minä hetken.... laittakaa muutkin omia kuvia!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
phoebsi on ihq!
Ite oot nätti! Onko sulla luonnonkiharat hiukset? =) Voi miten mä haluaisin sellaiset ihanat lainekiharat... *haaveilee*
Ei, mulla on ihan suorat ja aika hennot. :/ Mutta kun ne pesee ja kuivaa, niin kun laittaa heti sen jälkeen ne pinneillä rulliksi, niin ne jää kiharalle helposti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Niin tai Wicked, ehkä se on tatska. :D Olet kyllä näyttävä nainen.
no kun minäkin ensin katsoin olisiko se tatska...mutta aika erikoinen kuva joka tapauksessa, omaan mieleen ei olisi kyllä ikinä juolahtanut tehdä tuollaista kuvaa itsestäni...ehkä se on jollainlailla vähän synkkä mun makuun
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:


Tää kuva ei varmaan oo ollut vielä täällä :snotty: :D
kaunis kaikinpuolin olet, mutta koska olen vanha kalkkis tykkäisin nähdä kuvan sinusta ilman nenäkorua :)
:snotty:



:D
kaunis kuin kuva, kyllä mun kalkkiksen mieleen enemmän on tämä kuva ilman nenäkorua
(sanoo tyyppi jolla itsellään oli nuorena hakaneula suupielessä :whistle: )
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Säki oot joka kuvassa niin hurjan kaunis! =)
No jaa. Sulle kyllä käy toi tumma hiusväri ihan todella hyvin. :) Päädyitkö lisäämään sitä sinistä muuten siihen loppujen lopuksi?
En mä vielä :snotty: Pitää vähän kypsytellä tätä ajatusta, kuitenkin toi vaalentaminen kauhistuttaa :D Harkitsin sitäkin et jos laittaisin juurikasvuun sitä sinistä :LOL: Ei kärsis hiukset niin paljon :saint:
 

Yhteistyössä