Miltä pillussa tuntuu

  • Viestiketjun aloittaja jari44v
  • Ensimmäinen viesti
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
[Arvaas mitä uskataudun hyväilemään täällä hieman nyt...
Voin hyvin arvata mitä teit aaah. Onko sormesi jo pillussa???
Kävi muutaman kerran , muuten hyväilen klitorista.
Joko muu taitaa käyttä sama nimeni kuten varmasti huomasit.

Tuntui varmasti erittäin hyältä hyväillä pillunhuulesi. Varmasti olikin erittäin liukas..
 
Vaimo 41v
[/quote]

Kylmä rasvaa valuu vatsa pitkin kohti jalkoväliisi. Se kieltämättä kyllä näyttää kun olisit saanut valtavan spermalasti sinne... Samall otankin sinun kauniit rinnat käteeni ja puristan niitä, levitän myös rasvaa ja kylläpäs sinun rinnat ovat erittäin liukkaita. Sinä oikein hengität raskasti kun näin teen...[/quote]

Nautin käsittelystäsi, samalla tajuan muiden rannalla olevien seuraavan muka suoraan katsomatta. Pariskunta jonkin matkan päässä, katsoo , nainen hyväilee hieman itseään kun näkee sinun seisonan kalusi ja mies yrittää tirkistellä samalla kun sormet vaimonsa pillussa.

 
Vaimo 41v
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
[Arvaas mitä uskataudun hyväilemään täällä hieman nyt...
Voin hyvin arvata mitä teit aaah. Onko sormesi jo pillussa???
Kävi muutaman kerran , muuten hyväilen klitorista.
Joko muu taitaa käyttä sama nimeni kuten varmasti huomasit.

Tuntui varmasti erittäin hyältä hyväillä pillunhuulesi. Varmasti olikin erittäin liukas..
Sormet ei koskaan tunnu yhtä hyvältä kuin aito miehen kalu..
 
letkunen
Kylmä rasvaa valuu vatsa pitkin kohti jalkoväliisi. Se kieltämättä kyllä näyttää kun olisit saanut valtavan spermalasti sinne... Samall otankin sinun kauniit rinnat käteeni ja puristan niitä, levitän myös rasvaa ja kylläpäs sinun rinnat ovat erittäin liukkaita. Sinä oikein hengität raskasti kun näin teen...[/quote]

Nautin käsittelystäsi, samalla tajuan muiden rannalla olevien seuraavan muka suoraan katsomatta. Pariskunta jonkin matkan päässä, katsoo , nainen hyväilee hieman itseään kun näkee sinun seisonan kalusi ja mies yrittää tirkistellä samalla kun sormet vaimonsa pillussa.

[/quote]

Huomaan kyllä kuinka sinä nautit ja niin se pitäisi olla. Siellä on kyllä muitakin rannalla jotka seuraa meidän touhua. Sinäkin huomasit juuri toi pariskunta missä nainen katselee meitä ja katse tiukasti kiinni minun kova kullini ja hän hyväilee itseään. Miehen sormet ovat sen naisen pillussa mutta tuntuu ettei nainen juuri välitä hänestä juuri nyt. Taitaa tuo nainen olla myös yhtä kiimainen kun sinä?
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
[Arvaas mitä uskataudun hyväilemään täällä hieman nyt...
Voin hyvin arvata mitä teit aaah. Onko sormesi jo pillussa???
Kävi muutaman kerran , muuten hyväilen klitorista.
Joko muu taitaa käyttä sama nimeni kuten varmasti huomasit.

Tuntui varmasti erittäin hyältä hyväillä pillunhuulesi. Varmasti olikin erittäin liukas..
Sormet ei koskaan tunnu yhtä hyvältä kuin aito miehen kalu..
Vaoin myös sanoa samat sanat. Vaikka käteni hyväilee kova kullini nyt, niin eihän se ole ollenkaan sama kun märkä, kosteaa pillu..
 
Vaimo 41v
[/quote]

Huomaan kyllä kuinka sinä nautit ja niin se pitäisi olla. Siellä on kyllä muitakin rannalla jotka seuraa meidän touhua. Sinäkin huomasit juuri toi pariskunta missä nainen katselee meitä ja katse tiukasti kiinni minun kova kullini ja hän hyväilee itseään. Miehen sormet ovat sen naisen pillussa mutta tuntuu ettei nainen juuri välitä hänestä juuri nyt. Taitaa tuo nainen olla myös yhtä kiimainen kun sinä?[/quote]


Käyn selälleni makaamaan , sinä hierot rasvaa vatsalleni...samalla otan kalusi käteeni , alan hyväilemään sitä hitaasti
 
Vaimo 41v
Vaoin myös sanoa samat sanat. Vaikka käteni hyväilee kova kullini nyt, niin eihän se ole ollenkaan sama kun märkä, kosteaa pillu..[/quote]

Kohta aivan pakko tehdä se loppuun , en kestä tätä himoa....
Tapaammehan viellä, lähden puoli neljä.

 
letkunen
Huomaan kyllä kuinka sinä nautit ja niin se pitäisi olla. Siellä on kyllä muitakin rannalla jotka seuraa meidän touhua. Sinäkin huomasit juuri toi pariskunta missä nainen katselee meitä ja katse tiukasti kiinni minun kova kullini ja hän hyväilee itseään. Miehen sormet ovat sen naisen pillussa mutta tuntuu ettei nainen juuri välitä hänestä juuri nyt. Taitaa tuo nainen olla myös yhtä kiimainen kun sinä?[/quote]


Käyn selälleni makaamaan , sinä hierot rasvaa vatsalleni...samalla otan kalusi käteeni , alan hyväilemään sitä hitaasti
[/quote]

Samalla kun hieron rasvaa vatsallesi niin otat otteen kalustani ja aloitat hyäilemään sitä aaah. Seuraan yhdellä silmällä sitä pariskunta ja se vaimo alkaa hyväilemään itseään nyt ja hän oikein upottaa monta sormea pilluun kun katselee kuinka sinä runkkaat kova kullini. Sinä levität jalkojasi ja sormeni alkaa hyvilemään sinun erittäin kosteaa pillua. Minä työnnän sormeni sisään ja oletpas niin märkä että kiimaiset mehut oikien valuu pillustasi...
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Vaoin myös sanoa samat sanat. Vaikka käteni hyväilee kova kullini nyt, niin eihän se ole ollenkaan sama kun märkä, kosteaa pillu..
Kohta aivan pakko tehdä se loppuun , en kestä tätä himoa....
Tapaammehan viellä, lähden puoli neljä.

[/quote]

En minäkään kohta itse edes kestä. On niin nautinnollinen ja erittäin kiihottava olo. Mitään muuta ei ole mielessäni kuin pillu, pillu... Oikein panettaa valtavasti!
Sinun kanssa on aivan ihana kirjoitella...ja nautin kun mennään hitaasti nauttien. Tapaamme kyllä. Mutta kohta menen veskiin ja runkaan kova kullini niin rajusti ja anna spermat lentää...
 
Vaimo 41v
Samalla kun hieron rasvaa vatsallesi niin otat otteen kalustani ja aloitat hyäilemään sitä aaah. Seuraan yhdellä silmällä sitä pariskunta ja se vaimo alkaa hyväilemään itseään nyt ja hän oikein upottaa monta sormea pilluun kun katselee kuinka sinä runkkaat kova kullini. Sinä levität jalkojasi ja sormeni alkaa hyvilemään sinun erittäin kosteaa pillua. Minä työnnän sormeni sisään ja oletpas niin märkä että kiimaiset mehut oikien valuu pillustasi...[/quote]

Pumppaat tosi voimakkaasti , pilluani jolloin kiimanesteet ruiskatelevat sieltä.Olen saamassa ensimmäistä orgasmia...

Ps minulla nyt toinen jalka tuolin käsinojalla jolloin pääsen hyväilemään ....
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Samalla kun hieron rasvaa vatsallesi niin otat otteen kalustani ja aloitat hyäilemään sitä aaah. Seuraan yhdellä silmällä sitä pariskunta ja se vaimo alkaa hyväilemään itseään nyt ja hän oikein upottaa monta sormea pilluun kun katselee kuinka sinä runkkaat kova kullini. Sinä levität jalkojasi ja sormeni alkaa hyvilemään sinun erittäin kosteaa pillua. Minä työnnän sormeni sisään ja oletpas niin märkä että kiimaiset mehut oikien valuu pillustasi...
Pumppaat tosi voimakkaasti , pilluani jolloin kiimanesteet ruiskatelevat sieltä.Olen saamassa ensimmäistä orgasmia...

Ps minulla nyt toinen jalka tuolin käsinojalla jolloin pääsen hyväilemään ....
[/quote]

Survon oikein villisti sormeni sun pillussa, sinulla on jopa kolme sorma sisällä ja tunnen kuinka pillusi sykkii ja nesteet valuu..Huomaan kun eka orkkusi on tulossa ja sanon anna tulla vaan...

Apua..sinulla on toinen jalka käsinojalla...se olisi ihana nähdä!! Noin ollen sinun ihana pillu näkysi tosi ihanasti... Voi tätä himoa ja kiimaa!!!!!!!!!!!
 
Vaimo 41v
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Samalla kun hieron rasvaa vatsallesi niin otat otteen kalustani ja aloitat hyäilemään sitä aaah. Seuraan yhdellä silmällä sitä pariskunta ja se vaimo alkaa hyväilemään itseään nyt ja hän oikein upottaa monta sormea pilluun kun katselee kuinka sinä runkkaat kova kullini. Sinä levität jalkojasi ja sormeni alkaa hyvilemään sinun erittäin kosteaa pillua. Minä työnnän sormeni sisään ja oletpas niin märkä että kiimaiset mehut oikien valuu pillustasi...
Pumppaat tosi voimakkaasti , pilluani jolloin kiimanesteet ruiskatelevat sieltä.Olen saamassa ensimmäistä orgasmia...

Ps minulla nyt toinen jalka tuolin käsinojalla jolloin pääsen hyväilemään ....
Survon oikein villisti sormeni sun pillussa, sinulla on jopa kolme sorma sisällä ja tunnen kuinka pillusi sykkii ja nesteet valuu..Huomaan kun eka orkkusi on tulossa ja sanon anna tulla vaan...

Apua..sinulla on toinen jalka käsinojalla...se olisi ihana nähdä!! Noin ollen sinun ihana pillu näkysi tosi ihanasti... Voi tätä himoa ja kiimaa!!!!!!!!!!![/quote]

Huh...
Et arvaa miten hyvää teki sain tosi voimakkaan orgasmin...



 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Samalla kun hieron rasvaa vatsallesi niin otat otteen kalustani ja aloitat hyäilemään sitä aaah. Seuraan yhdellä silmällä sitä pariskunta ja se vaimo alkaa hyväilemään itseään nyt ja hän oikein upottaa monta sormea pilluun kun katselee kuinka sinä runkkaat kova kullini. Sinä levität jalkojasi ja sormeni alkaa hyvilemään sinun erittäin kosteaa pillua. Minä työnnän sormeni sisään ja oletpas niin märkä että kiimaiset mehut oikien valuu pillustasi...
Pumppaat tosi voimakkaasti , pilluani jolloin kiimanesteet ruiskatelevat sieltä.Olen saamassa ensimmäistä orgasmia...

Ps minulla nyt toinen jalka tuolin käsinojalla jolloin pääsen hyväilemään ....
Survon oikein villisti sormeni sun pillussa, sinulla on jopa kolme sorma sisällä ja tunnen kuinka pillusi sykkii ja nesteet valuu..Huomaan kun eka orkkusi on tulossa ja sanon anna tulla vaan...

Apua..sinulla on toinen jalka käsinojalla...se olisi ihana nähdä!! Noin ollen sinun ihana pillu näkysi tosi ihanasti... Voi tätä himoa ja kiimaa!!!!!!!!!!!
Huh...
Et arvaa miten hyvää teki sain tosi voimakkaan orgasmin...



[/quote]

En voi arvata miten hyvältä se tuntui. Mutta voin kyllä arvata miten ihanaa se oli...

Minä kävin päästämään paineet pois....runkkasin kovin ottein kullini, terska oli aivan tulipunainen ja lopuksi annon spermat lentää ja valtava lasti tulikin..sykkii ihanasti kädessäni... Olisitko halunut että heittäisin spermani sun päälle...?
 
Vaimo 41v
En voi arvata miten hyvältä se tuntui. Mutta voin kyllä arvata miten ihanaa se oli...

Minä kävin päästämään paineet pois....runkkasin kovin ottein kullini, terska oli aivan tulipunainen ja lopuksi annon spermat lentää ja valtava lasti tulikin..sykkii ihanasti kädessäni... Olisitko halunut että heittäisin spermani sun päälle...? [/quote]

Olisin halunnut istua vessassa , ja hyväillä samalla kun sinä runkkaat edessäni . Olisin katsellut ja nauttinut lopuksi olisit lennättänyt sperma ruiskaukset kasvoilleni ja hiuksilleni..
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Nyt olisi ihanaa lähteä , kotiin märkänä , ilman pikkareita. Kävellä kaupungilla muiden tietämättä..
Niin...ja kun tiedän että pillusi on aivan litimärkä niin sitä haluaisin nyt...
Nyt kun kävelet kaupungilla ilman pikkareita niin sinulla on samalla erittäin seksikäs olo, ainakin uskoin näin.
Kiitos tästä päivästä...olit ihanaa ja minä todella nautin!
 
Vaimo 41v
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Nyt olisi ihanaa lähteä , kotiin märkänä , ilman pikkareita. Kävellä kaupungilla muiden tietämättä..
Niin...ja kun tiedän että pillusi on aivan litimärkä niin sitä haluaisin nyt...
Nyt kun kävelet kaupungilla ilman pikkareita niin sinulla on samalla erittäin seksikäs olo, ainakin uskoin näin.
Kiitos tästä päivästä...olit ihanaa ja minä todella nautin!
Jos haluat niin lähden ilman niitä..?
 
Vaimo 41v
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Nyt olisi ihanaa lähteä , kotiin märkänä , ilman pikkareita. Kävellä kaupungilla muiden tietämättä..
Niin...ja kun tiedän että pillusi on aivan litimärkä niin sitä haluaisin nyt...
Nyt kun kävelet kaupungilla ilman pikkareita niin sinulla on samalla erittäin seksikäs olo, ainakin uskoin näin.
Kiitos tästä päivästä...olit ihanaa ja minä todella nautin!
Jos haluat niin lähden ilman niitä..?

Kiitos sinulle , tapaamisiin...
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
En voi arvata miten hyvältä se tuntui. Mutta voin kyllä arvata miten ihanaa se oli...

Minä kävin päästämään paineet pois....runkkasin kovin ottein kullini, terska oli aivan tulipunainen ja lopuksi annon spermat lentää ja valtava lasti tulikin..sykkii ihanasti kädessäni... Olisitko halunut että heittäisin spermani sun päälle...?
Olisin halunnut istua vessassa , ja hyväillä samalla kun sinä runkkaat edessäni . Olisin katsellut ja nauttinut lopuksi olisit lennättänyt sperma ruiskaukset kasvoilleni ja hiuksilleni..[/quote]

Juuri noin minäkin haaveilin kun runkkasin itseni että istuisit vessassa ja minä runkkaan kullini kunnes lasti lentää, analet jopa että anna sen tulla kasvoilleni ja hiuksiin...joka paikkaan...
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Nyt olisi ihanaa lähteä , kotiin märkänä , ilman pikkareita. Kävellä kaupungilla muiden tietämättä..
Niin...ja kun tiedän että pillusi on aivan litimärkä niin sitä haluaisin nyt...
Nyt kun kävelet kaupungilla ilman pikkareita niin sinulla on samalla erittäin seksikäs olo, ainakin uskoin näin.
Kiitos tästä päivästä...olit ihanaa ja minä todella nautin!
Jos haluat niin lähden ilman niitä..?

Kiitos sinulle , tapaamisiin...
Kävelee vaan ilman pikkareita, se on uusi ja nautinnollinen kokemus.
En minäkään laita alushousini päälle enää kun lähden täältä, kävelen sitten kaupungilla ja etumukseni pullottaa...
Tapamisiin...
 
eräs aik.nainen
Niin ne vuodet vierii, JJ:kin on jo 47 ! Taisi olla 44 kun aloitti täällä, ja taisi yksi ketju olla aika pitkäkin.
Mites vaimo41; kun olet ilman pikkareita ja pillu märkänä, eikö hameeseen jää märkä läiskä? Jos pomo näki sen käydessään? Jalka käsinojalla, joopa joo..eikö pelkoa että pomo tulee käymään taas?
 
Vaimo41v
Pomo näkee ja kuulee, ilman pikkareita kuuluu tuolilta noustessa massahdus ja jää simpukan muotinen märkä kuva. Hame on märkänä ja sääriä pitkin noruu mehut kun pilluni sykkii kiimaisena kuulat sisällä. Tykkään olla ilman pikkareita, että saan nopeasti suurta kankeaa kyrpää vittuuni jos sattuu olemaan tarjolla. Haluan nussia kuin viimeistä päivää reva levällään ja mahlat valuen pitkin sääriä. Töissä annan panna pomon ja kenen tahansa jos vaan kyrpää on tarjolla enemmänkin.
 
kateeksi käy?
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo41v:
Pomo näkee ja kuulee, ilman pikkareita kuuluu tuolilta noustessa massahdus ja jää simpukan muotinen märkä kuva. Hame on märkänä ja sääriä pitkin noruu mehut kun pilluni sykkii kiimaisena kuulat sisällä. Tykkään olla ilman pikkareita, että saan nopeasti suurta kankeaa kyrpää vittuuni jos sattuu olemaan tarjolla. Haluan nussia kuin viimeistä päivää reva levällään ja mahlat valuen pitkin sääriä. Töissä annan panna pomon ja kenen tahansa jos vaan kyrpää on tarjolla enemmänkin.
Tuo on sitä elämää, vau! Olisipa kaikilla samanlainen pomo ja työkaverit, ja noin antavainen sihteerikkö.
 

Yhteistyössä