Mites noi AMK-valintakoekutsut?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hjälp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hjälp

Vieras
Tietäiskö joku, että milloin ne yleensä tulee jos sinut valitaan pääsykokeisiin? Minä en tiedä, eikä asia selvinnyt nettisivuilta, ja täällä ihan paniikissa olen ("Entä jos minulle ei tule kutsua").
 
kun on kirjallinen pääsykoe niin mitä se tark. Materiaali luetaan paikanpäällä ja onko essee kysym vai pikkutarkkoja? En siis mene enään perinteisiin kokeisiin mitä terv.alalla järj.
 
Ei ole vielä tullut kutsua, vaikka todistuspisteistä saan täydet. Ilmeisesti koe on kuitenkin jompana kumpana kahdesta ilmoitetusta päivästä ja olisi kiva tietää kumpana, koska tarvitsen lapsenvahdin. Toivottavasti pian tulee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Ei ole vielä tullut kutsua, vaikka todistuspisteistä saan täydet. Ilmeisesti koe on kuitenkin jompana kumpana kahdesta ilmoitetusta päivästä ja olisi kiva tietää kumpana, koska tarvitsen lapsenvahdin. Toivottavasti pian tulee.

missä katsotaan tod.pisteet? minua harmittaa kun ei katsota ...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Ei ole vielä tullut kutsua, vaikka todistuspisteistä saan täydet. Ilmeisesti koe on kuitenkin jompana kumpana kahdesta ilmoitetusta päivästä ja olisi kiva tietää kumpana, koska tarvitsen lapsenvahdin. Toivottavasti pian tulee.

missä katsotaan tod.pisteet? minua harmittaa kun ei katsota ...

Jollainhan niitä pääsykokeeseen tulijoita on rajattava, eikö se tehdäkään lähes kaikilla aloilla todistuspisteillä (tai työkokemuspisteillä )? Terveydenhoitoalalle itse pyrin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Ei ole vielä tullut kutsua, vaikka todistuspisteistä saan täydet. Ilmeisesti koe on kuitenkin jompana kumpana kahdesta ilmoitetusta päivästä ja olisi kiva tietää kumpana, koska tarvitsen lapsenvahdin. Toivottavasti pian tulee.

missä katsotaan tod.pisteet? minua harmittaa kun ei katsota ...

Jollainhan niitä pääsykokeeseen tulijoita on rajattava, eikö se tehdäkään lähes kaikilla aloilla todistuspisteillä (tai työkokemuspisteillä )? Terveydenhoitoalalle itse pyrin.

samaa minäkin ja työkok.katsotaan, vaikka olen sh erittäin hyvillä papruilla..
 

Yhteistyössä