luulen että olen nähny nuo tatuoinnit jossain muuallakin kun kuvassa..Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:iiks mahdoinko osata, jos osasin niin siin oon mää
luulen että olen nähny nuo tatuoinnit jossain muuallakin kun kuvassa..Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:iiks mahdoinko osata, jos osasin niin siin oon mää
ihan eri näköinen kuin luulin...Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:[/URL]
Viuhahdan. :saint:
:O missä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:luulen että olen nähny nuo tatuoinnit jossain muuallakin kun kuvassa..Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:iiks mahdoinko osata, jos osasin niin siin oon mää
No nyt se kuva sit jäi tänne.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Susta mä olen halunnutkin nähdä kuvan jo kauan! Kiits!
Nyt on mimmille kasvot juttujen takana!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:??Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Joo, mihin laitan sen? aijaalle??Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Olisko sulla sleepis kuvaa laittaa tuosta sun tatskasta?
Kaunis nainen ja kaunis tukkalaite!
Nyt mä en ymmärtänyt...
Mutta tähän ketjuun, palstalle
MUOKS vaikka aijaan kautta
Ihana kuvahan se oli. Kaikilla on ihania kuvia!Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mää ja mun surullisenkuuluisa tukka ollaan profiilissa
jossain, koitan miettiä kokoajan että missäAlkuperäinen kirjoittaja rokrok::O missä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:luulen että olen nähny nuo tatuoinnit jossain muuallakin kun kuvassa..Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:iiks mahdoinko osata, jos osasin niin siin oon mää
ei kellään ainakaan samallaisia voi olla ite oon kaikki piirtänyAlkuperäinen kirjoittaja rokrok::O missä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:luulen että olen nähny nuo tatuoinnit jossain muuallakin kun kuvassa..Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:iiks mahdoinko osata, jos osasin niin siin oon mää
kaunisAlkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:ensimmaista kertaa ja meikittomana viela.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6293457.jpg
oletko ihan varmaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:jossain, koitan miettiä kokoajan että missäAlkuperäinen kirjoittaja rokrok::O missä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:luulen että olen nähny nuo tatuoinnit jossain muuallakin kun kuvassa..Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:iiks mahdoinko osata, jos osasin niin siin oon mää
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi voittaa?:Pesky Pixie ja Aamuäree kisaa palstalla Majurista, kumpikohan voittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:oletko ihan varmaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:jossain, koitan miettiä kokoajan että missäAlkuperäinen kirjoittaja rokrok::O missä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:luulen että olen nähny nuo tatuoinnit jossain muuallakin kun kuvassa..Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:iiks mahdoinko osata, jos osasin niin siin oon mää
ei kumpikaan koska käytän vanhimman oikeutta ja varaan Majurin itselleni, keneltäkään kysymättä, kaikkein vähiten Majurilta itseltäänAlkuperäinen kirjoittaja Kumpi voittaa?:Pesky Pixie ja Aamuäree kisaa palstalla Majurista, kumpikohan voittaa?
Kiitos. En nyt tiiä söötistä ja babyfacesta, mutta tumma mä en ainakaan koskaan ole ollut. Ehkä mä olen mielipiteiltäni niin tiukka. :ashamed: Mut joo, kohtuuvaalea tukka, tossa valossa on kyllä vaaleampi kuin normaalisti.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:ihan eri näköinen kuin luulin...Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:[/URL]
Viuhahdan. :saint:
luulin että olet tumma ja tiukan näköinen, mutta oletkin söötti vaalea babyface..
no missä? nyt alko kiinnostaa! tunnenko sut jostain?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:oletko ihan varmaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:jossain, koitan miettiä kokoajan että missäAlkuperäinen kirjoittaja rokrok::O missä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:luulen että olen nähny nuo tatuoinnit jossain muuallakin kun kuvassa..Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:iiks mahdoinko osata, jos osasin niin siin oon mää
no olen.
no et sie iällä ainakaan ole pilattuAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Musta toi naikkonen vaikutti hirmu tutulta,mut en todellakaan usko et ollaan tavattu ikinä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:luulen että olen nähny nuo tatuoinnit jossain muuallakin kun kuvassa..Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:iiks mahdoinko osata, jos osasin niin siin oon mää
Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:no missä? nyt alko kiinnostaa! tunnenko sut jostain?
kuten jo toisessa ketjussa sanoin, kyllä noita sääriä kelpaa näytellä =)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mun sääret likaisen peilin kautta kuvattuna. :xmas:
http://yfrog.com/b8kuva228j