Minulta et kysynyt, mutta suoraansanottuna on. Ei siis siinä, että kuvaa ruokia, joko itse tai toisen valmistamia annoksia.. vaikka onhan pizzakin tietysti ruokaa ja tuo kuvaamasi ilmeisesti jonkun toisen valmistama. Mutta jos tilaisin ihan peruspizzan, joka ei kooltaan ja koostumukseltaan poikkeaisi olennaisesti muista syömistäni pizzoista en kyllä kuvaisi sitä. Söisin sen sitä ennen...Onko siinä jotain outoa jos kuvaa ruokia? Itse kuvaan usein ihan kotonakin tehtyjä ruokia. Matkoilla kuvaan myös aina ruoat mitä syön.
Tuosta en osaa sanoa kun en jauhelihapitsaa syö. Muutoin kyllä edelleen ählämeille ääni...Kotipizzan jauhelihapizza on maukas ja hyvältä maistuva, noissa "ählämipizzerioissa" jauhelihapizzat ovat usein kitkerän ja pahanmakuisia, jauheliha on harmaita muruja pizzan päällä.
Pidätkö sinä siitä kuivasta jauhelihamurusta? Kotipizzan jauhelihapizza on mielestäni paljon paremman makuinen. Tuo eilinen pizzakin oli niin mauton, muu ei maistunut kuin rasva.Kotipitzzerrian tekemät lätyt, on ihan hirveitä.:x
Järkyttävää moskaa, missä mittakuppien kanssa mittaillaan täytteet, ja lasten suosima jauheliha täyte on jotain kastiketta? Ei siis sellaista muruksi paistettua jauhelihaa?
Meille riitti muutama käynti kerta ja joka kerta petyttiin!
Tää on totta, vastoin yleistä oletusta pitsa ei muutu loputtomasti paremmaksi juustoa lisäämällä. Juustolaaduissa on myös eroja, sillä olenkin valikoinut lähiseudun karvakäsimestoista omat suosikkini.Aika monessa pizzeriassa laittavat paljon juustoa, se tekee pizzasta rasvaisen. Silti mieluumin menen johonkin karvakäsi-pizzeriaan kuin kotipizzaan.
Osta nyt Kotipitsan uutuustuote; Vermolaisen avopiiras. Maistuu takuulla iii-hanalle!Varmasti niissä on hevoisenlihaa.
Oonkohan jotenkin väsynyt kun hörähdin ääneen..Varmasti niissä on hevoisenlihaa.
Osta nyt Kotipitsan uutuustuote; Vermolaisen avopiiras. Maistuu takuulla iii-hanalle!
Pääsisinköhän mainosfirmaan töihin? :xmas:
Tässäkö nyt näkyvät ne piilotetun hevoisenlihan vaikutukset. Muuttuu itse hevoiseksi ja ensimmäinen oire on hörähtely :|Oonkohan jotenkin väsynyt kun hörähdin ääneen..
Lapset tykkää jauheliha-täytteestä, ja se ei ole meidän suosimassa pizzeriassa koskaan ollut kuivaa, olen itsekkin maistanut lasten pizzasta:ashamed:, saimme kotipizzasta kerran sellaisen jauheliha pizzan että huh huh, se oli niin vetinen että muut täytteet oli keittyneet siinä päällä, ei paistuneet.:x Saimme toki korvauksen siittä mutta se jäi käyttämättä, en ole ikinä tykännyt ko.lafkan lätyistä, mä en ymmärrä miten sellainen pulju on edes pystyssä!Pidätkö sinä siitä kuivasta jauhelihamurusta? Kotipizzan jauhelihapizza on mielestäni paljon paremman makuinen. Tuo eilinen pizzakin oli niin mauton, muu ei maistunut kuin rasva.
Tässäkö nyt näkyvät ne piilotetun hevoisenlihan vaikutukset. Muuttuu itse hevoiseksi ja ensimmäinen oire on hörähtely :|
Onko sitten mielestäsi ne muut pitsoja? Mikä mielestäsi edes on pitsa? Ei taida yksikään noiden ravintoloiden pitsoista täyttää aidon perinteisen italialaisen pitsan vaatimuksia. Yhtä noloja viritelmiä siis nekin ovat kuin se jauhelihapitsa.Ei mulla muuta kuin että Kotipizza tai Ählämi niin jauhelihapizza EI ole edes pizza vaan nolojen suomalaisten takia listoille otettu viritelmä... :x
Tarkoilla raaka-ainevalinnoilla pääsee hyvään lopputulokseen. Rasvainen jauheliha(jauho)mössö ei ole yksi niistä.Onko sitten mielestäsi ne muut pitsoja? Mikä mielestäsi edes on pitsa? Ei taida yksikään noiden ravintoloiden pitsoista täyttää aidon perinteisen italialaisen pitsan vaatimuksia. Yhtä noloja viritelmiä siis nekin ovat kuin se jauhelihapitsa.
Ei kyseisessä pizzassa ollut jauhelihaa, vaan kyseessä oli Margarita-pizza, jossa oli lisäksi täytteenä paprikaa ja valkosipulia.Tarkoilla raaka-ainevalinnoilla pääsee hyvään lopputulokseen. Rasvainen jauheliha(jauho)mössö ei ole yksi niistä.
Ei muuten tarvitse miettiä miksi se ap:n pizza oli niin rasvainen kun oli jos siihen on lykätty kunnon kökkö prosessoitua sikanautaa päälle... :x
Ei siinä mitään, jokainen valkkaa mitä valkkaa pizzansa päälle, mutta sitten on vähän turha valittaa lopputuloksesta jos itse valinnoillaan ei edes yritä päästä lähelle kunnon pizzaa.
Turhaan tartut tuohon jauhelihapizzaan. Se oli vain yksi esimerkki. Kaikki pizzat, joita olen noista ählämien pizzerioista ostanut, ovat olleet mielestäni huonomman makuisia kuin Kotipizzan pizzat.Tarkoilla raaka-ainevalinnoilla pääsee hyvään lopputulokseen. Rasvainen jauheliha(jauho)mössö ei ole yksi niistä.
Ei muuten tarvitse miettiä miksi se ap:n pizza oli niin rasvainen kun oli jos siihen on lykätty kunnon kökkö prosessoitua sikanautaa päälle... :x
Ei siinä mitään, jokainen valkkaa mitä valkkaa pizzansa päälle, mutta sitten on vähän turha valittaa lopputuloksesta jos itse valinnoillaan ei edes yritä päästä lähelle kunnon pizzaa.
Ok, no sitten se oli varmaan juusto, tai sitten pizzerialla on tapana laittaa esim. oliivioljyä pizzan päälle italialaisten pizzerioitten tyyliin sopii se siihen tai ei...Ei kyseisessä pizzassa ollut jauhelihaa, vaan kyseessä oli Margarita-pizza, jossa oli lisäksi täytteenä paprikaa ja valkosipulia.