minä hetken.... laittakaa muutkin omia kuvia!

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
mä laitan useammankin kuvan, tämä on kaverini tekemä

onko tuo viimenen se paljon puhuttu kukkahattutäti :whistle:
Mulle tuli jotenkin mieleen se laulun terhakka Täti Moonika, voisin hyvin kuvitella sinut menemässä torille tuo hattu päässä heiluen. =)
heheh, pitäisiköhän sitä ostaa kukkahattu :D
Mä sovittelin tänään hakiksen markkinoilla olkihattuja, mut oli liian kallitta. Kirppikseltä ostan joskus jos löydän, Laittaisin siihen jonkun huivin rusetille. Ois tosi hieno. :D
mää kans, ja sitten eikun lähdetään yhdessä kävelylle hatut heiluen...

:D mitenkähän saataisi vielä Lode puhuttua ympäri liittymään mukaan :D
Juu no ehkä se lähtis mukaan, mut ei se takuulla mitään kukkahattua laittais. :D Just tänään oltiin leikkipuistossa ja kävelyllä. =)
Joo, ulos voin kyllä lähteä, mutta sitä kukkahattua en laita. :D

Suzyannelle hyvää synttäriä! Sulla on hyvä kuva tässä ketjussa. Oot jotenkin ihan eri näköinen livena, vaikka sut tuostakin kuvasta siis ihan hyvin tunnistaa. :) Kuvissakin oot nätti, mutta luonnossa vielä paljon nätimpi.

Niin ja profiilissa on kuva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:


Tää kuva ei varmaan oo ollut vielä täällä :snotty: :D
kaunis kaikinpuolin olet, mutta koska olen vanha kalkkis tykkäisin nähdä kuvan sinusta ilman nenäkorua :)
:snotty:



:D
kaunis kuin kuva, kyllä mun kalkkiksen mieleen enemmän on tämä kuva ilman nenäkorua
(sanoo tyyppi jolla itsellään oli nuorena hakaneula suupielessä :whistle: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Olette ihania naisia! Harmaalla nimimerkillä "kokeilen toimiiko", oon ennenkin sanonut sua kauniiksi.

Mä oon tällä kertaa vaan profiilissani.
vähän erityyppinen kuva kuin yleensä, mutta kaunis olet niinkuin aina, sinusta ei varmaan rumaa kuvaa saakaan otettua, ei vaikka yrittämällä yrittäisi
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
vähän erityyppinen kuva kuin yleensä, mutta kaunis olet niinkuin aina, sinusta ei varmaan rumaa kuvaa saakaan otettua, ei vaikka yrittämällä yrittäisi
Todellakin saa rumia kuvia. :D Toi on vähän sillä rajalla, että onko se oikeastaan aika hirveä kuva. :D
 

Yhteistyössä