Osaako joku sanoa koska tulee kutsu pääsykokeisiin??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hani-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hani-

Jäsen
24.11.2006
880
0
16
Hain Turkuun kätilökoulutukseen ja hakuaika loppui 16.4
nyt sitten odotan malttamattomana et koska tulee kutsu pääsykokeisiin vai tuleeko ollenkaan. kait sieltä jotain ilmoitusta tulee kuitenkin??
Onko jollain kokemusta??
 

Similar threads

Yhteistyössä