minä hetken.... laittakaa muutkin omia kuvia!

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tässä on mun lempikuva varmaan ihan senkin takia kun tuo paikka ja juttu oli tosi hieno jonka kyllä muistan ikuisesti :)
Joo ja tiedän olen laittanut sen monta kertaa aiemminkin.
Minusta ei ole vaan pitkään aikaan otettu uusinta kuvaa.

Olet ihan Geena Davisin näköinen. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tässä on mun lempikuva varmaan ihan senkin takia kun tuo paikka ja juttu oli tosi hieno jonka kyllä muistan ikuisesti :)
Joo ja tiedän olen laittanut sen monta kertaa aiemminkin.
Minusta ei ole vaan pitkään aikaan otettu uusinta kuvaa.



Olet ihan Geena Davisin näköinen. =)
No tuo onkin ihan uusi tuttavuus niistä vaihtoehdoista joiksi mua on sanottu muistuttavan :D
 
Pojan ottama kuva, epätarkka mutta ihme kyllä meikäläinen näyttää melkein ihmiseltä. Muoks. Näyttää kyllä siltä, että mä olen ihan itse tämän nappassut, löytyi vaan sellaisesta kansiosta, jossa on sällin otoksia.

[/URL]
 
Klikkaat kuvaa aijaassa, valitset aukeavasta valikosta "ominaisuudet" sit sieltä kopsaat sen osoitteen, tuut tänne, klikkaat tos ylhäällä olevan valokuvan kuvaa, sen perään liität osoitteen ja sit vielä heti perään toinen valokuva.

Voi tietty onnistua helpomminkin, mut noin mä teen.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Tässä pari tuntia sitten otettu kuva. Joo ja olen vanha ja mulla on silmäpussit. :ashamed: :D Itse asiassa tänään tulee 38 mittariin. B)
Ihanan pirtee!
Onnea synttärisankarille!:)

Mikä kukka takanasi on?
Kiitos! Öö tota, en muista mikä tuo on, ei taida alppiruusu olla. En ole varma. :ashamed: :whistle: Kasvitieteellisessä puutarhassa kävin tänään. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Pojan ottama kuva, epätarkka mutta ihme kyllä meikäläinen näyttää melkein ihmiseltä. Muoks. Näyttää kyllä siltä, että mä olen ihan itse tämän nappassut, löytyi vaan sellaisesta kansiosta, jossa on sällin otoksia.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6297002.jpg

P.S. Miten Aijaasta saa kuvat näkymään suoraan?!
Linkität sen toiseks ylimmän (seköhän se oli...)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Pojan ottama kuva, epätarkka mutta ihme kyllä meikäläinen näyttää melkein ihmiseltä. Muoks. Näyttää kyllä siltä, että mä olen ihan itse tämän nappassut, löytyi vaan sellaisesta kansiosta, jossa on sällin otoksia.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6297002.jpg

P.S. Miten Aijaasta saa kuvat näkymään suoraan?!
Linkität sen toiseks ylimmän (seköhän se oli...)
Joo...siinä lukee vissiiin pieni kuva tjtn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Pojan ottama kuva, epätarkka mutta ihme kyllä meikäläinen näyttää melkein ihmiseltä. Muoks. Näyttää kyllä siltä, että mä olen ihan itse tämän nappassut, löytyi vaan sellaisesta kansiosta, jossa on sällin otoksia.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6297002.jpg

P.S. Miten Aijaasta saa kuvat näkymään suoraan?!
Kun lataat kuvan sinne aijaahan, niin ekaksi tulee sellainen sivu, jossa on se ladattu kuva+monta erilaista koodia allekkain. Kopioi sieltä se BBcode1 ja liitä koko rimpsu sellaisenaan viestiisi. Siitä saa tuon pikkukuvan tänne foorumiin ja kuvasta tulee linkitys aijaahan isoon kuvaan.

Jos olet ohittanut sen sivun, niin sen kuvan osoitteen kopioit tänne, maalaat osoitteen ja sitten painat tuosta viestikentän yläpuolelta tuota valokuvanappia. Maalaamalla ja sitten painamalla saa kerralla koko linkityksen hoidettua, ei tarvitse painaa montaa kertaa sitä valokuvanappia. =)
 

Yhteistyössä