minä hetken.... laittakaa muutkin omia kuvia!

Nefernefernefer niin noh, mikäs siinä , vähän lisää muotoja :D

"tosi kaunis kroppa ja ihanat rinnat.Vilpitön kateus käy"
-tisseistäni mä en tällä hetkellä ihan rehellisesti sanottuna tykkää kun ne on turvonnut tän raskauden johdosta sen verran että ei löydy rintsikoita :(
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
Nefernefernefer niin noh, mikäs siinä , vähän lisää muotoja :D

"tosi kaunis kroppa ja ihanat rinnat.Vilpitön kateus käy"
-tisseistäni mä en tällä hetkellä ihan rehellisesti sanottuna tykkää kun ne on turvonnut tän raskauden johdosta sen verran että ei löydy rintsikoita :(
ikävä että et pidä.Itsestä näytti niin kauniilta kuvassa ainakin mutta onhan se tosi inhottava jos ei löydä sopivia kokoja.Sinulla sitten ilmeisesti on turvonnut ja kunnolla:) itselläkin e-kuppi mutta eivät todellakaan ole noin ryhdikkään kuin sinulla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
Nefernefernefer niin noh, mikäs siinä , vähän lisää muotoja :D

"tosi kaunis kroppa ja ihanat rinnat.Vilpitön kateus käy"
-tisseistäni mä en tällä hetkellä ihan rehellisesti sanottuna tykkää kun ne on turvonnut tän raskauden johdosta sen verran että ei löydy rintsikoita :(
ikävä että et pidä.Itsestä näytti niin kauniilta kuvassa ainakin mutta onhan se tosi inhottava jos ei löydä sopivia kokoja.Sinulla sitten ilmeisesti on turvonnut ja kunnolla:) itselläkin e-kuppi mutta eivät todellakaan ole noin ryhdikkään kuin sinulla!
No siis kyllähän niitä löytyis varmasti , mutta ei tästä tuppukylästä kun loppuu koot melkeen johonkin C-kuppiin.. Pitäs mennä oikeen alusvaateliikkestä ostamaan jotkut kunnon liivit kun vaan raaskis pistää rahaa niin paljon.
No joo en mä tiiä kauanko nää enää kovin ryhdikkäänä pysyy kun aattelin imettääkin :D heh.
 
Tässä on mun lempikuva varmaan ihan senkin takia kun tuo paikka ja juttu oli tosi hieno jonka kyllä muistan ikuisesti :)
Joo ja tiedän olen laittanut sen monta kertaa aiemminkin.
Minusta ei ole vaan pitkään aikaan otettu uusinta kuvaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tässä on mun lempikuva varmaan ihan senkin takia kun tuo paikka ja juttu oli tosi hieno jonka kyllä muistan ikuisesti :)
Joo ja tiedän olen laittanut sen monta kertaa aiemminkin.
Minusta ei ole vaan pitkään aikaan otettu uusinta kuvaa.


Klassisen kaunis nainen olet
:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tässä on mun lempikuva varmaan ihan senkin takia kun tuo paikka ja juttu oli tosi hieno jonka kyllä muistan ikuisesti :)
Joo ja tiedän olen laittanut sen monta kertaa aiemminkin.
Minusta ei ole vaan pitkään aikaan otettu uusinta kuvaa.

klassista naiskauneutta ja tyyliä kuin jostain Hollywoodin kulta-ajan elokuvasta :)
 
Toive
Kiva nähdä välillä uusia tyyppejä =)

Jos saisitte toivoa niin kenet haluaisitte nähdä? Mä haluaisin nähdä lunaticin ja mollimeloonin. Ovat jääneet viime aikoina mieleen.
 
muuhis
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
sama kuva http://www.aijaa.com/v.php?i=6295792.jpg
ja sun silmät ja hiukset, OIH * ei en todellakaan ole kateellinen, vihreä väri näytölläsi heijastuu ikkunastasi näkyvästä puusta* :saint:
:snotty: kiitos :D nää hiukset on niiiiiiin vaikeat että en kannata kateutta :D
Ootte kyllä sleepyn kanssa kaunokaisia<3
Muutenkin,kuin ulkoisesti, ihanaisia
 

Yhteistyössä