Pakko kysäistä että mistä päin Englantia palstailet? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:ensimmaista kertaa ja meikittomana viela.
Pakko kysäistä että mistä päin Englantia palstailet? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:ensimmaista kertaa ja meikittomana viela.
Veikeä ilme Semmoisen pirtsakan oloinen!Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:Sirpaleinakin viuhahtaa... Mulla jos jollakin on pyöreät kasvot
Ma olen taalla lontoon liepeilla, lannessa.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pakko kysäistä että mistä päin Englantia palstailet? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:ensimmaista kertaa ja meikittomana viela.
äh, mäkin oon halunnu ja nyt en ehtiny nähä :/ Et viittis nopee viel laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No nyt se kuva sit jäi tänne.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Susta mä olen halunnutkin nähdä kuvan jo kauan! Kiits!
Nyt on mimmille kasvot juttujen takana!
tosi söpöt kengät! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KivatAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mun sääret likaisen peilin kautta kuvattuna. :xmas:
http://yfrog.com/b8kuva228j
Onko noilla korkkareilla hyvä kävellä?
hihii, kiitos :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Herranen aika kun oot kaunis! =)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:siinä toinen tosi kaunis! Tää palsta on pullollaan kauniita naisia!Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
=)
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Sussa "rokrok" on mun mielestä paljon samaa näköä täällä palstailevan Kielletyn kanssa. Molemmat olette mahdottoman kauniita ja silleen nukkemaisen söpöjä :flower:
Et kyllä todellakaan näytä 38-vuotiaaltaAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Tässä pari tuntia sitten otettu kuva. Joo ja olen vanha ja mulla on silmäpussit. :ashamed: Itse asiassa tänään tulee 38 mittariin. B)
Ihanko totta? Itse juuri katsoin kuvasta että näytän noin 45-vuotiaalta. :ashamed: Kiitokset. :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et kyllä todellakaan näytä 38-vuotiaaltaAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Tässä pari tuntia sitten otettu kuva. Joo ja olen vanha ja mulla on silmäpussit. :ashamed: Itse asiassa tänään tulee 38 mittariin. B)
Sinulla on todella kauniit silmät!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Kiitos :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Sinulla on todella kauniit silmät!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
wautsi, upea olet, voisi luulla kepeesti 5-6 vuotta nuoremmaksi !Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et kyllä todellakaan näytä 38-vuotiaaltaAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Tässä pari tuntia sitten otettu kuva. Joo ja olen vanha ja mulla on silmäpussit. :ashamed: Itse asiassa tänään tulee 38 mittariin. B)
kaunis kaikinpuolin olet, mutta koska olen vanha kalkkis tykkäisin nähdä kuvan sinusta ilman nenäkoruaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:
Kauniit piirteet, kuka ikinä oletkinAlkuperäinen kirjoittaja kokeilen toimiiko :):
tuosta ei ihan hirveästi näe, mutta se vähän mikä näkyy näyttää varsin nätiltäAlkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Aina yhtä nättejä palstalaisia =)
Profiilissa, hetken pienen.