Miltä tuntuu rakastaa omaa äitiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liselle81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liselle81

Vieras
Todella surullistahan tämä on näin äitienpäivänä, mutta en tunne äitiäni kohtaan kiintymystä enkä rakkautta. Olen korkeintaan kiitollinen siitä, että kodin materialistiset puitteet oli kunnossa ja äiti luki paljon satuja, joten opin hyvin koulussakin.

Miltä tuntuu rakastaa omaa äitiä ja mistä sen tietää että rakastaa oikeasti?

Hyvältä. Vaikka joskus onkin äidille vihainen. Mutta joillakin saattaa olla huonommat äitisuhteet se on normaalia. Siitä sen tietää että lämmin tunne tulvahtaa kun näkee äidin. Hyvää äitienpäivää kaikille!

Siltä, että tietää haluavansa pitää äidistä hyvää huolta kun hän tulee vanhaksi (isäni on jo kuollut, ja hänelle annoin aikaani 6 päivänä viikossa 2-3 päivässä viimeiset 1,5 vuotta ennen hänen kuolemaansa, silloin minulla ei tosin ollut vielä lapsia), siitä, että autan aina kun voin ja hän myös minua. Siitä, että tietää että äitiin voi aina luottaa ja hänet nähdessään tulee lämmin ja ihana olo. Siitä, että äitiä tekee mieli halata ja pussata aina välillä. Siitä, että tekee mieli soittaa usein ja kysyä kuulumiset... jne.

Olen 33 v. ja äiti 62 v. Ihana äiti! Meillä on aikuisen lämpimät ja kunnioittavat välit.