Miltä pillussa tuntuu

  • Viestiketjun aloittaja jari44v
  • Ensimmäinen viesti
Vaimo 41v
Kyllä sinun fantasia piristi kummasti minun loppupäiväni, oli ns. vaikea pitää ajatukset kurissa.[/quote]

Samoin, illalla viellä ajatukset pyörivät.... kun luin kirjaa ja mies nukkui.
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Kyllä sinun fantasia piristi kummasti minun loppupäiväni, oli ns. vaikea pitää ajatukset kurissa.
Samoin, illalla viellä ajatukset pyörivät.... kun luin kirjaa ja mies nukkui.
[/quote]

Voi hyvin kuvitella minkälaisia ajatuksia pyörii kun yritit lukeaa kirjaa.. ;) Harmi että miehesi nukkui.. Minä taas olin koko kropassani niiiiiiiin levoton..huh huh
 
Vaimo 41v
Voi hyvin kuvitella minkälaisia ajatuksia pyörii kun yritit lukeaa kirjaa.. ;) Harmi että miehesi nukkui.. Minä taas olin koko kropassani niiiiiiiin levoton..huh huh [/quote]

Eilisestä johtuen laitoin kesämekon tänään päälleni....

 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Voi hyvin kuvitella minkälaisia ajatuksia pyörii kun yritit lukeaa kirjaa.. ;) Harmi että miehesi nukkui.. Minä taas olin koko kropassani niiiiiiiin levoton..huh huh
Eilisestä johtuen laitoin kesämekon tänään päälleni....

[/quote]

Uuuhh..namia...voi että miten ihana... Onko stringitkin alla?
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Nam!!!!! Olisi kiva kurkkia hameen alla...jossain kahvilassa ;)
Ahaa....
Taitaisit nähdä hiukan turhan paljon , aika ohuet ne ovat...

[/quote]

Kylläpäs täällä on "kuumaa" kun mietin kuinka sinä kävelet siellä kesämekossa...ja ohuet stringit alla...
 
Vaimo 41v
Kylläpäs täällä on "kuumaa" kun mietin kuinka sinä kävelet siellä kesämekossa...ja ohuet stringit alla...[/quote]

Onko liian kuuma?
Eilen ihanasti tuuli vilvoitti alapäätäni kun pyllistelin siellä kahvilassa...
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Kylläpäs täällä on "kuumaa" kun mietin kuinka sinä kävelet siellä kesämekossa...ja ohuet stringit alla...
Onko liian kuuma?
Eilen ihanasti tuuli vilvoitti alapäätäni kun pyllistelin siellä kahvilassa...
[/quote]

Kyllä kummasti kuumottaa alapäässä kun tätä ajattelen..
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
On jopa hieman vaikeaa nosuta kun pullottaa housuissa...hmm.
Ehkä pitäisi päästä "paineet" pois...
Onko mahdollista ja voinko auttaa?

[/quote]

Kaikki on mahdollista ja tietysti sinä voit auttaa... Miten?
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Kaikki on mahdollista ja tietysti sinä voit auttaa... Miten?
Jos haluat kysellä ja jutella samalla. Olen itsekkin loppupäivän lähes yksin täällä.

[/quote]

Kyllä veri alkaa kertämään myös alapäässä kun sinun kanssa juttelen. Vai sinä olet siellä lähes yksin...hmm. Minä taas olen kiinni työkuvioissa mutta noin kahdelta eteenpäin pystyn kyllä olemaan täällä
 
Vaimo 41v
Kyllä veri alkaa kertämään myös alapäässä kun sinun kanssa juttelen. Vai sinä olet siellä lähes yksin...hmm. Minä taas olen kiinni työkuvioissa mutta noin kahdelta eteenpäin pystyn kyllä olemaan täällä
[/quote]

Harmi nyt taas minulla hyvää aikaa, lähden kolmelta pois.
Kävin tuossa välillä vessassa , minulla myös housut märkänä hieman. Ahh miten sormet tekisivätkään hyvää, kuten eilen siellä kuppilassa.
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Kyllä veri alkaa kertämään myös alapäässä kun sinun kanssa juttelen. Vai sinä olet siellä lähes yksin...hmm. Minä taas olen kiinni työkuvioissa mutta noin kahdelta eteenpäin pystyn kyllä olemaan täällä
Harmi nyt taas minulla hyvää aikaa, lähden kolmelta pois.
Kävin tuossa välillä vessassa , minulla myös housut märkänä hieman. Ahh miten sormet tekisivätkään hyvää, kuten eilen siellä kuppilassa.[/quote]

Harmi! Mutta ihana olisi saada kosketella kosteaa pimpsasi kun se on noin märkä...työntää sormeni hitaasti sisään aaahh. Voin melkein tuntea miten hyvältä tuoksut ja maistut. Täällä minä vaan istun ja kulli sykkii housuissani...
 
Vaimo 41v
Harmi! Mutta ihana olisi saada kosketella kosteaa pimpsasi kun se on noin märkä...työntää sormeni hitaasti sisään aaahh. Voin melkein tuntea miten hyvältä tuoksut ja maistut. Täällä minä vaan istun ja kulli sykkii housuissani...[/quote]


Saatko vedettyä esinahkaa pois terskasi päältä , jotta voisit nauttia vaikka housuissa?
Itse vedin stringit edestä tiukasti väliin...
 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Harmi! Mutta ihana olisi saada kosketella kosteaa pimpsasi kun se on noin märkä...työntää sormeni hitaasti sisään aaahh. Voin melkein tuntea miten hyvältä tuoksut ja maistut. Täällä minä vaan istun ja kulli sykkii housuissani...

Saatko vedettyä esinahkaa pois terskasi päältä , jotta voisit nauttia vaikka housuissa?
Itse vedin stringit edestä tiukasti väliin...
[/quote]

Saan tietysti vedetty...oih miten mukavasti se hankaa. Ja sinäkin vedit stringit tiukasti väliin aaah. Tuntuu varmasti yhtä kiihottavalta kun minulla nyt...
 
Vaimo 41v
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Saatko taustalle www.alastonsuomi.com ? Kuvat ??
Siellä muutama varsin kiihoittava kuva....
Katson aina välillä kun ei kukaan yllätä.
Saan kyllä....oooh...herkullista!!!
Ihanaa hiero kiiltävää herkkää terskaasi housuissasi....
Toivottavasti senverran löysät housut että pystyt nauttimaan=?


 
letkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Alkuperäinen kirjoittaja letkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo 41v:
Saatko taustalle www.alastonsuomi.com ? Kuvat ??
Siellä muutama varsin kiihoittava kuva....
Katson aina välillä kun ei kukaan yllätä.
Saan kyllä....oooh...herkullista!!!
Ihanaa hiero kiiltävää herkkää terskaasi housuissasi....
Toivottavasti senverran löysät housut että pystyt nauttimaan=?
Kävin veskissä ja koko terska olikin niin turvoksissa ja kiiltävää..
Ihana olisi tuntea kuinka hierot sitä...
 

Yhteistyössä