Milloinhan tulee kutsu pääsykokeisiin??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jännittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua tässä eniten huolettaa se, kun parille kaverille on tullut jo (tosin hakivat eri paikkaan). Ja siis mulla tän kuun lopussa pääsykokeet, monilla vasta ens kuun puolella ja silti tullut.
 
Ei sieltä välttämättä tule kutsua.

Ystäväni haki useasti Lappeenrannan amk:uun, eikä päässyt edes pääsykokeeseen. Kolmantena vuotena haki lääkiseen ja amkkiin ja amkin kokeeseen ei päässyt ja nyt valmistuu lääkäriksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näimn:
Ei sieltä välttämättä tule kutsua.

Ystäväni haki useasti Lappeenrannan amk:uun, eikä päässyt edes pääsykokeeseen. Kolmantena vuotena haki lääkiseen ja amkkiin ja amkin kokeeseen ei päässyt ja nyt valmistuu lääkäriksi.

Joo no amk hauthan on vielä menossa, eli niiltä puolilta on turha vielä kutsuja odotella :) Jotenkin vaan oon ollut siinä uskossa että yli kasin keskiarvolla tulisi lähärikouluun edes se pääsykoekutsu :/
 

Yhteistyössä