Yhteishaku ja 2 valintakokeet- miten tää menee?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos olet hakenut yhteishaussa kahteen eri paikkaan joihin on kumpaankin pääsy-ja soveltuvuuskokeet niin miten homma oikein menee?
Tuleeko se kutsu vain sinne 1. hakutoiveen pääsykokeisiin(jos siis tulee) ja 2.hakutoiveeseen on peli menetetty vai tuleeko se kutsu MOLEMPIIN pääsykokeisiin jos pisteet riittävät?
 
Hain vuosi sitten opiskelemaan Sosionomiksi, laitoin 1. vaihtoehdoksi Porin ja 2. vaihtoehdoksi Kokkolan.
Pääsykokeissa olin Porissa, se lähempänä kotipaikkaani, pääsykoekutsu tulee lähimpään, mutta pisteet ei riittänyt ihan Poriin, mutta Kokkolaan riitti joten aloitin Kokkolassa.
 
meille Likalle tuli kutsu molempiin, tosin ovat samassa koulussa molemmat linjat.
(lastenohjaaja ja nuoriso-ja vapaa-ajanohjaaja )
sillä riittää kun käy yksissä pääsykokeissa kun samat tiedot käy molempiin.

ja monella sen kaverillakin on tullut useampaan paikkan kutsut
 

Yhteistyössä