J
Jännittäjä
Vieras
Eli tietäiskö kukaan milloin kutsutaan toisen asteen pääsykokeisiin jos pääsykokeet ovat 2.-7.5??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näimn:Ei sieltä välttämättä tule kutsua.
Ystäväni haki useasti Lappeenrannan amk:uun, eikä päässyt edes pääsykokeeseen. Kolmantena vuotena haki lääkiseen ja amkkiin ja amkin kokeeseen ei päässyt ja nyt valmistuu lääkäriksi.