Mä sovittelin tänään hakiksen markkinoilla olkihattuja, mut oli liian kallitta. Kirppikseltä ostan joskus jos löydän, Laittaisin siihen jonkun huivin rusetille. Ois tosi hieno.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:heheh, pitäisiköhän sitä ostaa kukkahattuAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Mulle tuli jotenkin mieleen se laulun terhakka Täti Moonika, voisin hyvin kuvitella sinut menemässä torille tuo hattu päässä heiluen. =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä laitan useammankin kuvan, tämä on kaverini tekemä
onko tuo viimenen se paljon puhuttu kukkahattutäti
Joo, mihin laitan sen? aijaalle??Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Olisko sulla sleepis kuvaa laittaa tuosta sun tatskasta?
Kaunis nainen ja kaunis tukkalaite!
??Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Joo, mihin laitan sen? aijaalle??Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Olisko sulla sleepis kuvaa laittaa tuosta sun tatskasta?
Kaunis nainen ja kaunis tukkalaite!
http://aijaa.com/Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:hei sanokaa ny joku milleen saa liitettyy kuvia tähän?? olen vähän peukalo näis jutuis
mää kans, ja sitten eikun lähdetään yhdessä kävelylle hatut heiluen...Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Mä sovittelin tänään hakiksen markkinoilla olkihattuja, mut oli liian kallitta. Kirppikseltä ostan joskus jos löydän, Laittaisin siihen jonkun huivin rusetille. Ois tosi hieno.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:heheh, pitäisiköhän sitä ostaa kukkahattuAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Mulle tuli jotenkin mieleen se laulun terhakka Täti Moonika, voisin hyvin kuvitella sinut menemässä torille tuo hattu päässä heiluen. =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä laitan useammankin kuvan, tämä on kaverini tekemä
Juu no ehkä se lähtis mukaan, mut ei se takuulla mitään kukkahattua laittais. Just tänään oltiin leikkipuistossa ja kävelyllä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mää kans, ja sitten eikun lähdetään yhdessä kävelylle hatut heiluen...Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Mä sovittelin tänään hakiksen markkinoilla olkihattuja, mut oli liian kallitta. Kirppikseltä ostan joskus jos löydän, Laittaisin siihen jonkun huivin rusetille. Ois tosi hieno.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:heheh, pitäisiköhän sitä ostaa kukkahattuAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Mulle tuli jotenkin mieleen se laulun terhakka Täti Moonika, voisin hyvin kuvitella sinut menemässä torille tuo hattu päässä heiluen. =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä laitan useammankin kuvan, tämä on kaverini tekemä
mitenkähän saataisi vielä Lode puhuttua ympäri liittymään mukaan
Ootpas nättiAlkuperäinen kirjoittaja rokrok:
Kivat hiukset!Alkuperäinen kirjoittaja Matkaroskis:
siinä toinen tosi kaunis! Tää palsta on pullollaan kauniita naisia!Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
Joo, masennuslääkkeet toi lisäkilotkin, mutta kyllä ne lähtee....Alkuperäinen kirjoittaja tintti:ihan nätti. Kiloja jos pudottaisit niin kasvot kapenis. Itselläni ainakin 5krt pienemmät rinnat....ne voisin kyllä ottaa
Peesi, luonnonkaunis.Alkuperäinen kirjoittaja Matkaroskis:Ootpas nättiAlkuperäinen kirjoittaja rokrok:
Ihan kuin eri ihminen!Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
Lode voisi kyllä olla kerrassaan tyrmäävä joku viehko hattu kutreillaan...Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Juu no ehkä se lähtis mukaan, mut ei se takuulla mitään kukkahattua laittais. Just tänään oltiin leikkipuistossa ja kävelyllä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mää kans, ja sitten eikun lähdetään yhdessä kävelylle hatut heiluen...Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Mä sovittelin tänään hakiksen markkinoilla olkihattuja, mut oli liian kallitta. Kirppikseltä ostan joskus jos löydän, Laittaisin siihen jonkun huivin rusetille. Ois tosi hieno.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:heheh, pitäisiköhän sitä ostaa kukkahattuAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Mulle tuli jotenkin mieleen se laulun terhakka Täti Moonika, voisin hyvin kuvitella sinut menemässä torille tuo hattu päässä heiluen. =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä laitan useammankin kuvan, tämä on kaverini tekemä
mitenkähän saataisi vielä Lode puhuttua ympäri liittymään mukaan