H Hani- Jäsen 24.11.2006 880 0 16 10.05.2010 #1 Hain Turkuun kätilökoulutukseen ja hakuaika loppui 16.4 nyt sitten odotan malttamattomana et koska tulee kutsu pääsykokeisiin vai tuleeko ollenkaan. kait sieltä jotain ilmoitusta tulee kuitenkin?? Onko jollain kokemusta??
Hain Turkuun kätilökoulutukseen ja hakuaika loppui 16.4 nyt sitten odotan malttamattomana et koska tulee kutsu pääsykokeisiin vai tuleeko ollenkaan. kait sieltä jotain ilmoitusta tulee kuitenkin?? Onko jollain kokemusta??
C Ceres Jäsen 09.02.2010 759 0 16 10.05.2010 #3 En usko että on vielä hätä, esim. jamkin sivuilla lukee että lähettävät kutsut joskus tän kuun lopussa, päivää en muista. Itse hain myöskin kätilöksi!
En usko että on vielä hätä, esim. jamkin sivuilla lukee että lähettävät kutsut joskus tän kuun lopussa, päivää en muista. Itse hain myöskin kätilöksi!
V vieras Vieras 10.05.2010 #4 Jos pääsykoe on jossain vaiheessa kesäkuuta, niin odottelisin kutsua joskus toukokuun lopussa. Ehkä kannattaa katsoa niiden nettisivuilta?
Jos pääsykoe on jossain vaiheessa kesäkuuta, niin odottelisin kutsua joskus toukokuun lopussa. Ehkä kannattaa katsoa niiden nettisivuilta?
H Hani- Jäsen 24.11.2006 880 0 16 12.05.2010 #5 ok. vielä ei varmaan oo siis hätää. nettisivuja olenkin yrittänyt selailla, mutta en sieltä ole löytänyt tietoa...
ok. vielä ei varmaan oo siis hätää. nettisivuja olenkin yrittänyt selailla, mutta en sieltä ole löytänyt tietoa...
Jellonainen Aktiivinen jäsen 22.07.2007 13 143 3 36 12.05.2010 #6 Viikkoa ennen tuli HAMKiin viime vuonna.