Miltä pillussa tuntuu

  • Viestiketjun aloittaja jari44v
  • Ensimmäinen viesti
Vaimo 41v
Kävin veskissä ja koko terska olikin niin turvoksissa ja kiiltävää..
Ihana olisi tuntea kuinka hierot sitä...[/quote]

Runkkasitko siellä spermat ulos jo?
Jospa täällä joku tietäisi että haluaisin nyt juuri ai9noastaan saada miestä sisääni...

 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Ihanaa, nostelen varovasti vyötäröltäni stringejä, tuntuu hyvältä klitorista vasten.
Aivan mahtavaa tunne. Mukava nähdä kun sinä nostelet hitaasti sun stringit noin että hankaa klitorista vasten. Minulla on käsi housujen sisällä välillä...
 
Vaimo 41v
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Ihanaa, nostelen varovasti vyötäröltäni stringejä, tuntuu hyvältä klitorista vasten.
Aivan mahtavaa tunne. Mukava nähdä kun sinä nostelet hitaasti sun stringit noin että hankaa klitorista vasten. Minulla on käsi housujen sisällä välillä...
Ahh ihana kuulla.
Voi miksen ottanut kulta leluani mukaan , nyt olisi käyttöä.

 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Kävin veskissä ja koko terska olikin niin turvoksissa ja kiiltävää..
Ihana olisi tuntea kuinka hierot sitä...
Runkkasitko siellä spermat ulos jo?
Jospa täällä joku tietäisi että haluaisin nyt juuri ai9noastaan saada miestä sisääni...

[/quote]

En tietenkään runkkanut spermat ulos vaan vedin hitaasti muutamia kertoja kova kullini.
Sama täällä, jos joku tietäsi että haluasin nyt kuumaa kosteaa pimpsaa..
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Ihanaa, nostelen varovasti vyötäröltäni stringejä, tuntuu hyvältä klitorista vasten.
Aivan mahtavaa tunne. Mukava nähdä kun sinä nostelet hitaasti sun stringit noin että hankaa klitorista vasten. Minulla on käsi housujen sisällä välillä...
Ahh ihana kuulla.
Voi miksen ottanut kulta leluani mukaan , nyt olisi käyttöä.
On niin kiihottavaa tunne kun käsi on housujen sisällä ja puristelen samalla kullini. Varmasti harmittaa kun sinä et ottanut lelusi mukaan, mutta minä vosin olla sinun lelusi...
 
Vaim,o 41v
En tietenkään runkkanut spermat ulos vaan vedin hitaasti muutamia kertoja kova kullini.
Sama täällä, jos joku tietäsi että haluasin nyt kuumaa kosteaa pimpsaa.. [/quote]


Oihh miten ihanaa olisi olla nyt jossain nudisti rannalla ja maata vatsallan kuumalla hiekalla, kädet alla sormet siellä...
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaim:
En tietenkään runkkanut spermat ulos vaan vedin hitaasti muutamia kertoja kova kullini.
Sama täällä, jos joku tietäsi että haluasin nyt kuumaa kosteaa pimpsaa..

Oihh miten ihanaa olisi olla nyt jossain nudisti rannalla ja maata vatsallan kuumalla hiekalla, kädet alla sormet siellä...[/quote]

Kuulostaa erittäin hyvältä ajatukselta. Saisin katsella sun takana kun kätesi hyväilee pimpsasi aaah... Puristelen kullini välillä ooih hyvältä tuntuu
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Pakko ottaa stringit pois välistä kiristää aivan mielettömästi...
Ota ne pois kokonaan niin voit käyttää sormesi... Minä kävin uudelleen veskissä ja otin pois kokonaan alushousuni...nyt hankaa mukavasti
 
johtaja*
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Kaikki on mahdollista ja tietysti sinä voit auttaa... Miten?
Jos haluat kysellä ja jutella samalla. Olen itsekkin loppupäivän lähes yksin täällä.
Kyllä veri alkaa kertämään myös alapäässä kun sinun kanssa juttelen. Vai sinä olet siellä lähes yksin...hmm. Minä taas olen kiinni työkuvioissa mutta noin kahdelta eteenpäin pystyn kyllä olemaan täällä
[/quote]

?????????????
 
Vaimo 41v
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Pakko ottaa stringit pois välistä kiristää aivan mielettömästi...
Ota ne pois kokonaan niin voit käyttää sormesi... Minä kävin uudelleen veskissä ja otin pois kokonaan alushousuni...nyt hankaa mukavasti
Tässäkö vai veskissä? Entä mitäs jos kuitenkin joku pyytää tuomaan jonkun paprun ja huomaa?

 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Pakko ottaa stringit pois välistä kiristää aivan mielettömästi...
Ota ne pois kokonaan niin voit käyttää sormesi... Minä kävin uudelleen veskissä ja otin pois kokonaan alushousuni...nyt hankaa mukavasti
Tässäkö vai veskissä? Entä mitäs jos kuitenkin joku pyytää tuomaan jonkun paprun ja huomaa?
Voit tietysti mennä veskiin ottamaan ne pois...jos haluat. Eikös sekin vois olla kiihottavaa jos joudut viedä jonkn paprun ja sinulle ei ole stringit alla?
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Pakko ottaa stringit pois välistä kiristää aivan mielettömästi...
Ota ne pois kokonaan niin voit käyttää sormesi... Minä kävin uudelleen veskissä ja otin pois kokonaan alushousuni...nyt hankaa mukavasti
Tässäkö vai veskissä? Entä mitäs jos kuitenkin joku pyytää tuomaan jonkun paprun ja huomaa?
Minä katselen välillä toi sivu minkä mainitsit ...aaaah.
 
Vaimo 41v
Voit tietysti mennä veskiin ottamaan ne pois...jos haluat. Eikös sekin vois olla kiihottavaa jos joudut viedä jonkn paprun ja sinulle ei ole stringit alla?[/quote]

Ok hivutan tässä jospa se tuntuisi sinustakin hyvältä? Nousen ylös ja nostan helmoja takaa päin jotta saan stringit alas...
Viime kesänä miehen kanssa olimme Inglesissä ja hän halusi minun kulkevan ilman housuja hameessa rannalla.
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Voit tietysti mennä veskiin ottamaan ne pois...jos haluat. Eikös sekin vois olla kiihottavaa jos joudut viedä jonkn paprun ja sinulle ei ole stringit alla?
Ok hivutan tässä jospa se tuntuisi sinustakin hyvältä? Nousen ylös ja nostan helmoja takaa päin jotta saan stringit alas...
Viime kesänä miehen kanssa olimme Inglesissä ja hän halusi minun kulkevan ilman housuja hameessa rannalla.
[/quote]

Kyllä se on kiihottavaa tietää että olet siellä ilman stringejä ja aivan kuuman käyt. Olisi ihan nähdä kun sinä nouset ylös ja vedät ne alas....
Nainen kun kävelee hameessa ja kun vielä huomaa ettei ole mitään alla niin kyllä se on erittäin kiihottavaa
 
Vaimo 41v
Kyllä se on kiihottavaa tietää että olet siellä ilman stringejä ja aivan kuuman käyt. Olisi ihan nähdä kun sinä nouset ylös ja vedät ne alas....
Nainen kun kävelee hameessa ja kun vielä huomaa ettei ole mitään alla niin kyllä se on erittäin kiihottavaa[/quote]

Juu tuon olen huomannut kun otan pikkareita pois ja kumarrun , niin kumppani monasti katsoo takapäin.....Hyvät näkymät?

 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
No niin pois on.... jännä olo!
Taitaa olla miehistä kiihoittavaa kun tietävät ettei naisella ole pikkareita?
Aaaah, kyllä se kiihottaa valatavasti kun tietää. Eikös ole kuitenkin sellainen seksikäs olo kun ei ole mitään alla? Ainakin minulla on sellainen kun otin omani pois, ainoastaan housut päällä. Onpas täällä kuumat oltavat....
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Kyllä se on kiihottavaa tietää että olet siellä ilman stringejä ja aivan kuuman käyt. Olisi ihan nähdä kun sinä nouset ylös ja vedät ne alas....
Nainen kun kävelee hameessa ja kun vielä huomaa ettei ole mitään alla niin kyllä se on erittäin kiihottavaa
Juu tuon olen huomannut kun otan pikkareita pois ja kumarrun , niin kumppani monasti katsoo takapäin.....Hyvät näkymät?

[/quote]

Niin minäkin katselin jos teksit minulle noin ja sanoisin: aivan ihanat näkymät. Silloin olisi helppo maistellaa kielellä...
 
Vaimo 41v
Aaaah, kyllä se kiihottaa valatavasti kun tietää. Eikös ole kuitenkin sellainen seksikäs olo kun ei ole mitään alla? Ainakin minulla on sellainen kun otin omani pois, ainoastaan housut päällä. Onpas täällä kuumat oltavat....[/quote]

On valtavan eroottinen olo....Onhan sinulla paperia jos kuitenkin laukeat?
 
Vaimo 41v
Niin minäkin katselin jos teksit minulle noin ja sanoisin: aivan ihanat näkymät. Silloin olisi helppo maistellaa kielellä...[/quote]

Sen mitä olen sattunut naisia tuossa asennossa katsomaan (saunassa) . Niin varsin kiinteän näköinen värkki verrattuna siihen kun jalat levällään...

 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Aaaah, kyllä se kiihottaa valatavasti kun tietää. Eikös ole kuitenkin sellainen seksikäs olo kun ei ole mitään alla? Ainakin minulla on sellainen kun otin omani pois, ainoastaan housut päällä. Onpas täällä kuumat oltavat....
On valtavan eroottinen olo....Onhan sinulla paperia jos kuitenkin laukeat?
[/quote]

Niin minullakin on, sellain tosi eroottinen olo kun kova kulli hankaa housuijen sisällä ja sinun kanssa juttelen.... Koko kroppani on aivan tulessa ja haluan, haluan... Ei ole paperia vaan yritän hidastaa isteni etten laukean. Jos tule housuihin niin silloin on aika kosteat oltavat.
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Niin minäkin katselin jos teksit minulle noin ja sanoisin: aivan ihanat näkymät. Silloin olisi helppo maistellaa kielellä...
Sen mitä olen sattunut naisia tuossa asennossa katsomaan (saunassa) . Niin varsin kiinteän näköinen värkki verrattuna siihen kun jalat levällään...

[/quote]

Niin on, mutta kun nainen kumartaa noin niin kyllä teksi mieli ottaa kun se näyttää niin kiinteältä..
 
Vaimo 41v
Niin minullakin on, sellain tosi eroottinen olo kun kova kulli hankaa housuijen sisällä ja sinun kanssa juttelen.... Koko kroppani on aivan tulessa ja haluan, haluan... Ei ole paperia vaan yritän hidastaa isteni etten laukean. Jos tule housuihin niin silloin on aika kosteat oltavat.[/quote]

Fantasia :
Olen nudisti rannalla , jossa paljon ihmisiä. Luen kirjaa vatsallani ja sinä kävelet kohti, huomaan sinut syrjä silmällä . Olet hieman kiihoittunut alastmista ihmisistä . Pysähdyt lähelleni katsot minua , selkää pyllyä. Haluat nähdä lisää joten hivuttaudut sopivaan paikkaan, huomaan tämän ja avaan haarani hieman...
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Niin minullakin on, sellain tosi eroottinen olo kun kova kulli hankaa housuijen sisällä ja sinun kanssa juttelen.... Koko kroppani on aivan tulessa ja haluan, haluan... Ei ole paperia vaan yritän hidastaa isteni etten laukean. Jos tule housuihin niin silloin on aika kosteat oltavat.
Fantasia :
Olen nudisti rannalla , jossa paljon ihmisiä. Luen kirjaa vatsallani ja sinä kävelet kohti, huomaan sinut syrjä silmällä . Olet hieman kiihoittunut alastmista ihmisistä . Pysähdyt lähelleni katsot minua , selkää pyllyä. Haluat nähdä lisää joten hivuttaudut sopivaan paikkaan, huomaan tämän ja avaan haarani hieman...[/quote]

Voi luoja sentään kuinka kiihottavaa. Miten luulet että kestän ennen kun laukean täällä.. Mutta kyllä toi fantasi kuulostaa erittäin hyvältä.
Kun kuljen ranta pitkin niin huomaan sinut ja totean että miten seksikäs nainen siellä on. Tutkin sinut tarkoin ja minull on vaikeaa ottaa katseeni sinusta. Etsin joku hyvä paikka jotta pääseen katsomaan lisää noin hieman salassa..
 

Yhteistyössä