Miltä pillussa tuntuu

  • Viestiketjun aloittaja jari44v
  • Ensimmäinen viesti
Vaimo 41v
Voi luoja sentään kuinka kiihottavaa. Miten luulet että kestän ennen kun laukean täällä.. Mutta kyllä toi fantasi kuulostaa erittäin hyvältä.
Kun kuljen ranta pitkin niin huomaan sinut ja totean että miten seksikäs nainen siellä on. Tutkin sinut tarkoin ja minull on vaikeaa ottaa katseeni sinusta. Etsin joku hyvä paikka jotta pääseen katsomaan lisää noin hieman salassa..[/quote]

Huomaan tarkoituksesi , vaikutat mukavan näköiseltä mieheltä. Avaan haarojani hieman ja samalla katson aurinkolasieni suojassa miten reagoit .
Nousen polvilleni ja laitan kirjani pois, nautin auringon lämmöstä....

 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Voi luoja sentään kuinka kiihottavaa. Miten luulet että kestän ennen kun laukean täällä.. Mutta kyllä toi fantasi kuulostaa erittäin hyvältä.
Kun kuljen ranta pitkin niin huomaan sinut ja totean että miten seksikäs nainen siellä on. Tutkin sinut tarkoin ja minull on vaikeaa ottaa katseeni sinusta. Etsin joku hyvä paikka jotta pääseen katsomaan lisää noin hieman salassa..
Huomaan tarkoituksesi , vaikutat mukavan näköiseltä mieheltä. Avaan haarojani hieman ja samalla katson aurinkolasieni suojassa miten reagoit .
Nousen polvilleni ja laitan kirjani pois, nautin auringon lämmöstä....

[/quote]

Katselen pitkään sinua noin salaa ja nautin sinun kauniista vartalosta. Huomaan kuinka sinä avaat haarojasi ja kun sen huomaan niin minulla on pakko hyväillä itseni. Tietysti luulen ettei sinä sen huomaat... Tuo näky kun nouset polvillesi niin en pystyy olla katsomatta sinua, sinä tavallaan kutsust minut luoksesi...
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Hui...
Esimies kävi hakemassa mappia, piti olla varsin naisellinen kun kyykistyin , ottamaan sen alakaapista....
Hupsista..niin muista kyykistellä noin varovasti... Nyt olisi kiva olla siellä sun esimiehen paikalla kun tiedän ettei sinulla ole alla mitään..
 
Vaimo 41v
Katselen pitkään sinua noin salaa ja nautin sinun kauniista vartalosta. Huomaan kuinka sinä avaat haarojasi ja kun sen huomaan niin minulla on pakko hyväillä itseni. Tietysti luulen ettei sinä sen huomaat... Tuo näky kun nouset polvillesi niin en pystyy olla katsomatta sinua, sinä tavallaan kutsust minut luoksesi...[/quote]

Et kuitenkaan viellä tule , vaan nautimme tilanteesta.
Huomaan miten kalusi puolijäykkänä ja pitelet sen päästä kiinni... samalla sormin hyväillen sen päätä .
Kuin kiusatakseni laitan toisen käteni alleni ja levitän sormin häpyhuuliani jotta näkisit sisääni. Näet auringon kuumentavan ja minun sisältä liukastuttaman pilluni...

 
Vaimo 41v
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Hui...
Esimies kävi hakemassa mappia, piti olla varsin naisellinen kun kyykistyin , ottamaan sen alakaapista....
Hupsista..niin muista kyykistellä noin varovasti... Nyt olisi kiva olla siellä sun esimiehen paikalla kun tiedän ettei sinulla ole alla mitään..
Ajatteleppa ilmettä kun näkisi paljaan pillun....????

 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Katselen pitkään sinua noin salaa ja nautin sinun kauniista vartalosta. Huomaan kuinka sinä avaat haarojasi ja kun sen huomaan niin minulla on pakko hyväillä itseni. Tietysti luulen ettei sinä sen huomaat... Tuo näky kun nouset polvillesi niin en pystyy olla katsomatta sinua, sinä tavallaan kutsust minut luoksesi...
Et kuitenkaan viellä tule , vaan nautimme tilanteesta.
Huomaan miten kalusi puolijäykkänä ja pitelet sen päästä kiinni... samalla sormin hyväillen sen päätä .
Kuin kiusatakseni laitan toisen käteni alleni ja levitän sormin häpyhuuliani jotta näkisit sisääni. Näet auringon kuumentavan ja minun sisältä liukastuttaman pilluni...

[/quote]

En tulekaan, koska tämä tilanne on niin ihana ja kiihottavaa kun sinua katselen. Kuitenkin sinä nautit kun tiedät että vieras mies katslee sinua, sekin sinua kiihottaa valtavasti. Kaluni on kyllä jäykkä ja hitaasti hyväilen sitä, välillä otankin otteen ja vedän hieman kovemmin kunnes terskani tulee esiin. On erittäin kiihottavaa katsella kun sinunkin sormet hyväilee pimpsasi, ja nyt huomaan kuinka sinä oikein levität pillusi. Voi miten kiihottavaa kun härnäät minut noin... Minulla on suora kastee sisään sun pilluun joka oikein kiiltää kun olet niin märkä..
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Hui...
Esimies kävi hakemassa mappia, piti olla varsin naisellinen kun kyykistyin , ottamaan sen alakaapista....
Hupsista..niin muista kyykistellä noin varovasti... Nyt olisi kiva olla siellä sun esimiehen paikalla kun tiedän ettei sinulla ole alla mitään..
Ajatteleppa ilmettä kun näkisi paljaan pillun....????
Se olisi aivan mahtavan kiihottavaa kun sitä saisin nähdä!!!
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Hui...
Esimies kävi hakemassa mappia, piti olla varsin naisellinen kun kyykistyin , ottamaan sen alakaapista....
Hupsista..niin muista kyykistellä noin varovasti... Nyt olisi kiva olla siellä sun esimiehen paikalla kun tiedän ettei sinulla ole alla mitään..
Ajatteleppa ilmettä kun näkisi paljaan pillun....????
Minua oikein panettaa valtavasti nyt, kohta on vaan pakko päästää paineet...
 
Vaimo 41v
En tulekaan, koska tämä tilanne on niin ihana ja kiihottavaa kun sinua katselen. Kuitenkin sinä nautit kun tiedät että vieras mies katslee sinua, sekin sinua kiihottaa valtavasti. Kaluni on kyllä jäykkä ja hitaasti hyväilen sitä, välillä otankin otteen ja vedän hieman kovemmin kunnes terskani tulee esiin. On erittäin kiihottavaa katsella kun sinunkin sormet hyväilee pimpsasi, ja nyt huomaan kuinka sinä oikein levität pillusi. Voi miten kiihottavaa kun härnäät minut noin... Minulla on suora kastee sisään sun pilluun joka oikein kiiltää kun olet niin märkä..[/quote]

Kiihoitun kun huoman miten hyväilet itseäsi, olen ollut puutteessa jo jonkin aikaa ja laitan etu- ja keskisormeni klitorikseni päälle.... hieron sitä rauhallisin liikkein. Nostelen samalla pyllyäni....

 
Vaimo 41v
Minua oikein panettaa valtavasti nyt, kohta on vaan pakko päästää paineet...[/quote]

Kerro ihanuus minkälainen kalu siellä sylkee kohta spermaa minun kanssa nautiskellen?

 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
En tulekaan, koska tämä tilanne on niin ihana ja kiihottavaa kun sinua katselen. Kuitenkin sinä nautit kun tiedät että vieras mies katslee sinua, sekin sinua kiihottaa valtavasti. Kaluni on kyllä jäykkä ja hitaasti hyväilen sitä, välillä otankin otteen ja vedän hieman kovemmin kunnes terskani tulee esiin. On erittäin kiihottavaa katsella kun sinunkin sormet hyväilee pimpsasi, ja nyt huomaan kuinka sinä oikein levität pillusi. Voi miten kiihottavaa kun härnäät minut noin... Minulla on suora kastee sisään sun pilluun joka oikein kiiltää kun olet niin märkä..
Kiihoitun kun huoman miten hyväilet itseäsi, olen ollut puutteessa jo jonkin aikaa ja laitan etu- ja keskisormeni klitorikseni päälle.... hieron sitä rauhallisin liikkein. Nostelen samalla pyllyäni....

[/quote]

Tunnen kuinka suuni kuivuu ja koko kroppani on kuin tulessa. Tiedän että sinäkin kiihotut kun näet kuinka minä vedän hitaasti esinahkani tiukasti taakse ja terskaa loistaa punaisena. Huomaan kuinka helposti sormesi leikkii klitoriksen päälle ja kuink a hierot itsesi rauhallisesti. Kun nostelet pyllysi ylöspäin niin minäkin nousen istumaan ja käännyn sinuapäin, jalat levällään ja kova kulli kädessäni..että pystyt katselemaan kunnolla..
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Minua oikein panettaa valtavasti nyt, kohta on vaan pakko päästää paineet...
Kerro ihanuus minkälainen kalu siellä sylkee kohta spermaa minun kanssa nautiskellen?

[/quote]

Täällä sykkii kova ja suonikas kulli.. Käteni on välillä huosujeni sisällä ja puristelen kullini, hankaan sitä, runkkaan... ja se vaan haluaa syvälle pilluun sisään.. Pussit täynnä spermaa joka odottaa...
 
Vaimo 41v
Tunnen kuinka suuni kuivuu ja koko kroppani on kuin tulessa. Tiedän että sinäkin kiihotut kun näet kuinka minä vedän hitaasti esinahkani tiukasti taakse ja terskaa loistaa punaisena. Huomaan kuinka helposti sormesi leikkii klitoriksen päälle ja kuink a hierot itsesi rauhallisesti. Kun nostelet pyllysi ylöspäin niin minäkin nousen istumaan ja käännyn sinuapäin, jalat levällään ja kova kulli kädessäni..että pystyt katselemaan kunnolla..
[/quote]

Pakko minunkin nousta jotta näen kunnolla, istun hajareisin sinua kohti . Hieron samalla aurinkoöljya vartalooni . Reisiin etenkin , pillun huulet aivan rasvassa , samalla kun hieron hartioitani niin aurinkoöljy pullo on jalkojeni välissä. Se ihanan muotoinen ja katseesi polttava , ttyönnän sen aivan häpyhuulteni väliin huieman.

 
Vaimo 41v
Täällä sykkii kova ja suonikas kulli.. Käteni on välillä huosujeni sisällä ja puristelen kullini, hankaan sitä, runkkaan... ja se vaan haluaa syvälle pilluun sisään.. Pussit täynnä spermaa joka odottaa...[/quote]


Kerro ikäsi ja minkä kokoinen olet , etenkin sen koko?
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Täällä sykkii kova ja suonikas kulli.. Käteni on välillä huosujeni sisällä ja puristelen kullini, hankaan sitä, runkkaan... ja se vaan haluaa syvälle pilluun sisään.. Pussit täynnä spermaa joka odottaa...

Kerro ikäsi ja minkä kokoinen olet , etenkin sen koko?
[/quote]

47 ja maanpinna yläpuolella olen 177. Sen koko? Pitäiskö mennä juuri nyt mittaamaan sitä ;) Sen verran voin sanoa että se on aika paljas...
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Tunnen kuinka suuni kuivuu ja koko kroppani on kuin tulessa. Tiedän että sinäkin kiihotut kun näet kuinka minä vedän hitaasti esinahkani tiukasti taakse ja terskaa loistaa punaisena. Huomaan kuinka helposti sormesi leikkii klitoriksen päälle ja kuink a hierot itsesi rauhallisesti. Kun nostelet pyllysi ylöspäin niin minäkin nousen istumaan ja käännyn sinuapäin, jalat levällään ja kova kulli kädessäni..että pystyt katselemaan kunnolla..
Pakko minunkin nousta jotta näen kunnolla, istun hajareisin sinua kohti . Hieron samalla aurinkoöljya vartalooni . Reisiin etenkin , pillun huulet aivan rasvassa , samalla kun hieron hartioitani niin aurinkoöljy pullo on jalkojeni välissä. Se ihanan muotoinen ja katseesi polttava , ttyönnän sen aivan häpyhuulteni väliin huieman.

[/quote]

Olet niin seksikäs kun istut siellä hajareisin minua kohti. Kun hierot aurinkorasvaa niin sinun vartalosi kiiltää niin kiihottvasti. Näen kuinka pillusi on niin turvoksissa ja erittäin kosteaa. Herkullista katsella ja niin nautinnollista. Laitat pullo jalkojen väliin ja työnnät pullon aivan tiukasti pilluun väliin... En voi enää vastustaa sinua ja nosuen ylös ja kävelen sinua kohti. Kysyn sinulta että tarvisetko apua sen aurinkorasvan kanssa...
 
Vaimo 41v
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Tunnen kuinka suuni kuivuu ja koko kroppani on kuin tulessa. Tiedän että sinäkin kiihotut kun näet kuinka minä vedän hitaasti esinahkani tiukasti taakse ja terskaa loistaa punaisena. Huomaan kuinka helposti sormesi leikkii klitoriksen päälle ja kuink a hierot itsesi rauhallisesti. Kun nostelet pyllysi ylöspäin niin minäkin nousen istumaan ja käännyn sinuapäin, jalat levällään ja kova kulli kädessäni..että pystyt katselemaan kunnolla..
Pakko minunkin nousta jotta näen kunnolla, istun hajareisin sinua kohti . Hieron samalla aurinkoöljya vartalooni . Reisiin etenkin , pillun huulet aivan rasvassa , samalla kun hieron hartioitani niin aurinkoöljy pullo on jalkojeni välissä. Se ihanan muotoinen ja katseesi polttava , ttyönnän sen aivan häpyhuulteni väliin huieman.
Olet niin seksikäs kun istut siellä hajareisin minua kohti. Kun hierot aurinkorasvaa niin sinun vartalosi kiiltää niin kiihottvasti. Näen kuinka pillusi on niin turvoksissa ja erittäin kosteaa. Herkullista katsella ja niin nautinnollista. Laitat pullo jalkojen väliin ja työnnät pullon aivan tiukasti pilluun väliin... En voi enää vastustaa sinua ja nosuen ylös ja kävelen sinua kohti. Kysyn sinulta että tarvisetko apua sen aurinkorasvan kanssa...
[/quote]

Vastaan sinulle että olisi mukavaa jos voisit levittää hieman sitä!
Katson samalla miten kalusi terhakkaana seisoo ...
Pyydän sinua aluksi levittämään olkapäihini..
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Tunnen kuinka suuni kuivuu ja koko kroppani on kuin tulessa. Tiedän että sinäkin kiihotut kun näet kuinka minä vedän hitaasti esinahkani tiukasti taakse ja terskaa loistaa punaisena. Huomaan kuinka helposti sormesi leikkii klitoriksen päälle ja kuink a hierot itsesi rauhallisesti. Kun nostelet pyllysi ylöspäin niin minäkin nousen istumaan ja käännyn sinuapäin, jalat levällään ja kova kulli kädessäni..että pystyt katselemaan kunnolla..
Pakko minunkin nousta jotta näen kunnolla, istun hajareisin sinua kohti . Hieron samalla aurinkoöljya vartalooni . Reisiin etenkin , pillun huulet aivan rasvassa , samalla kun hieron hartioitani niin aurinkoöljy pullo on jalkojeni välissä. Se ihanan muotoinen ja katseesi polttava , ttyönnän sen aivan häpyhuulteni väliin huieman.
Olet niin seksikäs kun istut siellä hajareisin minua kohti. Kun hierot aurinkorasvaa niin sinun vartalosi kiiltää niin kiihottvasti. Näen kuinka pillusi on niin turvoksissa ja erittäin kosteaa. Herkullista katsella ja niin nautinnollista. Laitat pullo jalkojen väliin ja työnnät pullon aivan tiukasti pilluun väliin... En voi enää vastustaa sinua ja nosuen ylös ja kävelen sinua kohti. Kysyn sinulta että tarvisetko apua sen aurinkorasvan kanssa...
Vastaan sinulle että olisi mukavaa jos voisit levittää hieman sitä!
Katson samalla miten kalusi terhakkaana seisoo ...
Pyydän sinua aluksi levittämään olkapäihini..
[/quote]

Aina on mukavaa kun voin auttaa...levittää. Huomaan kyllä kuinka kastelet tiukasti minun kovaan kullini joka on aivan sinun kasvojesi edessä. Otan rasvaa käteeni ja levitän olkapäähin sitä ja aloitan sitä levitellä pitkin vedoin. Sinä oikein väriset kun näin teen. Levitän sitä selälle ja noin puolivahingossa siiryn vatsaan ja osuun noin vahingossa sun rintohin... Sinun nännit seisoo kovana ja ne oikein kutsuu minut maistelamaan..
 
vAIMO 41V
ina on mukavaa kun voin auttaa...levittää. Huomaan kyllä kuinka kastelet tiukasti minun kovaan kullini joka on aivan sinun kasvojesi edessä. Otan rasvaa käteeni ja levitän olkapäähin sitä ja aloitan sitä levitellä pitkin vedoin. Sinä oikein väriset kun näin teen. Levitän sitä selälle ja noin puolivahingossa siiryn vatsaan ja osuun noin vahingossa sun rintohin... Sinun nännit seisoo kovana ja ne oikein kutsuu minut maistelamaan..[/quote]

Sivellessäsi rasvaa valuu vatsalleni, tuntuu inanan kiihoittavalta kun kylmä rasva valuu. Se valuu hitaasti kohti jakoväliäni , , avaan lisää jalkojani kuin taiottuna. Se näyttää kuin spermaa olisi siellä.

 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja vAIMO 41V:
ina on mukavaa kun voin auttaa...levittää. Huomaan kyllä kuinka kastelet tiukasti minun kovaan kullini joka on aivan sinun kasvojesi edessä. Otan rasvaa käteeni ja levitän olkapäähin sitä ja aloitan sitä levitellä pitkin vedoin. Sinä oikein väriset kun näin teen. Levitän sitä selälle ja noin puolivahingossa siiryn vatsaan ja osuun noin vahingossa sun rintohin... Sinun nännit seisoo kovana ja ne oikein kutsuu minut maistelamaan..
Sivellessäsi rasvaa valuu vatsalleni, tuntuu inanan kiihoittavalta kun kylmä rasva valuu. Se valuu hitaasti kohti jakoväliäni , , avaan lisää jalkojani kuin taiottuna. Se näyttää kuin spermaa olisi siellä.

[/quote]

Kylmä rasvaa valuu vatsa pitkin kohti jalkoväliisi. Se kieltämättä kyllä näyttää kun olisit saanut valtavan spermalasti sinne... Samall otankin sinun kauniit rinnat käteeni ja puristan niitä, levitän myös rasvaa ja kylläpäs sinun rinnat ovat erittäin liukkaita. Sinä oikein hengität raskasti kun näin teen...
 

Yhteistyössä