina "löytää", aina kun on kristinuskosta kyse. Kyllä mulla on olleet samat Jumalat ja Jumalattaret ihan kakarasta asti ja tulee olemaankin, siihen asti kuin kuolen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä en tajua, että se Jumala pitää aina "löytää", aina kun on kristinuskosta kyse. Kyllä mulla on olleet samat Jumalat ja Jumalattaret ihan kakarasta asti ja tulee olemaankin, siihen asti kuin kuolen.
No kun mulla ei oikein oo ollu mitään Jumalaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Hassu nimi "nokia missio", vähän niin kuin mission impossible.. muistatteko sen tv-sarjan.. .. Liittyykö nimi muuten puhelimiin vai paikkakuntaan?
Sen nimen liittyä puhelimiin.. Niillähän täytyy olla jotku antennit päässä kun ne vastaanottaa niitä "jumalallisia" viestejä jostain avaruudesta :D
 
seurakunta
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
muista, että grace ja muut uskikset sanovat ne hyvät raamatunkohdat mitä lukea. oikeasti et voi olla uskovainen jos et lue koko raamattua, muutakin kun lemppari-ihkukohdat. :xmas:
etenkin vt on täynnä herkullisia jumalan päähänpistoja ja määräyksiä. ja kuten raamatussa sanotaan, jumala ei muutu.

ps. kai muistat olla saastainen 60 päivää tytön synnyttämisen jälkeen, 30 päivää pojan synnyttämisen jälkeen ja 7 päivää kuukautisten aikaan? jumalasi käskee niin. :saint:
Otappa asioista selvää ennen pätemistä. Et ole näemmä koskaan sitä lukenut vaan luotat kuulopuheisiin
 

Yhteistyössä