etkä ole.Tarkemmin ajateltuna elämäni parhaasta pitsasta teki merkittävän seura jossa se nautittiin. Olen nössö :ashamed:
On, mutta ihmisten ihmettely ei. Vieläkin luullaan aina paljon nuoremmaksi ja se ei minua haittaisi, mutta se haittaa, että ventovieraat kokevat oikeudekseen alkaa kysyä minun ikääni ja ihmetellä sitä suureen ääneen.
Sama juttu, hyi stna :x Jos käy noissa paikoissa niin pienin huoli on se että pizzassa on liikaa rasvaa tms...Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28178899:Mä en oo ostanut yli kymmeneen vuoteen pizzaa noista ählämipizzerioista, kun mua alkoi silloin oksettaa kaikki jutut mitä kuulin pizzan "ylimääräisistä täytteistä" ja hygieniatasosta. Ällöttää ajatuskin niistä. Kotipizzassakaan en oo käynyt aikoihin.
Et vissiin ole kuullut koskaan margarita-kastikkeesta? Vai oikein muruksi paistettua! No makunsa kullakin...Kotipitzzerrian tekemät lätyt, on ihan hirveitä.:x
Järkyttävää moskaa, missä mittakuppien kanssa mittaillaan täytteet, ja lasten suosima jauheliha täyte on jotain kastiketta? Ei siis sellaista muruksi paistettua jauhelihaa?
Meille riitti muutama käynti kerta ja joka kerta petyttiin!
Tätä peesataan sanasta sanaan.Mä olen käynyt kymmenissä ählämipaikoissa, enkä ole ikinä pettynyt.
Kotipizzasta taas en tykkää yhtään. Mielummin olen nälissäni ja kävelen kauemmas ählämmipizzeriaan, kuin menisin lähellä olevaan Kotipizzaan.
Kotipizzassa on mielestäni aina ollut surkea hinta-laatusuhde.
No ei jauhis soossi tarvi niin luirua olla, että täytteet siinä päällä kiehuu eikä paistu?
Tässä ketjussa huomaa monen kommentissa olevan vain kyse siittä ostaako pizzansa ulkomaalaisilta vai suomalaisilta, sen mukaan sitten arvostellaan onko mamu paikka vai ei?
Me ollaan löydetty aivan ihana pizzeria, joka on suomalaisen naisen ja turkkilaisen miehen omistama, molemmat tekee ihan yhtä hyviä pizzoja, no ehkä se mies vähän parempia.